Mulla on valmistunut kolme mekkoa. Lisää on tulossa kun saan aikaan vaan...tällä perälläkin kuulostaa olevan puutetta uusista kesämekoista
Mulla on valmistunut kolme mekkoa. Lisää on tulossa kun saan aikaan vaan...tällä perälläkin kuulostaa olevan puutetta uusista kesämekoista
heissanmoikka :wave:
Olen saanut jo yhden hameen valmiiksi
Voi kun osais itekin tehdä, mie se vaan jaksan vihertää siun taitojen takia..Mulla on valmistunut kolme mekkoa. Lisää on tulossa kun saan aikaan vaan...
sama juttu täälläVoi kun osais itekin tehdä, mie se vaan jaksan vihertää siun taitojen takia..
mie tosin oon ollu huono hameiden/mekkojen pitäjä mut ajattelin että jos yrittäis vähän lisätä niiden käyttöä.
Mää tykkään juhla mokan tummasta paahdosta. Mulla on aina joko sitä tai pirkan costa ricaa.toisista huomaa, toisista ei
mä ostan aina juhla mokkaa kun ei sitä niin kauheasti mene
tuolla isolla puolella on jotain muitakin merkkejä kehuttu
Täällä kans, mutta en mun sisäinen naiseni ei oo vielä tullu niin rohkeasti esiin Parina kesänä oon käyttäny kyllä legginssejä ja tunikoita. Muuten ikkupikkuset farkkushortsit.sama juttu täällä
ämgee osais ommella mutta se tarttee kaavatVoi kun osais itekin tehdä, mie se vaan jaksan vihertää siun taitojen takia..
mie tosin oon ollu huono hameiden/mekkojen pitäjä mut ajattelin että jos yrittäis vähän lisätä niiden käyttöä.
Pitää sitä kaapin täytettä saadaheissan
ahkeroit taas
Juu no kankaat on ainakin kalliita, mitä nyt oon vilkuillut..tosin, ompelukone ei oo ikinä ollu miun kaveri. Sen verran että housut osaan joten kuten lyhentää ja verhojen käänteet (vai mitä ne nyt oli) ommella vaan siinäpä se.ämgee osais ommella mutta se tarttee kaavat
sitte on tietysti ainanen aikapula ja kankaatkin on kuulemma kalliita...
eikä munTäällä kans, mutta en mun sisäinen naiseni ei oo vielä tullu niin rohkeasti esiin Parina kesänä oon käyttäny kyllä legginssejä ja tunikoita. Muuten ikkupikkuset farkkushortsit.
mä kävin kanssa teini-iässäTarttis alkaa pukemaan päälle ja valmistatutumaan lähtöön... Bussi lähtee tasalta. Koska olen hyvä ja lähimmäisrakas ihminen niin käyn siivoamassa yhden eläkeläisrouvan luona välillä.
mä kävin joJaahans, pitäis käpötellä kauppaan...
Me ollaan vähän hitaita...mä ompelen mielelläni aina aamulla niin siksi päästään ulos vasta joskus.mä kävin jo
samahan se on koska siellä käyMe ollaan vähän hitaita...mä ompelen mielelläni aina aamulla niin siksi päästään ulos vasta joskus.
niin ne hienot ilmat loppui heti kun tuli vkl : /tihkuttaa vettä, voihan plääh.
Siivous on ihan aliarvostettua. Oon nähny paikan jos toisenkin josta oon ajatellu että huhheijakkaa missä kunnossa ne olis ellei siivooja kävis. Ja ihmiset ei vaan arvosta. Eniten suututtaa kun ihmiset ei koe tarvetta huolehtia työympäristön siisteydestä kun "ei tarvii sillä täällä käy siivooja." :kieh:mullakin on siivoushistoria, kävin opiskeluaikoina siivoamassa sellasen komennusmiesten kämpän yhden vuoden ajan, kerta viikkoon
sanoppa muuta, siisteyshän on tärkeää sekä viihtyvyydelle että työturvallisuudelleSiivous on ihan aliarvostettua. Oon nähny paikan jos toisenkin josta oon ajatellu että huhheijakkaa missä kunnossa ne olis ellei siivooja kävis. Ja ihmiset ei vaan arvosta. Eniten suututtaa kun ihmiset ei koe tarvetta huolehtia työympäristön siisteydestä kun "ei tarvii sillä täällä käy siivooja." :kieh:
Niinpä. Koulussakin ärsyttää kun ne keskenkasvuset teinit ei osaa korjata omia jälkiään. Esim. tekee pohjatöitä autoon, hiomapaperit ja rasvanpoistoaineessa uitetut rätit, suojapaperit ja teippiroskat lattialla, puhumattakaan siitä että työvälineitä ei voi viedä takasisin hyllyyn/pöydälle/kaappiin jonne ne kuuluu. Ja varsinkin se kun ei voida maaliruiskuja putsata kunnolla käytön jälkeen, sitten kun oma maalaus menee pilalle kun ruiskusta ei tuu maali ulos tasasesti niin johan sapettaa. Tosin eipä ne opettajatkaan parempia oo noissa siisteysasioissa..sanoppa muuta, siisteyshän on tärkeää sekä viihtyvyydelle että työturvallisuudelle
Riittääkö jos on siisti töissä, vaikka kotona elää ku pellossa?sanoppa muuta, siisteyshän on tärkeää sekä viihtyvyydelle että työturvallisuudelle