Mikä oli SE juttu, joka kiinnitti kumppanissasi huomion, kun ensimmäistä kertaa tapasitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silmät oli ne mikä ekana "kolahti"..mentiin kaverin kans jonkun tutuntutun kotibileisiin, juhlat oli yksiössä joka oli ihan täynnä porukkaa, kaikki enemmän tai vähemmän kännissä. Mies istui huoneen perällä nojatuolissa, näpläsköhän kännykkää ja katseemme kohtaisvat kun tungimme kaverin kans asuntoon.
Mies oli myös semmoinen "miehen kokoinen", pitkä ja raamikas.
Sittenpä mieheen alkoi törmäämään melkein aina kun satuimme kaupungilla liikkumaan ja alettiin lopulta pyörimään samassa porukassa. Huomasin että mies oli huolehtiva ja tunsin oloni turvalliseksi hänen seurassaan (vaikkei oikeestan tunnettukaan), vaikka ujona en oikeen osannut muuten seurassa olla.
Nykyisin on porukka hajonnut jo aikaa sitten, mies vaan jäi :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mutta eihän se nyt niinkään voi mennä, että kaikki naiset tykkää samantyylisestä. Meneehän se miehilläkin niin, että yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä jne.

Mun katseeni kääntää treenattu mies, joka siis on tehnyt salilla muutakin, kuin hauiskääntöjä. Mitä enemmän mies muistuttaa ulkonäöllisesti Vin Dieseliä, sitä kuumempana häntä pidän. Joku toinen taas tykkää enemmän sellaisista hoikista babyfaceista, kolmas taas haluaa että mies on sellainen pehmeä nallekarhu jne.

Onneksi makuja on monia, jotta kaikille riittää silmänruokaa, joka miellyttää sitä omaa silmää :)

Kyllä! :)

Vin Dieselin kroppa ehkä pykälän pienemmillä käsillä on tavoitteena itselläni.

[QUOTE="mies";28482038]Kyllä! :)

Vin Dieselin kroppa ehkä pykälän pienemmillä käsillä on tavoitteena itselläni.[/QUOTE]

No siinä onkin sitten tavoitetta muutamaksi vuodeksi eteenpäin. Joten ei muuta, kuin hyviä treenipäiviä :)

Tässä teille romantiikkaa. Panetti ihan tajuttomasti joten oli pakko saada nais seuraa. Ulkonäöllä tai millään muullakaan ei ollut väliä. Siitä baariin ja ensimmäinen nainen joka tuli vastaan valikoitui uhriksi. Siitä normaalit isku jutut ja ilta eteni naisen luo. Nyt 10 vuotta yhdessä ja lapsia on tullut. Onneksi oli kaunis joka ekana tuli vastaan :D

• Tykkää
Reactions: Miripe
[QUOTE="Ccc";28482062]Tässä teille romantiikkaa. Panetti ihan tajuttomasti joten oli pakko saada nais seuraa. Ulkonäöllä tai millään muullakaan ei ollut väliä. Siitä baariin ja ensimmäinen nainen joka tuli vastaan valikoitui uhriksi. Siitä normaalit isku jutut ja ilta eteni naisen luo. Nyt 10 vuotta yhdessä ja lapsia on tullut. Onneksi oli kaunis joka ekana tuli vastaan :D[/QUOTE]

:laugh: Ei saakeli...kyllä tää nyt jo veti munkin yli. Pohjien pohjat on siis vissiin tässä?

Alku kuulosti kieltämättä jopa ällöttävältä, mutta loppu ihanalta :heart:

No siinä onkin sitten tavoitetta muutamaksi vuodeksi eteenpäin. Joten ei muuta, kuin hyviä treenipäiviä :)

Kiitos! Olen yli 10 v yhteensä treenannut, mutta 7 kk taas pidempään (sali ja lenkkeily). Mitat: rinta 115 cm, vyötärö 84 cm, olkavarsi 41 cm jännitettynä, reisi 59 cm. Pituus 184, paino tuntematon kun ei ole puntaria, mutta arvioin 81 kg tietämillä. Reisille pitää saada lisää muutama sentti ja käsiin ainakin sentti, mieluummin enemmän. Rasvaprosentti arviolta 9.

Me tavattiin mun veljen ladassa, takapenkillä, oltiin leffaan menossa porukalla. Mä rakastuin vartissa, miehellä meni joku yli 10 vuotta.
Mun huomion kiinnitti se rentous ja jutut, joista huumorin läpi kumminkin kuulsi, että on fiksu tyyppi. Ulkonäkökin oli kohdallaan.

Vuosia sitten toisiamme katseltiin ja aina kahdestaan jäätiin bileiden jälkeen parantamaan maailmaa ja ystävyys syveni koko ajan. Vuosia soiteltiinkin toisillemme aina ihan vaan kavereina, kun välimatkaa oli sen 500km. Sitten kun mä jäin muksua odotteassani yksin niin mies näki tilaisuuden tulleen ja hyppäs rytinällä mun arkeen.

Ensitapaamisesta oli tuossa vaiheessa mennyt jo 15 vuotta.

Mikäköhän se olisi ollut... se juttu mikä ensin kiinnitti huomioni...? 15 vuotias ei aina tiedä mitä haluaa, tai edes mitä pitäisi etsiä ja tarkkailla.... ;)

No miellyttävä ulkonäkö. Huumorintaju. Huomaavaisuus ja kohteilaisuus... tietynlainen hulluus ja hulluttelu... Kokonaisuus miellytti... Eikä sekään haitannut lainkaan, että tämä komea nuorimies oli aikalailla ihastunut muhun ja päättänyt saada mut omakseen :D
En tiedä mikä meitä pitää edes oikeasti yhdessä. Ollaan niin erilaisia. Oikeasti kuin päivä ja yö. Nuorempina erottiin useasti ja aina palattiin yhteen. Aina eron jälkeen tuntui kuin olisi kotiin palannut. Mun mies on mun toinen puolisko. Ja paino sanalla toinenpuolisko. ;) Ilman häntä en kai olisikaan kokonainen.

En ollut vielä tavanut häntä, kun kuulin hänen äänensä ja se oli just oikeanlainen matala ja syvä. Kun sitten näin hänet... niin se tapa, jolla hän "kantoi" itsensä ja oli sinut itsessään, se oli iso juttu. Toki silmää miellyttävä ulkonäkökään ei haitannut :P

Kaikessa rauhassa laittelin kukkakimppuja ja kynttilöitä asetelmaan kummilapseni ristiäispöytiin, nostin katseeni, mies seisoi yhtäkkiä siinä pöydän toisella puolella ja ensimmäinen ajatus oli "Voi hyvä jumala, ton mä otan sittenkin!"

Kyseessä siis kaverini veli jota kaverini oli yrittänyt jo pidempää saada naitettua mulle mutta en todellakaan lämmennyt, sanoin vaan ettei tule koskaan tapahtumaan. Ei oltu koskaan nähty, paitsi valokuvissa ja nyt sitten ristiäisissä oltiin molemmat kummeja.
Ja siitä alkoi meidän yli puolen vuoden kissa-hiiri- leikki ja draama jonka lopputuloksena ollaan nyt naimisissa.

Ja miehen tajuton "paha poika"-olemus ja komeus vei jalat alta ja sitten kun luonne, huumori ja kaikki muutkin täsmäsi niin siinähän se oli. Viimeeksi eilen illalla muistin sanoa miehelle kuinka ärsyttävä se on, niinkuin on ollut aina, ihan alusta asti :heart:

Viimeksi muokattu:
En ollut silloin miestä etsimässä vaan hän tuli käymään sellaisella asukastuvalla jossa olin töissä.
Huomiota kiinnitti lähinnä tosi epäselvä puhe ja lippalakki jonka alta hänen naamaansa tuskin näkyi.
se myös, että soitteli kitaraa siinä sohvalla istuessaan.
En ihastunut ollenkaan. Juteltiin ja hän kertoi päässeensä just sairaalasta.
Kun hän tuli uudemman kerran niin SE juttu joka kiinnitti huomioni oli hänen silmänsä ja katseensa.
Kun hän katsoi mua niin tunsin että meidän välillä on jotain suurta. :heart:

Täydellinen vartalo. Leveät hartiat pienen pieni pylly. Urheilullinen. Upeat kasvot. Upea hymy. Mutta, se joka sai mut huomaamaan koko miehen oli varmasti se sen voimakas energia.

Baarissa tavattiin. Mulla oli tylsää ja olin melkein jo kotiin lähdössä kunnes bongasin tään komistuksen baaritiskin toiselta puolelta (joten ulkonäköön kiinnitin ensin huomiota) Hetken aikaa flirttailimme, kunnes minä menin juttusille. Hyvin pian vaihdoimme suudelmia ja päädyimme miehen asunnolle. Ihana yö! Ja niitä on ollut onneksi monia sen jälkeenkin :)

Minä tapasin mieheni netissä (jo vuosia sitten ennen mitään match.comeja), harrastelijasivustolla. Heti kun "tapasimme" (ihan vain julkisessa chatissa aiheena ko. harrastus, eli ei mitään romanttista ei "iskuyritystä") niin minulle tuli heti jostain syystä sellainen olo, että tämä on henkilö, joka tulee olemaan elämässäni tavalla tai toisella tärkeä. Ja niin myös kävi. :)

Ensin näin valokuvan ja ajattelin, että ihan söpö, mutta vähän taitaa olla lihavahko.

Sitten juteltiin puhelimessa, ja ajattelin, että onpa mukava ääni ja juttu luistaa.

Ensi kertaa, kun tavattiin, ajattelin, että hitsi, se on kyllä oikeesti vähän lihava. Mutta on se söpö ja mageet vaatteet. Sitten mies halasi mua todella lämpimästi ja oli niin aidosti ilahtuneen ja onnellisen oloinen, että tarttuihan se olotila minuunkin. Sitä on nyt jatkunut 6 vuotta. :)

P.s Exästä ajattelin ekan kerran kun näin, että onpa siinä rumannäköinen jätkä aivan karseilla vaatteilla. Kuka hitto tollasen kanssa ikinään olis? Nooh, tuli oltua kymmenen vuotta yhdessä ja pari lastakin siunaantui. ;).

Kyllä mä varmaan vedän pohjat tässä... Tapasin miehen kun kaverit houkutteli baariin, olin jo meikit pessy pois enkä olis millään jaksanut lähteä. Lähdin jankkaamisen jälkeen kuitenkin. Kaverit istui jonkun äijäporukan pöydässä jotka olivat juuri tulleet laivalta ja kaikki aikasmoisessa tuiskeessa. Istuin pöytään juomani kanssa ja siinä höpöteltiin niitä näitä. Yhdessä vaiheessa eräs seurueen miehistä ilmoitti että on lähdössä, multa tuli ihan spontaanisti että älä nyt vielä lähde (oli ihan mukavan oloinen tyyppi). Mies ei ollut tottunu naisiin ja hämmästyi aidosti että "tahdotko tosiaan että jään". Olin vaan että joo. No, ilta päättyi miehen luo, pantiin (tajuttoman huonoa seksiä). Aamulla mies läks töihin ja jäin nukkumaan hänen asunnolleen. Jotenkin sitten vaan tekstailtiin ja päätettiin vielä tavata. Kaveri oli kiva muttei todellakaan mitään suurta tunnetta ollut alkuun.

Se mikä minut todella sai kiinnostumaan oli hänen suorasukainen huumori, konstailematon puhatapansa ja tapa reagoida asioihin. Oltiin ekaa kertaa yhdessä leffassa ja kaadoin popparit miehen syliin vahingossa. Hän ei suinkaan alkanut keräilemään niitä vaan laittoi käden ympärilleni, söi poppareita päältään ja katseltiin leffaa. Myös hyvät käytöstavat ja herrasmiesmäisyys saivat kiinnostumaan. Plus selvinpäin sängyssä huomasin treenatun kropan.

Nyt yhdessä 14v, 2 lasta ja päin helvetti mänöö. Katsellaan josko tää tästä vielä vai onko ero edessä.

Isäntä oli jo silloin sellainen tumma ja kirveelläveistetyn komea, joka mun silmiäni on aina miellyttänyt. Tummansiniset silmät... Lisäksi muu yleinen habitus, olemus ja kävelytyyli. Oltiin 15-vuotiaita =)

Pakko se on myöntää. Eli kun näin eka kerran, seksi kävi heti mielessä. Mies on ehkä objektiivisesti ottaen ihan tavis ulkoisesti, paitsi pitkä ja tosi nätit silmät (tummansiniset ja viisi miljoonaa pitkää ripseä). Mutta pilke silmäkulmassa, suu, muu hänessä viestitti että tämän kanssa on kivaa sängyssä.

Sitten rohkeus ja itsetunto. Tuli mun luo ja oli niin itsevarma.

Mies itse sanoo, että kun näki mut, tiesi heti, että siinä on se nainen, jonka kanssa hän menee naimisiin. Olin kuulemma ulkoisesti kaikkea mitä oli toivonut plus sitten kun jutteli niin myös hauska ja älykäs.

Tällä kaikella mies ei tarkoittanuyt pelkkää ulkonäköä, vaan sitä perhetaustaa, maailmankatsomusta ym. mikä musta myös näkyi, myöten juuri se mitä hän haki.

no mä. oon tiennyt sen lapsesta asti. olin oikeestaan ensin ihastunut yhteen toiseen, mutta kun se aiheutti mulle paljon pahaa mieltä ristiriitaisella käytöksellään, eikä sitten halunnutkaan olla mun kaa, aloin kattelemaan muitakin. Ja mun mies (eli 16 vuotias poika vasta silloin) tykkäsi musta silminnähden. Se näytti mulle sen hauista ja se oli sellainen aivan pyöreä, korkea, sellainen, joka joillekin pojille tulee ihan pelkistä hormoneista, tekemättä mitään. Muuten ei tainnut olla pahemmin lihaksia, mutta pidin siitä hauiksesta, joka yllätti jännitettynä. Se oli samanlainen kuin nyt mun omalla 13 vuotiaalla pojalla.

Ja mun mies saattoi ajaa pyörällä sateessa mun luo ja se saattoi vaikka juosta kymmenisen kilometriä mun luo ja se oli aina kaikkialla mihin mä menin. Ja siitä tuli mun paras ystävä ja me yhdessä haluttiin saada selville, mitä nainen ja mies tekee keskenään.

Nykyisin se on paljon enemmän sellainen, johon kiinnittäisin heti huomioni. On lihaksikas ja ihana.

Yhteistyössä