kahvikirahvi
Mun telkkari menee kaukosäätimestä sammutettaessa virransäästötilaan, ja telkkarin virtanapista sammuu kokonaan. Ei vaan oo kaukosäädintä, niin täytyy sammuttaa aina
No kuuluuko siinä olla sitten se punanen valo sillon? kun jos sammutan telkasta niin se valo on siinä edelleen ja se menee kakesta päälle,eihän sen pitäs mennä kakesta jos virtaa ei olemutta eihän sen kai tuolloin pitäis olla valmiustilassa?
No vie vähemmän sähköä. eikai nää nykyset vie niin paljoo ku noi putkitelkat mutta silti,sitähän suositellaan muutenkin.miksi se muuten pitää saada sammumaan kokonaan
Sähkön säästämiseksi perhaps.miksi se muuten pitää saada sammumaan kokonaan
hellokittyraivari on Lunaticin lanseeraama termi kepsiksen sivun mittasista purkauksistaMikäs se hellokitty-raivarijuttu muuten oli? Oliko se jonkun ketjulaisen omakeksimä vai onko se jostain muualta? Tuli vaan mieleen kun törmäsin ko mainintaan tuolla isolla puolella.
eipä kaiNo kuuluuko siinä olla sitten se punanen valo sillon? kun jos sammutan telkasta niin se valo on siinä edelleen ja se menee kakesta päälle,eihän sen pitäs mennä kakesta jos virtaa ei ole
niin tai jos on vaikka pidemmän aikaa kotoa pois niin miksi pitää herätevirralla?Sähkön säästämiseksi perhaps.
Ai turhaa, muistakkos kun pari kuukautta sitten ihmettelit kun mulla on niin pienet sähkölaskut?hellokittyraivari on Lunaticin lanseeraama termi kepsiksen sivun mittasista purkauksista
ja toi sähkön säästö, se on kuulkaa turhaa touhua, ei muuta kun kaikki vempeleet surraamaan vaan ihan täpöllä
just nii ja eihän sitä edes suositella joten siksi mä nyt ihmeissäni olenkin että mistä mä ton sammutan mut ehkä se sit menee tuota telkast kokonaa pois vaikkka siinä valo on,en vaan silti tajuu miks se sit kakesta taas menee päälle?? ei putkitelkassa nii menny.niin tai jos on vaikka pidemmän aikaa kotoa pois niin miksi pitää herätevirralla?
mun näkökulmasta katsoen pienet sähkölaskut on erittäin hälyyttävä merkki alkavasta takatalvestaAi turhaa, muistakkos kun pari kuukautta sitten ihmettelit kun mulla on niin pienet sähkölaskut?
Ja ei kai se sähkömies siellä yritä rikastua kannustamalla meitä tuhlaamaan kallista sähköä :stick:
Tervetuloa minun laskuille... Rakentaja leikannut tuulieristeisiin reiät johdotuksille ja joka huoneessa lattialämpö :/ Ihmettelin talvella kun tuulee pistokkeista, kurkkasin mitä siellä takana on niin leikattu aukot että saanut johdot vedettyä ja rasiat asennettua.Ai turhaa, muistakkos kun pari kuukautta sitten ihmettelit kun mulla on niin pienet sähkölaskut?
Tarkennas hieman.mun näkökulmasta katsoen pienet sähkölaskut on erittäin hälyyttävä merkki alkavasta takatalvesta
Meinasin samasta ojentaa ruutista luulis nyt sähkärin ymmärtävän.Ai turhaa, muistakkos kun pari kuukautta sitten ihmettelit kun mulla on niin pienet sähkölaskut?
Ja ei kai se sähkömies siellä yritä rikastua kannustamalla meitä tuhlaamaan kallista sähköä :stick:
no jos ihmiset alkaa säästämään sähköä niin sähköveron tuotto laskee ja kunnallisten sähkölaitosten voitot pieneneeTarkennas hieman.
t.urpo
Mun dellisessä kämpässä oli takka + aataminaikaset sähköpatterit, eikä paljoo naurattanu ku parin kuukauden sähkölasku oli kolmensadan euron paikkeilla..Tervetuloa minun laskuille... Rakentaja leikannut tuulieristeisiin reiät johdotuksille ja joka huoneessa lattialämpö :/ Ihmettelin talvella kun tuulee pistokkeista, kurkkasin mitä siellä takana on niin leikattu aukot että saanut johdot vedettyä ja rasiat asennettua.
Jaa. Kiitti ku väänsit rautalangasta.no jos ihmiset alkaa säästämään sähköä niin sähköveron tuotto laskee ja kunnallisten sähkölaitosten voitot pienenee
mitä arvelet että pitää tehdä jotta budjetit täyttyy?
Mutta ethän sie ole Kalajoella käynytNyt on hyvä sivu menossa 1970.
Suihku teki hyvää mutta mun perse on kipee. :vampire:
Ihan yksinkö kävit suihkimassa?Nyt on hyvä sivu menossa 1970.
Suihku teki hyvää mutta mun perse on kipee. :vampire:
En niin. Varmaan joku nirhauma sillä alueella.Mutta ethän sie ole Kalajoella käynyt