The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mun telkkari menee kaukosäätimestä sammutettaessa virransäästötilaan, ja telkkarin virtanapista sammuu kokonaan. Ei vaan oo kaukosäädintä, niin täytyy sammuttaa aina :p

IhanaValo
Mie taijan kuulkaas lähteä nukkuu, jos jaksais aamulla nousta ilman ärinöitä :)
Välillä ku tuntuu ettei mikään unimäärä riitä.

Viereen mahtuu, jos tulette hiljaa sit jos nukun jo :D

Öitä ja kauniita unia kaikille!!

kahvikirahvi
Mikäs se hellokitty-raivarijuttu muuten oli? Oliko se jonkun ketjulaisen omakeksimä vai onko se jostain muualta? Tuli vaan mieleen kun törmäsin ko mainintaan tuolla isolla puolella.

Mikäs se hellokitty-raivarijuttu muuten oli? Oliko se jonkun ketjulaisen omakeksimä vai onko se jostain muualta? Tuli vaan mieleen kun törmäsin ko mainintaan tuolla isolla puolella.
hellokittyraivari on Lunaticin lanseeraama termi kepsiksen sivun mittasista purkauksista

ja toi sähkön säästö, se on kuulkaa turhaa touhua, ei muuta kun kaikki vempeleet surraamaan vaan ihan täpöllä

kahvikirahvi
hellokittyraivari on Lunaticin lanseeraama termi kepsiksen sivun mittasista purkauksista

ja toi sähkön säästö, se on kuulkaa turhaa touhua, ei muuta kun kaikki vempeleet surraamaan vaan ihan täpöllä
Ai turhaa, muistakkos kun pari kuukautta sitten ihmettelit kun mulla on niin pienet sähkölaskut? :rolleyes:

Ja ei kai se sähkömies siellä yritä rikastua kannustamalla meitä tuhlaamaan kallista sähköä :stick:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
niin tai jos on vaikka pidemmän aikaa kotoa pois niin miksi pitää herätevirralla?
just nii ja eihän sitä edes suositella joten siksi mä nyt ihmeissäni olenkin että mistä mä ton sammutan mut ehkä se sit menee tuota telkast kokonaa pois vaikkka siinä valo on,en vaan silti tajuu miks se sit kakesta taas menee päälle?? ei putkitelkassa nii menny.

Aries 78
Ai turhaa, muistakkos kun pari kuukautta sitten ihmettelit kun mulla on niin pienet sähkölaskut? :rolleyes:
Tervetuloa minun laskuille... Rakentaja leikannut tuulieristeisiin reiät johdotuksille ja joka huoneessa lattialämpö :/ Ihmettelin talvella kun tuulee pistokkeista, kurkkasin mitä siellä takana on niin leikattu aukot että saanut johdot vedettyä ja rasiat asennettua.

kahvikirahvi
Tervetuloa minun laskuille... Rakentaja leikannut tuulieristeisiin reiät johdotuksille ja joka huoneessa lattialämpö :/ Ihmettelin talvella kun tuulee pistokkeista, kurkkasin mitä siellä takana on niin leikattu aukot että saanut johdot vedettyä ja rasiat asennettua.
Mun dellisessä kämpässä oli takka + aataminaikaset sähköpatterit, eikä paljoo naurattanu ku parin kuukauden sähkölasku oli kolmensadan euron paikkeilla..
Nää nykyset 20-30e/2kk passaa mulle ihan mainiosti. Vaikka saas nähä mitä seuraava lasku sanoo ku ei oo enää kotiteatteria ja telkkaa jatkuvassa valmiustilassa. :)

kahvikirahvi
no jos ihmiset alkaa säästämään sähköä niin sähköveron tuotto laskee ja kunnallisten sähkölaitosten voitot pienenee

mitä arvelet että pitää tehdä jotta budjetit täyttyy?
Jaa. Kiitti ku väänsit rautalangasta.
Mää en kyl rupee sähköä tuhlaamaan turhaan, en edes sun vuoksesi muru :kiss: Niitä sähkötuhlareita jotka sut leivissä pitää, löytyy kyllä ihan tarpeeks.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä