eetei vaan ne jarrut laahaa? jos lie vaikka männät jumissaVasta mie siihen uudet osat laittelin, mutta voi olla että nyt jo nuot palat kulahtanut.
eetei vaan ne jarrut laahaa? jos lie vaikka männät jumissaVasta mie siihen uudet osat laittelin, mutta voi olla että nyt jo nuot palat kulahtanut.
Mie panin leveämmät jarrulevyt ja siihen tuli sitten normaalista poikkavat palat, niin uskon että sisäpuoleta kulahtaneet ja jääneet kantamaan.eetei vaan ne jarrut laahaa? jos lie vaikka männät jumissa
Riippuu kai vähän autosta ja naisesta millasista kyydeista tykkää,ei kaikki tykkää mistään rajusta menosta.Ja mie olen luullut että naiset ja autot tykkää kunnon kyydeistä? Sinne pantiin sellaiset jarrut että vähän jo silloin mietittiin että kauanko menee kun palat loppuu.
Ai sääki teet noin mä harrastan samaa hyvin pysyy tallessaNokun laitan sen soittimen aina sinne "talteen" kun kuuntelen ja joutuu hyppäämään ympäri asuntoa..tällä kertaa vaan sai kaivella vähän pidempään, miten lie silleen päässy sujahtamaan väärään paikkaan
Että olet enemmän sellainen joka tykkää rauhallisesta cruisailusta hyvällä ilmallaRiippuu kai vähän autosta ja naisesta millasista kyydeista tykkää,ei kaikki tykkää mistään rajusta menosta.
jos virityksessä tehot ei laske niin viritystä voidaan pitää onnistuneenaMie panin leveämmät jarrulevyt ja siihen tuli sitten normaalista poikkavat palat, niin uskon että sisäpuoleta kulahtaneet ja jääneet kantamaan.
Kutakuinkin silleen juuEttä olet enemmän sellainen joka tykkää rauhallisesta cruisailusta hyvällä ilmalla
Niinhän se oli mopolla, jos äänet ei kolminkertaistuneet ja tehot laskeneet ainakin 10% niin et osaa virittääjos virityksessä tehot ei laske niin viritystä voidaan pitää onnistuneena
Voi olla. Toivottavasti ei iske kuitenkaan. Ei tää kivaa ole.Nytköhän se tauti iskee muhun...kurkku karhentaa ja on vilu naamakin ihan kuuma. Väsy johtuu nyt tosta migreeni lääkkestä mutta ei kurkku karhennus ja vilu siitä johdu. En taho tulla kipeeks|O
Joo,ei jaksais kyllä nyt sairastaa.Voi olla. Toivottavasti ei iske kuitenkaan. Ei tää kivaa ole.
No eihän nyt kotilökövaatteissa mitään taskuja ole..Ei ole taskuja?
Mulle kelpaa kunnon kyydit sekä autossa että jossain muualla. Haaveena on päästä ralliauton kyytiin.Ja mie olen luullut että naiset ja autot tykkää kunnon kyydeistä? Sinne pantiin sellaiset jarrut että vähän jo silloin mietittiin että kauanko menee kun palat loppuu.
Hampaita pestessä kurkkaat suuhun?Me nypittiin pp.n kanssa rikkaruohoja takapihalta, askelta lähempänä kukkapenkkejä olemme! Nyt heitin sen sänkyyn, josko se menis suosiolla nukkumaan että jaksaa taas huomenna tarhaan. Mitähän mä paan sille ulkovarustukseksi tarhaan huomenna jos on yhtä lämmin ko tänään? Ah ja voih, tää on vaikeinta äitiydessä kun ei tiiä miten pukea laps ulos ettei se palellu tai läkähdy.
Mistä muuten tietää koska lapselle on puhjennu viimeset hampaat? Ku niitä ei voi kokeilla ellei halua että sormea haukataan sen verran että turpoaa..
Onko sulla vielä Mese?Antoi sitten auto sevumerkit että vois jarruja hieman vilkaista..
juu, soittihan joku pääsiäisenäkin keskellä yötä monta kertaa ovikelloa :kieh:kyllä niitä joskus tulee ovellekin...mutta ei välttämättä ole kovin kiva juttu sekään.
hui :Ojuu, soittihan joku pääsiäisenäkin keskellä yötä monta kertaa ovikelloa :kieh:
mun olis helppo löytää omistani, ei edes pääsisi hukkuunAi sääki teet noin mä harrastan samaa hyvin pysyy tallessa
Juu mese on, hieman joutunut nyt kevättalvella laittamaan kun antoi mylly periksi. Nyt katellut uusia osia koriin ja josko kesällä uusi väri pintaan.Onko sulla vielä Mese?
Mulla kans pitää välillä laturinremmi ääntä, mutta siinähän vinkuu.
laita essuNo eihän nyt kotilökövaatteissa mitään taskuja ole..