No kyllä sitä nyt lesotaan=)Mä olen täällä ollut koko päivän. :snotty:
Käyn heitttämässä astiat koneeseen.
vieläkö sulla se mirri on yhtä vallaton kuin ennenkin?No kyllä sitä nyt lesotaan=)
Mulla on suorastaan huono omatunto kun olen ollu niin vähän palstalla, kaikki kiva menee ohi:kieh:
Nätisti heitin.Älä heitä kovaa ettei mene rikki :snotty:
Jo vain Todella aktiivinen tapaus=)vieläkö sulla se mirri on yhtä vallaton kuin ennenkin?
:hug:Mulla on ollut koko päivän kauhee halipula! Oikeesti,ihan järkyttävä miten toivois kädet ympärille ja rutistusta. Kai tää joku läheisyydenkaipuu nyt taas on kun tekis mieli nuuhkutella toisen tuoksua:xmas:
kyllä niitä joskus tulee ovellekin...mutta ei välttämättä ole kovin kiva juttu sekään.:hug:
mäkin voisin ottaa ne yhdet kädet ympärilleni
helluntaikin tulossa mutta ehkä sitä jonoa sitten juhannuksena
paitsi eihän niitä kotiovelle tule kun kotona lasten kanssa luultavasti olen
Mulla tää iskenyt nyt viime päivinä taas ihan urakalla :saint::hug:
Välillä iskee halipula. Joka viikko.
Halipulaisille isot :hug::hug::hug: kaikille!!:heart:
Hitaasti mutta varmasti etenee miun homma..selkäänkin alkoi jo koskemaan tuo sohvalla kököttäminen. Meinasin kadottaa miun mp3-soittimen...rintsikoihini :ashamed:
:wave:Antoi sitten auto sevumerkit että vois jarruja hieman vilkaista..
ja mulla vuotaa moposta öljyä, pitäis varmistua että onko ae ketjuöljyä vai moottoriöljyä...Antoi sitten auto sevumerkit että vois jarruja hieman vilkaista..
miten se sinne...?Halipulaisille isot :hug::hug::hug: kaikille!!:heart:
Hitaasti mutta varmasti etenee miun homma..selkäänkin alkoi jo koskemaan tuo sohvalla kököttäminen. Meinasin kadottaa miun mp3-soittimen...rintsikoihini :ashamed:
okei Onko tiivistesarjan osto sulla edess?ja mulla vuotaa moposta öljyä, pitäis varmistua että onko ae ketjuöljyä vai moottoriöljyä...
Nokun laitan sen soittimen aina sinne "talteen" kun kuuntelen ja joutuu hyppäämään ympäri asuntoa..tällä kertaa vaan sai kaivella vähän pidempään, miten lie silleen päässy sujahtamaan väärään paikkaanmiten se sinne...?
Vasta mie siihen uudet osat laittelin, mutta voi olla että nyt jo nuot palat kulahtanut.:wave:
auto kesäkuntoon vai?
määkin halisin jos olis ketä halia.Ei oo sama asia halia jotain muksuja vaikka. mä olen kova halailee ja jos sattuu et toinen ei tykkää(vaikka se kumppani sitten tms) niin se onkin sitten huonompi juttu,mun kanssa ei pärjää jos ei tykkää halia.
:hug: :heart: Mä halin välillä ihan muuten vain. Jos on siis joku halittavana.
Ei ole taskuja?Nokun laitan sen soittimen aina sinne "talteen" kun kuuntelen ja joutuu hyppäämään ympäri asuntoa..tällä kertaa vaan sai kaivella vähän pidempään, miten lie silleen päässy sujahtamaan väärään paikkaan
empä usko, öljyn täytyy tulla joko ketjusta tai sitte on öljynvaihossa jääny joku tulppa tms löysälleokei Onko tiivistesarjan osto sulla edess?.
mitä sä teet sen auton kanssa jos uudet osat on jo entiset? pitää käsitellä hellästi ,niinku naistakin:xmas:Vasta mie siihen uudet osat laittelin, mutta voi olla että nyt jo nuot palat kulahtanut.
Tuo kuullostaa että tuli ylimääräset ulos, joskus "korjannut" akrikaattia joka lykkäs huohotinputkesta öljyt pakosarjalle kun olivat vaihtaneet öljyä ja rupes hetikohta savuttamaan reilusti.empä usko, öljyn täytyy tulla joko ketjusta tai sitte on öljynvaihossa jääny joku tulppa tms löysälle
muistelen että laitoin syksyllä tolkusti 80W90 vaihteistoöljyä vitjoihin ettei ne ruostuis ja nyt toivon että se alko vaan viskomaan niitä vähemmäks
Ja mie olen luullut että naiset ja autot tykkää kunnon kyydeistä? Sinne pantiin sellaiset jarrut että vähän jo silloin mietittiin että kauanko menee kun palat loppuu.mitä sä teet sen auton kanssa jos uudet osat on jo entiset? pitää käsitellä hellästi ,niinku naistakin:xmas: