50...55Pikkuhiljaa.
Paljonko sulle tulee vuodessa kilometrejä?
Viimeksi muokattu:
50...55Pikkuhiljaa.
Paljonko sulle tulee vuodessa kilometrejä?
mertsi on parasOmaa kivaa
Mii love Mertsi :heart:
No sitten saat kiinni, mulla tulee 35000 km nykyään.50...55
mä narrasin ton kiinnisaamisen, meinaan vaihtaa syksyllä 163hv powershift monkkuunNo sitten saat kiinni, mulla tulee 35000 km nykyään.
Ennen vanhaan meni yli kahdeksankympin, mutta nykyään menee ihan tämmösillä pikkuluvuilla. Tosin on toi 35 jo kanssa sillä rajalla, että dieseli kannattais olla, mutta menköön bensalla ...
No sitten et ihan heti saa kiinni.mä narrasin ton kiinnisaamisen, meinaan vaihtaa syksyllä 163hv powershift monkkuun
siis toi Getragin kaksoiskytkinlaatikko on kyllä aivan huippuNo sitten et ihan heti saa kiinni.
Suosittelen tuota Monkkua, ohi pääsee ja kiihtyy & PowerShift-vaihteisto on hieno automaattilaatikoksi.
Vaihdoin sen sitten Volvo-kuumeissani V70, joka oli hyvä kanssa, mutta laatikko saattoi jopa olla inasen parempi Monkussa.
Nykyään sitten vanhahko Mitsu, mutta eipä mulle se auto vähillä kilometreillä ja tällä tulotasolla niin justiinsa ole.
löytyiskö ylen sivulta tietoa?esiintyykö krista täs ekassa viisu semifinaalissa,tietääks joku?
Se jäikin mieleen, että vaihtaa kun unelma.siis toi Getragin kaksoiskytkinlaatikko on kyllä aivan huippu
alkanu vituttaa toi soccermumcar aina kun ajaa eukon monkulla
moiMoi taas.
no ei se oikein huonokaan ole mutta ei pärjää ajo-ominaisuuksissa monkulleSe jäikin mieleen, että vaihtaa kun unelma.
Ikinä en ole noita Foorttin Maxi-malleja ajellut. Millanen auto tuo soccermumcar on ajaa yleensä?
Paljonko tossa polleja? Ja painaa varmaan kun synti...no ei se oikein huonokaan ole mutta ei pärjää ajo-ominaisuuksissa monkulle
tilaahan siinä olis aika kiitettävästi
Ihmeen rauhallinen se on ollu koko päivän, yleensä se juoksee aamusta iltaan. Ei köhi enää niin useasti mutta sitäkin ikävämmän kuulosesti. Varsinki nukkuessa se tuntuu yskivän kokoajan :|*Lepäillään vielä huominen.moi
joko pp alkaa virkistyä?
sen olis saanu sillä 163hv koneella mutta mä tyrin ja otin nuukuuttani 140 heppasenPaljonko tossa polleja? Ja painaa varmaan kun synti...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen."sen olis saanu sillä 163hv koneella mutta mä tyrin ja otin nuukuuttani 140 heppasen
1750kg on painoa eli liki 200 enempi kuin monkku
mulla oli ennen samanlainen 2500cc bensaturbolla ja siinä riitti paukku...
Olihan taashyvä suomi :flower: