The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
saanko tuoda apinalauman mukana

btw, mun poika luulee että isällä on vanhemmuuten menny kuulo huonoksi...

se lähti moottoripyörällä todella siististi pihasta mutta kuulu lyövän hanat kaakkoon heti kun silmä välttää

mutta vanhapa tuntee oman pyöränsä äänen
Tuo vaan, eiköhän siitä piisaa. Jos ei niin jatketaan makkarasopalla, oli kuulemma hyvää.

Ihana ilta- aurinko lekkoaa vielä taivaalla, lämmää piisaa :)...tosin mulle nämä lukemat on varsin buenot, enempää ei tarttis sitten porottaakaan.

Olipahan semmonen ylämäki- alamäki- päivä mutta yhdessä siitä kuitenkin selvittiin, vaikka vaatikin parit riitasoinnut tehosteiksi.

Nyt vaan olla möllöstellään porukalla....

Taas tuli vähän kökkö olo kun mies mietti kesälomasuunnitelmia..meinas että kavereineen lähtee käymään jossain päin Suomea harrastusreissulla, ihan päiväseltään mut kuitenkin. Joitain suunnitelmia on perheemme kesken ja mies sit kysyi että onkos miulla jotain suunnitelmia itelläni, kavereiden kans jonnekin tms.
Eihän miulla ole..kenen kavereiden kans minnekään menisin kun ei oo semmoisia? :(
Sanoin että keskenäni menen vanhemmilleni viikoks hermolomalle :)
:hug:....mutta toisaalta mun mielestä kuitenkin aika ihanaa, että hän kysyi myös sinun suunnitelmiasi, että antoi ikäänkuin siunauksensa irtiotollesi...mikä mun mielestä sun kannattaa ehdottomasti hyödyntää ja kunnolla :attn:!!! Olet sen kyllä ansainnut. Ja mene sitten vaikka yksinäs vanhemmillesi - pääasia että menet ja otat sitä omaa laatuaikaa ja rentoutumista. Kyllä kotiväki pärjää sen ajan :).

Meillä taija etes mitään lomasuunnitelmia vielä oikein ollakaan. Vissiin ehken mennään jonkinlainen siivu vaunulla...muutoin onkin sitten homma levällään. Kaitpa tuo rakentuu sitten aikanaan ihan itestään :).

Mä luulin että jotain ikävää ois sattunut....saa säikytellä:stick:

Mulle tossakin on liikaa rasvaa. Mä kyttäilen noita rasvoja kauheesti vaikka hiilareita pitäs enemp kytätä. Mulle pitää olla kaiken rasvatonta tai kevyttä muuten tulee ahdistus.
mä en koskaan osta mitään kevyttuoteita

musta ne on huijausta

...ja toi A. Jolien tempaus... Mun mielestä varsin pätevät ja painavat syyt radikaaliin toimenpiteeseen. Ja todella hienoa, että mies on häntä tukemassa ja ymmärtämässä.

Mä voisin kans kyllä vallan mainiosti omistani luopua, ei itseasiassa tekis heikkoakaan, ikävä ei tulisi. Mun kohdalla kun ei todellakaan käynyt niin, että imetys olisi kutistuttanut :snotty:...sekundaa taidan olla :D Muutoinkin olis kaksi huolenaihetta vähemmän, tahtoo täällä olla kans tuota riskitekijää tyrkyllä. Puhumttakaan nuista ylimääräisistä säryistä, mitä tuottavat.
Mies nyt tykkäis taatusti kyttyrää mutta - siinäpähän tykkäis sitten.

ajompa muuten tänään eukon monkulla ja pirruuttaan kokeilin mitä sen ajotietokone näyttää 130 vauhissa

6...6,5 välillä seilas ja 6,2 oli tyypillinen lukema, ylämäessä nousi 7,5
Tota 6.5 se oli mulla keskikulutus ja kipus motarilla miltei kasiin. Tosin kiihdytykset, ohitukset ja ajotyyli yleensäkin vaikuttavat siihen .
Oliko suora pätkä, missä koitit?

kahvikirahvi
Mä luulin että jotain ikävää ois sattunut....saa säikytellä:stick:

Mulle tossakin on liikaa rasvaa. Mä kyttäilen noita rasvoja kauheesti vaikka hiilareita pitäs enemp kytätä. Mulle pitää olla kaiken rasvatonta tai kevyttä muuten tulee ahdistus.
Olihan se nyt ikävää vahingossa ostaa väärää :(
Ootko huomannut että rasvattomissa/vähärasvaisissa tuotteissa on hirveesti sokeria, ja sokerittomat/vähäsokeriset on rasvasia? Mä oon tuotesisällöistä tarkka ainoostaan kun pp.lle ostelen, ei saa olla nitriittiä tai liikaa sokeria. Inhottaa vaan ostaa jugurttia tai kiisseliä kun ne on ihan älyttömän sokerisia, ja jos ei oo sokeria niin sit on aspartaamia. Enkä oo päässy yli mun aspartaami-inhotuksestani.

Olihan se nyt ikävää vahingossa ostaa väärää :(
Ootko huomannut että rasvattomissa/vähärasvaisissa tuotteissa on hirveesti sokeria, ja sokerittomat/vähäsokeriset on rasvasia? Mä oon tuotesisällöistä tarkka ainoostaan kun pp.lle ostelen, ei saa olla nitriittiä tai liikaa sokeria. Inhottaa vaan ostaa jugurttia tai kiisseliä kun ne on ihan älyttömän sokerisia, ja jos ei oo sokeria niin sit on aspartaamia. Enkä oo päässy yli mun aspartaami-inhotuksestani.
juuh olen mutta kuten todettu se on korvien välissä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä