kahvikirahvi
Ostin vahingossa KEVYTtä leipäjuustoa. VAIN 12% rasvaa :'(Mikäs pitkäkaulalla?
Ostin vahingossa KEVYTtä leipäjuustoa. VAIN 12% rasvaa :'(Mikäs pitkäkaulalla?
Tuo vaan, eiköhän siitä piisaa. Jos ei niin jatketaan makkarasopalla, oli kuulemma hyvää.saanko tuoda apinalauman mukana
btw, mun poika luulee että isällä on vanhemmuuten menny kuulo huonoksi...
se lähti moottoripyörällä todella siististi pihasta mutta kuulu lyövän hanat kaakkoon heti kun silmä välttää
mutta vanhapa tuntee oman pyöränsä äänen
:hug:....mutta toisaalta mun mielestä kuitenkin aika ihanaa, että hän kysyi myös sinun suunnitelmiasi, että antoi ikäänkuin siunauksensa irtiotollesi...mikä mun mielestä sun kannattaa ehdottomasti hyödyntää ja kunnolla :attn:!!! Olet sen kyllä ansainnut. Ja mene sitten vaikka yksinäs vanhemmillesi - pääasia että menet ja otat sitä omaa laatuaikaa ja rentoutumista. Kyllä kotiväki pärjää sen ajan .Taas tuli vähän kökkö olo kun mies mietti kesälomasuunnitelmia..meinas että kavereineen lähtee käymään jossain päin Suomea harrastusreissulla, ihan päiväseltään mut kuitenkin. Joitain suunnitelmia on perheemme kesken ja mies sit kysyi että onkos miulla jotain suunnitelmia itelläni, kavereiden kans jonnekin tms.
Eihän miulla ole..kenen kavereiden kans minnekään menisin kun ei oo semmoisia?
Sanoin että keskenäni menen vanhemmilleni viikoks hermolomalle
samalla vaivallahan nuokin tulee kärtsäiltyäKärtsäänkö mä muuten noi ritilät ja pellitkin samalla tuolla uunissa ennen käyttöä?!
Mä luulin että jotain ikävää ois sattunut....saa säikytellä:stick:Ostin vahingossa KEVYTtä leipäjuustoa. VAIN 12% rasvaa :'(
ajompa muuten tänään eukon monkulla ja pirruuttaan kokeilin mitä sen ajotietokone näyttää 130 vauhissaAhmatti-Seatti palautettu... Jos sitä vaan makais nyt
mä en koskaan osta mitään kevyttuoteitaMä luulin että jotain ikävää ois sattunut....saa säikytellä:stick:
Mulle tossakin on liikaa rasvaa. Mä kyttäilen noita rasvoja kauheesti vaikka hiilareita pitäs enemp kytätä. Mulle pitää olla kaiken rasvatonta tai kevyttä muuten tulee ahdistus.
Sentään pyyhki vaan nenän. Katotaan 20v päästä :xmas:Pp niisti muuten tänään mun verhoihin. Mun verhoihin!!! Mitä ne siellä tarhassa oikein opettaa?
:flower:Mäkin olen yrittänyt... Askista päivässä olen onnistunut vähentämään reiluun 10:een.
Paljonko poltit ennen ?
Keskimäärin vajaan 10? Mulla vaihteli aika paljon, jos olin vaan kotona niin saattoi mennä alle 5, kun taas sitten esim baarissa koko aski.Mäkin olen yrittänyt... Askista päivässä olen onnistunut vähentämään reiluun 10:een.
Paljonko poltit ennen ?
Sentään pyyhki vaan nenän. Katotaan 20v päästä :xmas:
Tota 6.5 se oli mulla keskikulutus ja kipus motarilla miltei kasiin. Tosin kiihdytykset, ohitukset ja ajotyyli yleensäkin vaikuttavat siihen .ajompa muuten tänään eukon monkulla ja pirruuttaan kokeilin mitä sen ajotietokone näyttää 130 vauhissa
6...6,5 välillä seilas ja 6,2 oli tyypillinen lukema, ylämäessä nousi 7,5
Musta ne maistuu pahalle, juustot ainaki. Oon mieluummin kokonaan ilman juustoo ku syön jotain kumiliimapohjaista eiminkäänkaltaista.mä en koskaan osta mitään kevyttuoteita
musta ne on huijausta
Olihan se nyt ikävää vahingossa ostaa väärääMä luulin että jotain ikävää ois sattunut....saa säikytellä:stick:
Mulle tossakin on liikaa rasvaa. Mä kyttäilen noita rasvoja kauheesti vaikka hiilareita pitäs enemp kytätä. Mulle pitää olla kaiken rasvatonta tai kevyttä muuten tulee ahdistus.
Mä ostan, meinaan light-limsaa. Muuta en.mä en koskaan osta mitään kevyttuoteita
musta ne on huijausta
parikyt kilsaa motarilla, en minä maantiellä uskalla moisia vauhtejaTota 6.5 se oli mulla keskikulutus ja kipus motarilla miltei kasiin. Tosin kiihdytykset, ohitukset ja ajotyyli yleensäkin vaikuttavat siihen .
Oliko suora pätkä, missä koitit?
niihän ne varmaan onkin mutta tää vika on mun korvien välissä.mä en koskaan osta mitään kevyttuoteita
musta ne on huijausta
Ihan hyvä, ettet. Tietysti jossain Lapissa paikka paikoin on semmosta tietä, että tuo nopeus ei ole haitaksi kuin itselle ja itsellekään ei juurikaan.parikyt kilsaa motarilla, en minä maantiellä uskalla moisia vauhteja
Sama täällä.Musta ne maistuu pahalle, juustot ainaki. Oon mieluummin kokonaan ilman juustoo ku syön jotain kumiliimapohjaista eiminkäänkaltaista.
Joo no näitä ostan, pepsi max on hyvääMä ostan, meinaan light-limsaa. Muuta en.
juuh olen mutta kuten todettu se on korvien välissä.Olihan se nyt ikävää vahingossa ostaa väärää
Ootko huomannut että rasvattomissa/vähärasvaisissa tuotteissa on hirveesti sokeria, ja sokerittomat/vähäsokeriset on rasvasia? Mä oon tuotesisällöistä tarkka ainoostaan kun pp.lle ostelen, ei saa olla nitriittiä tai liikaa sokeria. Inhottaa vaan ostaa jugurttia tai kiisseliä kun ne on ihan älyttömän sokerisia, ja jos ei oo sokeria niin sit on aspartaamia. Enkä oo päässy yli mun aspartaami-inhotuksestani.