"Utelias"
En ainakaan äkkiseltään löytänyt tietoa...
Poistattaisitko itse, jos sinulla olisi sama riski?
Poistattaisitko itse, jos sinulla olisi sama riski?
Veikkaan, että Angelinalla olin hieman sinun veikkausta parempaa asiatietoa riskeistä.Alkuperäinen kirjoittaja ööh;28470376:NO aika hullulta kuulostaa ruveta poistelemaan elimiä sen perusteella että on jonkin prosentiin riski sairastua johonkin. Jotenkin sairasta. Eikä Angelina millään voi taata sitä etteikö tulisi kuitenkin kuolemaan jonkin sortin syöpään, joka on todennäköistä edelleen. Veikkaanpa että jos tuo syöpäriski on geeneissä, niin ne se syöpä löytää itsensä johonkin toiseen paikkaan vaikka olisi pääkin poistettu.
Voi Dataa...mutta eiköhän hän sua rakastaisi millaisena vainThe ketjussa oli aiheesta.
Olen isotissinen henkilö, ja olen käsittänyt, että rintasyöpäriski pienenisi, jos rintoja pienennettäisiin. Ois kiva, jos rinnat ois ainakin pienemmät, tosin mulla ei ole kokopoistoakaan vastaan mitään muuta kuin se, että puolisoni varmasti jäisi rintojani kaipaamaan.
Ja kun ajattelee, että samalla poistuis naishormonituotanto, joka useimmiten just näitä syöpiä vauhdittaa.Noilla prosenteilla poistattaisin ennemmin ne munasarjat. Rintasyöpä on aika hyväennusteinen ja tiuhalla seurannalla löydetään varmasti ajoissa. Sen sijaan munasarjasyövässä ennuste on edelleen aika huono.