mä kävin pyöräilemässä 13km vaihtelevassa maastossaJuu ei käynnisty ei, piti kuntoilla mut nukahdin tuohon lattialle. Ihme väsymys...kahvia menny kolme kupillista mut ei mitään vaikutusta |Oplääh..
mä kävin pyöräilemässä 13km vaihtelevassa maastossaJuu ei käynnisty ei, piti kuntoilla mut nukahdin tuohon lattialle. Ihme väsymys...kahvia menny kolme kupillista mut ei mitään vaikutusta |Oplääh..
Voi hyvin -luomuhunaja - Hunaja lHäätyypä kokeilla jos vaikka auttais. Kiitti vinkistä
Eiköhän tää tästä vaikka väkisin joo oon varmaan tullu immuuniksi kofeiinille:hug: koetas jaksella Kahvia varmaan tulee juotua muutenkin paljon kun ei vaikuta enää
Oi, pyöräily on kivaa! Mul ei ole tällä hetkellä pyörää ollenkaan, päässy pyöräileen piiitkään aikaan|O tai no kokeilin mä tossa pihalla 8vee tytön pyörää :snotty:mä kävin pyöräilemässä 13km vaihtelevassa maastossa
Näytti olevan hyvä syy siihen. Mä voisin poistattaa puolet pois tisseistä ihan kipujen takia. Enkä mä tykkää muutenkaan mun isoista roikkuvista tisseistä. :snotty:Angelina Jolie poistatti rintansa - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat
Jos Angie voi tehä noin, miksen minäkin? Data saattaa tosin nyt hörpätä päiväkahvit väärään kurkkuun.
mä ostin jopa 50 eurolla pyöränOi, pyöräily on kivaa! Mul ei ole tällä hetkellä pyörää ollenkaan, päässy pyöräileen piiitkään aikaan|O tai no kokeilin mä tossa pihalla 8vee tytön pyörää :snotty:
sama juttuMulla ei olis paljoo mitä poistattaa Ja siinähän ne mukana roikkuu, ei häiritse mua.
Lucky youMulla ei olis paljoo mitä poistattaa Ja siinähän ne mukana roikkuu, ei häiritse mua.
Mie voisin kans luovuttaa osan pois, ei näistäkään oo ku haittaa...on vaan aina eessäNäytti olevan hyvä syy siihen. Mä voisin poistattaa puolet pois tisseistä ihan kipujen takia. Enkä mä tykkää muutenkaan mun isoista roikkuvista tisseistä. :snotty:
mul oli tosi kiva ja hyvä pyörä joskus, se varastettiin. Joskus kauan sitte pyöräilin paljon, saatoin lähteä mökillä käymään sillä, yhteensä 60km.mä ostin jopa 50 eurolla pyörän
tai on mulla ollutkin pyörä mut siinä kumit tyhjinä ja on miesten rungolla
halusin naisten rungolla
inhottavia nuo varkaat!mul oli tosi kiva ja hyvä pyörä joskus, se varastettiin. Joskus kauan sitte pyöräilin paljon, saatoin lähteä mökillä käymään sillä, yhteensä 60km.
Joo siis en enää takuulla lähtis tollasta matkaa pyöräileen oon viimiset 5 vuotta miettiny pyörän hankintaa viel saanu aikaiseks :snotty:inhottavia nuo varkaat!
huh, mikä matka
Meikä vois kans keitellä päiväkaffet ja naukata vaik pari palaa suklaata. NYt ois lattiat kuurattu, tiskit hoidettu, matot tampattuna tuulettumassa ja makkarasoppa tulilla
Mp lupas tuoda ppl.lle hunajaa ja särkylääkettä, edelliset kaato tänä aamuna lattialle, luojan kiitos ei ollu pullossa paljoa eikä ollu hörppiny siitä omin avuin. Annoin sille siis illalla lääkettä kun se oli jo mennyt sänkyyn, ja unohin pullon tiskipöydälle auki ja toinenhan oli sen sitte kiivenny hakemaan ja levitelly lattioille. En mä nyt muuten olis jaksanu mopata, mut oli vähän inhottavaa kun jäi sukat kii lattiaan
ehkä vielä joskusJoo siis en enää takuulla lähtis tollasta matkaa pyöräileen oon viimiset 5 vuotta miettiny pyörän hankintaa viel saanu aikaiseks :snotty:
Meikä lykkäis tiskit koneeseen vaikka viis kertaa päivässä jos olis semmonen masiina. Käsin tiskaaminen on ikävää
Ja mä jaksoin vain iskeä astiat koneeseen.
täytyyhän sitä lepopäivääkin pitää
Ja mä jaksoin vain iskeä astiat koneeseen.
Tässä muuta ole tehnytkään.täytyyhän sitä lepopäivääkin pitää
Oon kyl vähä yllytyshullu, siin vois käydä niin että joku sais hakee mut ja pyörän puolesta väliä matkaaehkä vielä joskus