Näinhän se oliJep mehän siin oltiin, oli oikein vaaleanpunaiset nyrkkeily hanskatkin ja karateakin muistaakseni
Näinhän se oliJep mehän siin oltiin, oli oikein vaaleanpunaiset nyrkkeily hanskatkin ja karateakin muistaakseni
No on sentään muuten se vasta tyyristä oiskin.aha
mut en tiennyt että seat on tieseli :xmas:
eukon voortissa on 163 hepoa ja se pärjää kuudella litralla ja se on sentään paljon suurempi kuin teän seat...No eivät taatusti ole. Sussun veli niitä kieli poskella säätänyt.
180 heppaa tuosta pitäis irrota, tiedä siitä sitten, mutta kiihtyy kun pieni eläin.
Täytyis varmaan yhen kaverin kanssa tohon paneutua, joka noista tietää kaiken tietämisen arvoisen.
Lisäys: Toisaalta kyllä pelkässä maantieajossa tuo menee 8L/100 km, vakiona tosin 5, mutta kyllähän tuo ahdinkin jotain tekee kulutukselle.
Mie tuun kans. öitä :kiss:mut mää lähen nyt näkee niitä mulle lähetettyjä tuhmia unia sinne pitkäkaulan sänkyyn.ruutis nyt ainakin tulee perässä,eikö niin...
öitä pöitä:kiss:
tuun ihan kohtamut mää lähen nyt näkee niitä mulle lähetettyjä tuhmia unia sinne pitkäkaulan sänkyyn.ruutis nyt ainakin tulee perässä,eikö niin...
öitä pöitä:kiss:
mulla on vaan mopovoorttieukon voortissa on 163 hepoa ja se pärjää kuudella litralla ja se on sentään paljon suurempi kuin teän seat...
ei ahdin sinänsä syö juuri mitään, kyllä siinä on softat päin v*ttua
Mulla oli toi sama Mondeo samalla koneella sillon kun ajoin vielä pitkää työmatkaa ja kyllä sille 6.5 maistui, Lapin matkoilla 7-8-välillä. Tosin, mulla oli siihen aikaan varsinkin Lapissa melkoisen "rouhea" ajotyyli.eukon voortissa on 163 hepoa ja se pärjää kuudella litralla...
ei ahdin sinänsä syö juuri mitään, kyllä siinä on softat päin v*ttua
jos 163hv monkulla saat menemään maantiellä 8 niin vauhti oli varmaan jotain 140...Mulla oli toi sama Mondeo samalla koneella sillon kun ajoin vielä pitkää työmatkaa ja kyllä sille 6.5 maistui, Lapin matkoilla 7-8-välillä. Tosin, mulla oli siihen aikaan varsinkin Lapissa melkoisen "rouhea" ajotyyli.
Onhan ne ihan viturallaan ja niitä täytys säätää. Jos kesällä ois asiaa paremmin tuntevalla kaverilla aikaa.
Mahdollisuus on suuri... Ja motarilla meni jotain karvan alle 8 pintaan.jos 163hv monkulla saat menemään maantiellä 8 niin vauhti oli varmaan jotain 140...
täällä paistaa aurinkoHuomenta! Sataa ja on harmaata
En ollut minäPerhana, joku kehtasi äsken soittaa ja herättää mut. :kieh:
ennuste lupaa kuitenkin pohjoiseenkin noin +20 viikonlopuksi ja aurinkoamä taas oon nyt tyytymätön sääennusteisiin
piti ryökäle kutinsa