The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No eivät taatusti ole. Sussun veli niitä kieli poskella säätänyt.
180 heppaa tuosta pitäis irrota, tiedä siitä sitten, mutta kiihtyy kun pieni eläin.
Täytyis varmaan yhen kaverin kanssa tohon paneutua, joka noista tietää kaiken tietämisen arvoisen.
Lisäys: Toisaalta kyllä pelkässä maantieajossa tuo menee 8L/100 km, vakiona tosin 5, mutta kyllähän tuo ahdinkin jotain tekee kulutukselle.
eukon voortissa on 163 hepoa ja se pärjää kuudella litralla ja se on sentään paljon suurempi kuin teän seat...

ei ahdin sinänsä syö juuri mitään, kyllä siinä on softat päin v*ttua

Viimeksi muokattu:
eukon voortissa on 163 hepoa ja se pärjää kuudella litralla...

ei ahdin sinänsä syö juuri mitään, kyllä siinä on softat päin v*ttua
Mulla oli toi sama Mondeo samalla koneella sillon kun ajoin vielä pitkää työmatkaa ja kyllä sille 6.5 maistui, Lapin matkoilla 7-8-välillä. Tosin, mulla oli siihen aikaan varsinkin Lapissa melkoisen "rouhea" ajotyyli.

Onhan ne ihan viturallaan ja niitä täytys säätää. Jos kesällä ois asiaa paremmin tuntevalla kaverilla aikaa.

Mulla oli toi sama Mondeo samalla koneella sillon kun ajoin vielä pitkää työmatkaa ja kyllä sille 6.5 maistui, Lapin matkoilla 7-8-välillä. Tosin, mulla oli siihen aikaan varsinkin Lapissa melkoisen "rouhea" ajotyyli.

Onhan ne ihan viturallaan ja niitä täytys säätää. Jos kesällä ois asiaa paremmin tuntevalla kaverilla aikaa.
jos 163hv monkulla saat menemään maantiellä 8 niin vauhti oli varmaan jotain 140...

kahvikirahvi
Huomenta! Taitaa pp tosiaan olla kipeä, nukuttiin puoli kymppiin asti. Sitten se raukka ei olis halunnu nousta, vaan kävi lattialle makoilemaan ja yski kauheita limapalleroita. Hyi.. Raukkariepu :(

Viiden vuorokauden ennuste ajalle 14.5. - 18.5.2013

Alkuviikolla maan pohjoisosan yli kulkee parikin sadealuetta lännestä itään ja sadetta tai sadekuuroja tulee monin paikoin. Maan keskiosassa sadekuuroja tulee vain paikoin ja etelässä on jo pääosin poutaa. Keskiviikon jälkeen sää poutaantuu ja selkenee koko maassa.

Päivälämpötila on 12 ja 24, Lapissa aluksi 3 ja 15 asteen välillä. Jakson lopulla sää lämpenee myös Lapissa ja koko maassa ollaan 15 ja 24 asteen välillä. Öisin lämpötila on 2 ja 10 asteen välillä, Lapissa on paikoin yöpakkasta ja etelässä hallaa.

Ennustettu sademäärä on maan pohjoisosassa 5-15 mm, muualla 0-2 mm.

Ennuste ajalle 19.5. - 23.5.2013

Sää jatkuu lämpimänä ja pääosin poutaisena.

:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä