kahvikirahvi
Joo, taidan kohta näyttää närhen munat ja mistä kana kusee.Sun pitää pistää jälkikasvu kuriin
Joo, taidan kohta näyttää närhen munat ja mistä kana kusee.Sun pitää pistää jälkikasvu kuriin
Meikä haukkailee dumleja*istuu twix jäätelöpatukka suussa* :xmas:
Nekin on hyviä.Meikä haukkailee dumleja
Onks se sama ku sulle aamulla vippasin enks mää vippassu, nyt rupes muisti pätkii*istuu twix jäätelöpatukka suussa* :xmas:
Kiva, mä en meinannut löytää mun lompakkoa tänään. :xmas:mä menin käymään kaupassa huomatakseni pihassa että rahapussi on kotona :headwall:
en sitten mennyt enää uudestaan
Kävin kaupassa ostaa lisää kun yksi ei riitä.Onks se sama ku sulle aamulla vippasin enks mää vippassu, nyt rupes muisti pätkii
Joo, kyl niit se pari pakettii pitää olla vähintäänKävin kaupassa ostaa lisää kun yksi ei riitä.
niin tuttua mä unohtaisin päänikin kotiin ellei se olis kii tossamä menin käymään kaupassa huomatakseni pihassa että rahapussi on kotona :headwall:
en sitten mennyt enää uudestaan
Mulla olis makkarakeittoa.hirvee nälkä ja kaappi tyhjä ja pitäis alkaa imuroimaan mopon eculta ohjelmat ja sitoa se peräkärryyn
taidan keskittyä työnjohtopuoleen ja teettää kaiken fyysisen työn tuolla pojalla :saint:
no, tuossa viime viikolla kaupassa käydessäni olin kovasti maksamassa ostokset kortilla huomatakseni että se on yhdessä toisessa pussissa kotonaKiva, mä en meinannut löytää mun lompakkoa tänään. :xmas:
löysit kuitenkin?Kiva, mä en meinannut löytää mun lompakkoa tänään. :xmas:
täytyis varmaan sanoa että muistakaa sitten mennä metsään jos sitten pysyisivät pihassaKirahville :hug: Lapset!
Meillä tytöt kirmailee tällä hetkellä metsässä muiden naapuruston lapsien kans.. Kun ulos lähtivät niin yks neuvo minkä sanoin oli, älkää menkö mettään, pysykää pihalla..Vaan ei. Viime kesänä saatiin irrotella punkkeja useampikin ja minuu ällöttää ihan kympillä.
Löysin onneksi. Just silloin kaveri tuli hakee kauppaan.löysit kuitenkin?
se on tosi inhottava tunne kun luulee hukanneensa rahapussin tai pankkikortin : /Löysin onneksi. Just silloin kaveri tuli hakee kauppaan.
No niinpä..Niin isäänsä tulleet nuo lapset, onneks muuten ovat terveitätäytyis varmaan sanoa että muistakaa sitten mennä metsään jos sitten pysyisivät pihassa
tyttärellä oli tässä hiljan pankkikortti hävöksissä ja liippas jo läheltä ettei lyöny paniikin puolellese on tosi inhottava tunne kun luulee hukanneensa rahapussin tai pankkikortin : /
mä häippäsen nyt hetkeksi tuonne ulos
Pp oli viime mittauksella 82cm, että älä huoli :kiss:Heippati heippa:wave:
Uus viikko korkattu,olen ihan kuitti ollut koko päivän,ihan pihalla kaikesta ja kulkenut ihan ku sumussa.Kotiin tulin niin vedin 2h päikyt:ashamed: ja sitten pitää todellakin mennä ajoissa nukkumaan,en usko et päikyt vähensi yöunta koska olen ihan poikki.
Nopeesti vilasin mitä te ootte täällä höpissy niin väitättekö nyt tosissanne että mä olen ketjun lyhyin:O? kai joku mua lyhyempi on? Olen 160cm
Pp oli viime mittauksella 82cm, että älä huoli :kiss: