40+ so what wol.13

Lämmintä äitienpäivää!

Pikaisesti vaan omaa napasta.... :confused: Mitenkäs se oli tuon oviksen suhteen jos niitä nipistely huilintoja tuntui niin olikos se jo sitten niinkuin myöhäistä tuo peittojen pöllyttely vai juuri silloin kohillansa? En tiiä, mutta oikeesti tänään on tuntunut vähän kuin ennen tätiä olevia oireen poikasia (tai sitten vaan kuvittelen) Laskurin mukaan olis nyt päivät kohillansa vaik suuntaa antaviahan nuo ovat. Johan tuli löpötettyä, nyt äkkiä pihalle kärrään tuota pienimmäistä päikkäreiden suloiseen maailmaan. :heart:

Ihanaa illan jatkoa Ihunaiset! Plussaaaaaaa puuuhhhhkuuaaaaan kaikille :whistle:

Kiitos Mur-Mur.
Kurkkasinkin nuo sivut ja samaahan tuo kertoili kun toinenkin laskuri :)
Sitä on vaan luotettava alkuviikon kevätkylvöihin, mitäs tässä muuta voi :heart:
Ainahan sitä voi toivoa tärppiä ja kuitenkin jänskättää kuin on asianlaita kun tätin aika lähenee!

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mur-mur Jokos sie ehdit......

Voi pahus Äiskä :'( :hug: Mutta kohti uutta kiertoa uusin kujein, jookos :heart:

Täällä ovisviiva haílunee ja tilalle päänsärkyä, masunpakotusta kera selän =) Eiköhän se Oili siellä tulla tömistele :heart: Saas nähdä miten mun lyhenevä kierto tästä myöhäisestä oviksesta tykkää :confused: toiveet ei korkealla, mutta tänään jälleen mielessä jo Raskaana :ashamed: :heart:

Talvi Plussarikasta piinailua :heart: Ja kyllähän ne simpatkin hyvissä olosuhteissa elelevät sen 5 vuorokautta Olet miun piinailuKaveri

Maanantai 13.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 29/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)..........kp 9/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 24/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 17/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 30/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 15/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 30/30.................yk 5
Mamma vaan (41)..........kp 9/24-25.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 30/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 29/30-33............yk 6
Justiina (40).................kp 24/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 16/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 12/29-35..............yk ?

Piinailupäivät:

Esteri1 (39)........ dpo 15
äiskä-73 (40)...... dpo 14
oliivitar (42)........dpo 1

Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?

Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8

HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com

Huomenta ihunaiset ja ihanaa maanantaita

Löytyykös niitä dippaajia tälle aamulle???

Minäpä se kuitenkin dippasin vielä illalla ja olin saavani hailukan viivan tikkuun,,, mutta taitaa olla enää mahdotonta ja kyllähän niissä tikuissa vaikka mitä näkyy kun oikee silmät ristissä tihruttaa
Ei mulla kyllä oikeestaan oo tuntemuksia oilin tuloon eikä kyllä raskautumis tuntemuksiakaan,,, Voiko r-testi vielä antaa haamulaista vai pitäskö jo näkyy kunnon viiva mun kiertopäivillä???

Huhuu Marza ootko tänään dippaillut???

mur-mur mites sinulla oletko vielä dippaillut???

• Tykkää
Reactions: Marza1970
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28463984:
Huomenta ihunaiset ja ihanaa maanantaita

Löytyykös niitä dippaajia tälle aamulle???

Minäpä se kuitenkin dippasin vielä illalla ja olin saavani hailukan viivan tikkuun,,, mutta taitaa olla enää mahdotonta ja kyllähän niissä tikuissa vaikka mitä näkyy kun oikee silmät ristissä tihruttaa
Ei mulla kyllä oikeestaan oo tuntemuksia oilin tuloon eikä kyllä raskautumis tuntemuksiakaan,,, Voiko r-testi vielä antaa haamulaista vai pitäskö jo näkyy kunnon viiva mun kiertopäivillä???

Huhuu Marza ootko tänään dippaillut???

mur-mur mites sinulla oletko vielä dippaillut???
Huomenta vaan!:)

Kiitos päivityksestä!:flower:

Aloin dippailemaan ovista ja vielä ei näkynyt liukatestissä haamua kummenpaa. Muiden dippailuja minäkin tulin tänne kurkkimaan:) ja jännäilemään...

Jos siellä on se hailakka viiva, joka ottaa vahvistuakseen:hug:
Tuohon raskauden näkymiseen raskaustestissä minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen kyllä lukenut jollakin tuloksen näkyvän vasta myöhään.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Huomenta!

Täällä vaikuttaisi kovin vahvasti siltä, että olisi kp1. Väriä ei ole näkynyt, mutta kivut löytyvät jo.

No, ehkä ensi kierroksella. Pohdin tässä vielä kesälomareissuakin, jos jonnekin pääsisi. Eikös lomilla rentoudu ja saata tärpätäkin jos muuten ei ole tärpännyt.

Marza - toivon kovin, jotta on sitä klassista raskauteen liittyvää selkäsärkyä, ainahin väsy on sitä.:kiss:

Dippailethan meidän iloksi vielä tänään ihuna..joohan?:)

Muistathan Esteri, että eka Kp on vasta kun vuoto alkaa kunnolla..
..kurja juttu jos sieltä akan kuvatus nyt työntyy vierahille:hug:

Mamma vaan - onnekasta oviksen mettästystä.:wave::heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Itse en ole enää dippaile, lämmötkin vain 36.5.C..tätsy saapuu keskiviikolle, silloin olisi dpo14..kattotaanpas miten on tarkka akka taas:kieh:

Onneksi tänään on aurinkoinen päivä tänään, ei niin vi**ta..tästä laittenhin kaikille ihunille sätehiä....+++++++kera:heart:
..mie lähen kaffen keittoon..kakkuahin vielä:p

Oli ihan pakko laittaa yksi kuva tänne testeistä teidänkin tiirattavaksi...
ylin o-testi alin r-testi ja kuva otettu testiajalla,

itse näin r-testissä hailukkaan viivasen testiajalla mutta en tiedä näkyykö se enää täällä,,, mutta tihrailkaa ja kertokaa näättekö mitään???
Testit on OneStep merkkisiä.

yksi kuva testiajan jälkee n.30min

• Tykkää
Nyt on äitienpäivät juhlittu ja arki jatkuu.

Marzako pitää meitä edelleen jännityksessä? Hopihopi tikun ääreen sieltä =).

ON: On kyllä aivan outo kierto menossa :confused:. Syytän siitä tuota vehnänalkioöljyä, jota päätin tässä kierrossa kokeilla ja jos se ei raskausrintamalla mitään saisikaan aikaan, niin iho ja hiukset on kyllä kuurista hyötyneet. Ovislimat on myös ihan omaa luokkaansa. Ke:na ovistesti näytti jo tosi vahvaa viivaa ja aiempiin kokemuksiin perustuen ajattelin plussan napsahtavan torstaina. Meni kuitenkin la-aamuun, ennen kun testiviiva oli kontrolliviivaa vahvempi :O. La-iltana kipuili oikein kunnolla tuolta vasemmalta alamahalta ja ajattelin kokevani elämäni ekat oviskivut, mutta kipu kesti tuntikausia ja oli semmosta jotenkin repivää. Yöllä otin vessareissulla Panadolin ja sen jälkeen ei ole kipuillut. Jomotteli kyllä vielä eilen. Eilen oli myös tosi limainen päivä. Siimahäntiä saatiin liikenteeseen vielä eilen, joten ainakin voin kuvitella jotain jännättävää olevan. Samoilla päivillä mennään siis Oliivittaren ja Talven kanssa ;).

Onko jollain kokemuksia noista oviskivuista? Kauanko ne on teillä kestäneet ja miten niitä kuvailisitte?

• Tykkää
Onnenmurunen minullakin on ollut jonkin verran oviskipuilua ja se on ollut juuri sellaista repivää ja viiltävää, viimekierrossa oli aika rajuakipuilua muutamiatunteja, jouduin vaan makaamaan sängyssä ja kun yritin nousta niin kipuilu yltyivaan, kesti sellaisen 2-4 tuntiin,,,
Haluaisitko tuonne piinailu listalle mukaan?
Toivottavasti sielläkin tärppi kävisi :heart:

äiskä - kovasti siellä pikkinen yrittää tarrata:heart:
Tulkitsemisajalla..

..ja 30min..

Hitsin hitsi..kun tänne kuvasen siirsin, sen tarkkuus taas kärsi:O
..näkyi ylemmässä testiviivasen vasemmassa reunassa sitä punertavaa - alemmassa jo enempi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä