Uuu...en ookkaa lyhinOothan sää sentin verran pitempi ko minä :snotty:
parempi keskittyä mittaamaan ihan muita mittojaUuu...en ookkaa lyhin
Todennäköisesti toi skolioosi on senkin sentin vienyt mult jo uskalla mitata enää:snotty:
huomenta :flower:Pakkoko toheltaa tällee, kuumat kahvit läikky reisille |O
Huomenta vaa :snotty:
meneekö oikeen jos veikkaan että hyvin alkanut asiakassuhde päättykö seinään...Mä kerran tilasin kännyyn soittarin ja siinä tulikin joku kk paketti samalla. Mulla on prepaid ja sinne hävis mun koko loppu saldo. Lähetin kyllä off viestin mutta ne rahat meni.
Mitäs ne sitte o? nilkka on 19 cm muistaakseniparempi keskittyä mittaamaan ihan muita mittoja
niitä olennaisia
Jep, olin aikasemminkin tilannut sieltä mutta silloin ei ollut tuota kytkyä.meneekö oikeen jos veikkaan että hyvin alkanut asiakassuhde päättykö seinään...
oot jäljillä, ne on juurikin ympärysmittojaMitäs ne sitte o? nilkka on 19 cm muistaakseni
Mä voin kans pyyhkiä. :xmas: Tai pyyhi sie, mä levitän rasvaa pipiin.huomenta :flower:
mä voin tulla pyyhkimään :saint:
Sinä oot avulias :kiss:huomenta :flower:
mä voin tulla pyyhkimään :saint:
Aaaa...meinaat reittä sitte varmaanoot jäljillä, ne on juurikin ympärysmittoja
pikkusen ylempää tosin
pyyhimmä huolella kaikki märät kohat :lääh:Mä voin kans pyyhkiä. :xmas: Tai pyyhi sie, mä levitän rasvaa pipiin.
Te ootte kyl erittäin avuliaitaMä voin kans pyyhkiä. :xmas: Tai pyyhi sie, mä levitän rasvaa pipiin.
sitäkin, siinä polven ja kaulan välillä on moniaita mielenkiintoisia mittauskohteitaAaaa...meinaat reittä sitte varmaan
pyyhimmä huolella kaikki märät kohat :lääh:
Aika märäks tosiaan itteni onnistuin saamaanpyyhimmä huolella kaikki märät kohat :lääh:
Aina valmiina.Te ootte kyl erittäin avuliaita
Uskalla niitä ees mitata ettei vaan ois tullu lisää sentteisitäkin, siinä polven ja kaulan välillä on moniaita mielenkiintoisia mittauskohteita
mä taas pelkään että sentit on vähentynyt yleisen kuihtumisen myötäUskalla niitä ees mitata ettei vaan ois tullu lisää senttei
Lantiolta ei lähteny kuin sentti pois, liikaa näyttää edelleen en näytä juur laihtuneen vaikka painoa putoskin 5kg :Ovyötäröltä lähti kyl jonkun verran.mä taas pelkään että sentit on vähentynyt yleisen kuihtumisen myötä