Aries 78
Paljon sääriä mitkä nostaa olkapäille :saint:178cm
Paljon sääriä mitkä nostaa olkapäille :saint:178cm
juu :xmas:Paljon sääriä mitkä nostaa olkapäille :saint:
:hug:nääh, ei jaksa
se pettymisen tunne ei ole kiva
eikä tässä kiirettä ole:hug:
öitäKääpiökirahvi lähtee sänkyhommiin. Siis nukkumaan. Herätys taas 05.45.. Hyvää yötä kaikille ja kömpikäähän viereen jos siltä tuntuu :kiss:
öitä =)Mä lähden nyt nukkumaan kanssa, työpäivä huomenna vapaiden jälkeen.
Hyvät yöt allihuuppa ! :kiss:
tuntuupa hyvinkinKääpiökirahvi lähtee sänkyhommiin. Siis nukkumaan. Herätys taas 05.45.. Hyvää yötä kaikille ja kömpikäähän viereen jos siltä tuntuu :kiss:
Opinahjossa ja elämässä, lähinnäHei vaan muruinen! Missäs sua on pidetty?
Mitäs sä ny opiskelitkaan?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;28463662:Opinahjossa ja elämässä, lähinnä
TaskuVenus :heart:Pitkiä naisia tääl, ite oon 166cm pätkä
Oothan sää sentin verran pitempi ko minä :snotty:Pitkiä naisia tääl, ite oon 166cm pätkä
Meikä näyttää siltä että kokonainen kurkkukaan ei riittäis..huomenta =)
aamukahvi tippumassa
silmät on sen näköset että vois olla kurkkuviipaleille tarvetta
Hyvää työpäivää :kiss:Heippa ja moikka :wave:
en varsinaisesti kuulu kokeneiden äippöjen jaloon joukkoon mutta tuputan silti mielipidettäni:Meikä näyttää siltä että kokonainen kurkkukaan ei riittäis..
Kerros kokeneempana äitinä ootko samaa mieltä että ei lähetä raahaamaan lasta tarhaan jos se yskii harvakseltaan ja syvän hengittäessä kuuluu kauhee rohina? Kuumetta ei ole ja touhuaa ja juoksentelee ihan normaalisti kuten yleensäkin. Meikä on ihan ulapalla, pp ei oo juuri koskaan ollu kipeänä niin tosi vaikee arvioida koska se on liian kipeä tarhaan, varsinkaan kun se ei näytä kipeältä eikä valita.