mulla sitten vielä muutama vuosi aikaa huokaistano siinä 40...43v seutuvilla se on alkanut tuntumaan
mulla sitten vielä muutama vuosi aikaa huokaistano siinä 40...43v seutuvilla se on alkanut tuntumaan
veri pitää nuorena..nooo, ei kait tuommoset sexyt vampyyrittaret ihan helposti menekään ikäntymään :vampire:...
Lotota pitää joka lauantai.joo, tiedän että sulla on pidempiäkin päiviä
mä jäin jotain 8e voitolle
Tuota rohkenen epäillä
Kuinka pitkä on melko pitkä?mä tarvin melko pitkän
Ihan kiva kun vanhat työkuviot takana mutta miettiihän sitä mitäs nyt ja mihinkähän joudun seuraavaksiLotota pitää joka lauantai.
Miltä muuten nyt tuntuu, kun vanhat työkuviot on takana päin ja uudet haasteet odottaa? Vapauttavaa?
mielellään mun pituinenKuinka pitkä on melko pitkä?
nääh, ei jaksanamu, eimuutako uutta matoa vaan koukkuun
..ettäkö pitkäkalus...pitkäkaulaisia ?Oh god, kauhee määrä sukulaisia netissä kun googlettelee hakusanoilla sexy man
(Piti pakastekissalle linkittää silmänruokaa jottei se niin pahoja unia näkis.)
Mietin minäkin, kun jätin yli 15 vuotta suvun kanssa pyörittämän firman vajaa vuosi sitten,että olikohan tämä nyt sitten kovin kaukonäköistä, mutta vielä en ole katunut. Tsemppiä uusille poluille !Ihan kiva kun vanhat työkuviot takana mutta miettiihän sitä mitäs nyt ja mihinkähän joudun seuraavaksi
pari päivää sitten mietin että olikohan ihan fiksu teko
uskoisin kuitenkin niin
mä lottoan melko harvoin, ja jollain vitosella
Kuinka pitkiä te muuten olette? Siis nyt puhutaan nimenomaan ihmisen pituudesta päälaesta kantapäähän.mielellään mun pituinen
puhuin katsos pituudesta kantapäästä päälakeen
mulle on kyllä sun palstakirjoitusten perusteella jäänyt mielikuva että siirryit ojasta allikkoonMietin minäkin, kun jätin yli 15 vuotta suvun kanssa pyörittämän firman vajaa vuosi sitten,että olikohan tämä nyt sitten kovin kaukonäköistä, mutta vielä en ole katunut. Tsemppiä uusille poluille !
165cm.Kuinka pitkiä te muuten olette? Siis nyt puhutaan nimenomaan ihmisen pituudesta päälaesta kantapäähän.
Mä oon siinä 185 cm hujakoilla.
kiitosMietin minäkin, kun jätin yli 15 vuotta suvun kanssa pyörittämän firman vajaa vuosi sitten,että olikohan tämä nyt sitten kovin kaukonäköistä, mutta vielä en ole katunut. Tsemppiä uusille poluille !
178cmKuinka pitkiä te muuten olette? Siis nyt puhutaan nimenomaan ihmisen pituudesta päälaesta kantapäähän.
Mä oon siinä 185 cm hujakoilla.
Joskus sitä täytyy vain pistää pakka sekaisin ja muutta suuntaa. Yleensä sellaisesta hetkellisestä epävarmuudesta ja kaaoksesta syntyy sitten kantavia polkuja...Ihan kiva kun vanhat työkuviot takana mutta miettiihän sitä mitäs nyt ja mihinkähän joudun seuraavaksi
pari päivää sitten mietin että olikohan ihan fiksu teko
uskoisin kuitenkin niin
mä lottoan melko harvoin, ja jollain vitosella
mä muka laihtunut kun kävin just puntarissa165cm.
Oon muuten lihonu |O
Samat on venytyslukemat täälläkin178cm
niinhän sitä täytyyJoskus sitä täytyy vain pistää pakka sekaisin ja muutta suuntaa. Yleensä sellaisesta hetkellisestä epävarmuudesta ja kaaoksesta syntyy sitten kantavia polkuja...
Kaikella on aikansa. Sua odottaa uudet sivut :hug:...
Mä lottoan muuten toooodella harvoin.
kivaSamat on venytyslukemat täälläkin
Joo, mutta työpäivä on KORKEINTAAN sen 8h , ennen se oli vähintään 10h, yleensä 11-13 h + dieseliä meni ja kilometriä tuli sadantonnin pintaan vuodessa. Kyllä paljon on helpottanut.mulle on kyllä sun palstakirjoitusten perusteella jäänyt mielikuva että siirryit ojasta allikkoon
on yrittäjän murheet mutta va opettajan tulotaso
Hei vaan muruinen! Missäs sua on pidetty?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;28463542:Sullekin heippa :heart: :xmas: