Ajoin muuten kaksi, kun nyt tarkemmin muistelen.Oman vai :xmas:
Ajoin muuten kaksi, kun nyt tarkemmin muistelen.Oman vai :xmas:
keltä?Mää muuten ajoin parran tänään.
ei ja eijoko mennää nukkuun, joko saa nukahtaa.
Kyllä rintakarvoitusta löytyy ja vähän muunkinlaista.Iltaa, kerrotkos meille omasta karvoituksestasi? :xmas: Siis rintasellaisesta, sikäli mikäli sitä on
Määkin voin kertoa, mulla ei ole rintakarvoja.
Ehdoton ei.joko mennää nukkuun, joko saa nukahtaa.
jalkakarvojaKyllä rintakarvoitusta löytyy ja vähän muunkinlaista.
Saa mennä nukkuun ja saa nukahtaa :hug:....joko mennää nukkuun, joko saa nukahtaa.
entäs selkäkarvoitus?kaikista vastenmielisimpiä karvoja on kyllä hartiakarvoitus. Siinä on jotain epäluonnollista.
Jos nyt hetken saa olla kauhean epäsuvaitseva
:stick:kaikista vastenmielisimpiä karvoja on kyllä hartiakarvoitus. Siinä on jotain epäluonnollista.
Jos nyt hetken saa olla kauhean epäsuvaitseva
:x
:xmas:
hah, net on multa vanhemmuuten alkaneet vähenemään ihan omikseenLöytyy
En tohtis kyllä semmostakaan kokeilla. Vaikka nyt kun mietin niin koitan muistella oonko joskus semmosta kokeillu, mutta en oo kyllä varma.entäs epilaattori?
mulla ollut sellainen kohta vuoden enkä ole sitä vielä käyttänyt
:hug:Ääh, nyt on pakko läksii nukkuun, aamulla taas työt.
Siis mikäli saan enää koskaan unta, kiitos famin ystävällisen kuvajaon :snotty:
Mulla ei vielä. Mutta se mua pelottaa, että koska alkaa ryppyä tulemaan ja hiukset harmaantumaan, sen verran tupakkaa tullut vedettyä...hah, net on multa vanhemmuuten alkaneet vähenemään ihan omikseen
vanhuuden hyviä puoliahah, net on multa vanhemmuuten alkaneet vähenemään ihan omikseen
Mulla on kaksi tuntia töitä, mutta niin on taas perse auki, että yhtään ei huomaa, notta töissä käviskään.:hug:
mulla eka työttömyyspäivä
en mäkään olle, ainakaan vieläEn tohtis kyllä semmostakaan kokeilla. Vaikka nyt kun mietin niin koitan muistella oonko joskus semmosta kokeillu, mutta en oo kyllä varma.
ai niin, olin poissa, nii vastaus: 15 senttiäentäs selkäkarvoitus?
etkä vastannut siihen erojuttuun
siis hyvän ja huonon miehen