kerro, kerroMikä on hyvän ja huonon miehen ero?
kerro, kerroMikä on hyvän ja huonon miehen ero?
Parempi meidän kans on ku sängyssä :xmas:Plööh, ei tullu uni vaikka vähän koitin jo käydä tuolla sängyssä. Tulin sitte hetkeks teidän seuraan.
Sori mut en voi sille mitään.mä alan mököttään kun täällä ollaan karvarasisteja :x
mää mitään ole sanonutmä alan mököttään kun täällä ollaan karvarasisteja :x
en mä ole:hug: enää...ainakaan niin pajon ku ennen.mä alan mököttään kun täällä ollaan karvarasisteja :x
Mää oon aina ollu vähän karvakielteinen, mut viime kesänä tapasin niin mukavan pörröisen miehen ettei ne sit haitannu ollenkaan :heart:mä alan mököttään kun täällä ollaan karvarasisteja :x
paljas käärmeNo joku käärmeentapainen kummiskii
Vai parikymppistä viikonlopuksi, kuulostaa aika kuumalta.ensi viikko suht aurinkoista ja +17 - +20 =)
pohjoiseenkin ennustetaan pariakymppiä viikonlopuksi
No eläs nyt *silittää pörröturkkia*mä alan mököttään kun täällä ollaan karvarasisteja :x
Mää tykkään enemmän karvasista kun kaljuista miehistä.mä alan mököttään kun täällä ollaan karvarasisteja :x
just hyvä lämpötilaVai parikymppistä viikonlopuksi, kuulostaa aika kuumalta.
Ihan totta :snotty:Parempi meidän kans on sängyssä :xmas:
kun ei vielä väsytänö mäkin alan sit möksää kun kukaan ei halunnut tulla ukkunukkuu mun kanssa
nuuhkin sitten partavettä omissa haaveissa ja meen näkee tuhmii unia. öitä pallerot:kiss:
mitään pojankloppeja kattella =)Mikäs mies se karvaton on, pojankloppi.
:kiss:taijan heittää pois tuon mököttämisen kun vain yks nimeltämainitsematon jäi vähemmistöön