Se on semmonen, no semmonen karvaton malli?Mikäs mies se karvaton on, pojankloppi.
Se on semmonen, no semmonen karvaton malli?Mikäs mies se karvaton on, pojankloppi.
oksutautiako?Mulla on huono olo Mut ei vielä voi sairastua kun täällä on niin moni kipeänä.
voihan ne miehetkin karvojansa ajellaSe on semmonen, no semmonen karvaton malli?
Sitä on ja parvoa, allergiaakin löytyy vähän isommin mitä yleensä.oksutautiako?
Tai sit olla vaan vähäkarvaisia luonnostaan.voihan ne miehetkin karvojansa ajella
kuulemma joo, viimeks tänään tuli palautetta liiasta karvasuudestavoihan ne miehetkin karvojansa ajella
No voi eikä :hug:....jos nyt vaikka purjehtisi ohi huonosta olostasi huolimatta *puhkuu ja puhaltaa pöpöjä muuanne*Mulla on huono olo Mut ei vielä voi sairastua kun täällä on niin moni kipeänä.
Njaa, mikäli se oli sun oma rintaperuukki josta kerran kuvan laitoit, niin niin isoa vahaliuskaaa ei muuten ookkaan...kuulemma joo, viimeks tänään tuli palautetta liiasta karvasuudesta
mutta vahaliuskojen kanssa en ala rassaamaan
Yöks. Kyllä miehellä pitää karvoja olla! Nih. Ei liikaa kuitenkaanvoihan ne miehetkin karvojansa ajella
ja jos olis niin sitä ei ite pirukaan tohtis repästä irtiNjaa, mikäli se oli sun oma rintaperuukki josta kerran kuvan laitoit, niin niin isoa vahaliuskaaa ei muuten ookkaan...
Hyh, eikö vahaliuskat käy kipeääkin. En uskaltais kokeilla.kuulemma joo, viimeks tänään tuli palautetta liiasta karvasuudesta
mutta vahaliuskojen kanssa en ala rassaamaan
no pakkohan se ainaski naamasta on poistaa jos ei aio näyttää joltakin VäinämöiseltäJuu ei. Jos/kun miehellä on karvoitusta, niin ei niitä nyt pois ruveta ottamaan :O. Siis jos se karvoitus on kumminkin semmosta tolkullista.
Nyt mua rupes ihan hirveesti häiriimään toi aatoskin miehestä riistämässä karvojansa...eieieiei!
Iltaa, kerrotkos meille omasta karvoituksestasi? :xmas: Siis rintasellaisesta, sikäli mikäli sitä onIltaa... Vaiko sopisko teemaan paremmin karvaista iltaa?
no eipä tietenkäänIMääkin voin kertoa, mulla ei ole enää missään karvoja
Mää puhuinkin nuista tarralapuista ja niitten käyttämisistä. Nih.no pakkohan se ainaski naamasta on poistaa jos ei aio näyttää joltakin Väinämöiseltä
Vois vähän kirpasta jooja jos olis niin sitä ei ite pirukaan tohtis repästä irti
niin voiTai sit olla vaan vähäkarvaisia luonnostaan.
Oman vai :xmas:Mää muuten ajoin parran tänään.
entäs epilaattori?Hyh, eikö vahaliuskat käy kipeääkin. En uskaltais kokeilla.
iltaa :wave:Iltaa... Vaiko sopisko teemaan paremmin karvaista iltaa?