Lady Gardenea
Jotain kivaa siinä..Leikkiiks noi hymiöt pukkihyppelyä?
Jotain kivaa siinä..Leikkiiks noi hymiöt pukkihyppelyä?
ai niin, solet pippaEn ole siinä kondiksessa että jaksaisin pitää kuvaus session. :hug:
Miullakin aika karvainen kansMulla on peitonaluskaveri :heart:
se on ihan karvainenkin
AI hemmetti, mä olinkin jo unohtanut tuon herkun ...entinen hyvin syntinen paheeni, josta olen saanut itseni vieroitetuksi...No Fanipalat, vai mitkä niiden nimi nykyisin onkaan, kuuluu lemppareihin En hirveesti yleensäkään keksejä syö..enempi sit herkuttelen ihan suklaalla tai sit sipseillä, jos herkuttelen.
Eikäko se on semmonen leikki! Lastenleikki, tarkennan.sehän ottaa sitä takaapäin...vai onks pukkihyppely sille kiertoilmaisu
Sun ei vissiin kuitenkaan oo teddyturkkilelukäärmeMiullakin aika karvainen kans
Mut joo, taijan lähtee pisulle ja pesulle ja vaaka-asentoon töllää tuota telkkua vielä :wave:
tietäsin yhen meleko karvasen mutta sillä ei oikeen olis rääpyä sun alle eikä juuri päällekkäänmääkin haluun karvasen alleni tai vaikka päälleni|O
Mikä? ja juu määkin tietäsintietäsin yhen meleko karvasen mutta sillä ei oikeen olis rääpyä sun alle eikä juuri päällekkään
Käy vilasee uudestaan sitä hymiötä.
tarkottaa sitä että ei oikein kestäis tehdä noinmikä?
onko toi niinko jotain lapin murrett ja tarkottaa että ei saa vai ei halua? puhukaa nyt suomee että jotakin ymmärtäiskintarkottaa sitä että ei oikein kestäis tehdä noin
mä en ole syntyperänen lappilainen ja toi sana on mun kotiseudun murrettaonko toi niinko jotain lapin murrett ja tarkottaa että ei saa vai ei halua? puhukaa nyt suomee että jotakin ymmärtäiskin
Mä en taas tykkää karvoista.rintakarvat saa hyvin kiinni
No ei ihan..Sun ei vissiin kuitenkaan oo teddyturkkilelukäärme
Hyvää yötä ihkunen :kiss:
en mäkään...ennen...Mä en taas tykkää karvoista.
En varppina käy, sun säädyttömyyshymiöitä |OKäy vilasee uudestaan sitä hymiötä.
No joku käärmeentapainen kummiskiiNo ei ihan..
mä luen sua sitten omalla tyylilläni.mä en ole syntyperänen lappilainen ja toi sana on mun kotiseudun murretta
älä välitä vaikka et aina ymmärrä, mieti mitä mun vaimo joutuu kestämään...
En varppina käy, sun säädyttömyyshymiöitä |O
tai mitä saa kestäämä en ole syntyperänen lappilainen ja toi sana on mun kotiseudun murretta
älä välitä vaikka et aina ymmärrä, mieti mitä mun vaimo joutuu kestämään...