mä myösHeiii, samis :wave: - mä kans saan ton ko. keksin ihan vaivatta suuhun ja sitten sitä ihmetellään ja ällistellään :O :snotty:...ihan normaalia toi on!
mä myösHeiii, samis :wave: - mä kans saan ton ko. keksin ihan vaivatta suuhun ja sitten sitä ihmetellään ja ällistellään :O :snotty:...ihan normaalia toi on!
Loistavaa ! Sullahan oli sitten aivan mahtavat "läksijäiset" ja uuden sivun kääntäjäiset ! Noi tommoset tuulettumiset piristävät kummasti!en sitten ottanut
mutta otin jotain 5.5 volttista limelonkkua ja oli
golden capin limesooda on kanssa
oli kivaa, hetken sain olla yksikseni, tai siis juttelin mä jonkun seurueen pöydässä missä oli sekä naisia että miehiä
pyysivät seuraansa kun kysyivät olenko yksin
sitten työkaveri soitteli ja kyseli olenko lähtenyt kaupunkiin kun häntä aiemmin viikolla kysyin
olikin miehensä kanssa liikenteessä ja liityin heidän seuraan
loppuillasta olin työkaverin kanssa kaksi ja mentiin tanssipaikkaan, kyllä siellä tanssiseuraa sai
meinasin sanoo että ei se pieni tunnu suussakaan mutten sano.no ei ainakaan palstaleidin, täällähän kaikki ovat tottuneet ottamaan suihin kaljatölkin vahvuisen patukan
tommonen tähti ole mikhän
nyt vasta?:wave: - tää lähti satutäti hommiin! Pitäkäähän keksit kuosissa!
:O...elä kehtoo...meitsit lemppareita molemmat :snotty:....Digestive-keksit :x Ne on melkein yhtä pahoja kuin ne Marie- vai mikä niiden nimi oli..
Käväse kokeilemassa kun näät enskerralla mersu parkissaJaa, ei kait siinä tarvis ihan hirveesti ees yrittää
mutta pitkällä pääsee pidemmälle opcorn:johan siinä menis leukaluut paikoiltaan
Keksi. Se on vaan niin hyvää.Heiii, samis :wave: - mä kans saan ton ko. keksin ihan vaivatta suuhun ja sitten sitä ihmetellään ja ällistellään :O :snotty:...ihan normaalia toi on!
Lycky you...meillä hiukan venähti nyt mutta huomenna taas ollaan tiukassa ruodussa! Nyt menen :wave:...!nyt vasta?
mä laitoin kersat yöpuulle jo tunti sitten
molemmat on hyviäDigestive-keksit :x Ne on melkein yhtä pahoja kuin ne Marie- vai mikä niiden nimi oli..
No Fanipalat, vai mitkä niiden nimi nykyisin onkaan, kuuluu lemppareihin En hirveesti yleensäkään keksejä syö..enempi sit herkuttelen ihan suklaalla tai sit sipseillä, jos herkuttelen.:O...elä kehtoo...meitsit lemppareita molemmat :snotty:....
Joo, makuasioista ei voi kiistellä joten bygones. Mimmosista kekseistä sä tykkäät ?
ihan tavallisista, mielellään luomu ja ei haittaa vaikka ei ole ihan uusinta uutta:O...elä kehtoo...meitsit lemppareita molemmat :snotty:....
Joo, makuasioista ei voi kiistellä joten bygones. Mimmosista kekseistä sä tykkäät ?
kuitenkin odotit tätä :kiss:meneppä tiiä, ei oo mulla ulkomaalaisten kanssa sekstaamisesta kokemusta
Oonksmää vähän yllytyshullu ku kokeilin jo Mulla o yks irrallinen mersunmerkki kotona.Käväse kokeilemassa kun näät enskerralla mersu parkissa
Pieni ei tunnu suussa, mutta iso ei mahu nieluun. Vaikea se on naisen elämämeinasin sanoo että ei se pieni tunnu suussakaan mutten sano.
ihan tavallisista, mielellään luomu ja ei haittaa vaikka ei ole ihan uusinta uutta
No niinpä :snotty:Pieni ei tunnu suussa, mutta iso ei mahu nieluun. Vaikea se on naisen elämä
:flower:puuh nyt ois tehtynä...
Nappaa kuva, ei me muuten uskota että on merkki suussaOonksmää vähän yllytyshullu ku kokeilin jo Mulla o yks irrallinen mersunmerkki kotona.
joo, oli kivaaLoistavaa ! Sullahan oli sitten aivan mahtavat "läksijäiset" ja uuden sivun kääntäjäiset ! Noi tommoset tuulettumiset piristävät kummasti!
niinpäNappaa kuva, ei me muuten uskota että on merkki suussa
senki paljokasSori kun hävisin. Laitoin parit munat suuhuni.
ja isoja munia..
jaa,no en nyt tiedä,ollaan tuttuja jo pidemmältä ajalta muttei olla paljon nähty kun ei olla mitään kavereita mutta nyt muutti tohon ja nähään lähes päivittäin.kaippa se jotain ihastumista muhun ollut tai jotain ainakin joskus kun sanonut niin ja sen exäkin mustis ollut.vaikkei olis mitää syytä.kovasti se aina juttelee kun ohi menen. että tuskin se pahastuisai se on jo tottunu sun otteluksiin?