Onpas täti ollu aikasin hereillä :OJa huomenta
Hauskaa päivää kaikki!
Onpas täti ollu aikasin hereillä :OJa huomenta
Hauskaa päivää kaikki!
vähän kun mun kroppa sillä erotuksella että mulla ei pahemmin pompiKiva kroppa mutta tissit turhan isot. Mitä kadehdittavaa tuossa on?
Entäs Pienitissisten tuki ry :saint: :snotty:perustamma Isotissisten tuki ry:n :saint:
mä heräsin 6.15 |O loikoilin seiskaan astiOnpas täti ollu aikasin hereillä :O
niin onaiku söpö kuva :heart:
kaljuuntuva vaihemulle tuli ton rockabilly-vaiheen jälkeen semmonen rock/heavy -vaihe
saapa nähä mikä tulee seuraavaksi :saint:
täälläkin paistoi aurinko ja paistaa nytkinTäällä paistaa aurinko.
Ja nyt kipitän kahvia keittämään.
namua jaettu täällä :'(alkaa näyttämään jo vähän epäilyttävältä tämä touhu täällä :xmas:
sama täälläjustahan mä sanoin et joko aitoo tai ilman:stick:
... ja olen sitten vaikka puutteessa
Miulla tuli jostain syystä mieleen nimestä ekana Criminal mindsin ekat kaudet
mutta pitkällä pääsee pidemmälle opcorn:Kaipa se paksuus mukavampi naisesta on, varmaan aika keskiverto jos ei sormet yllä varren ympäri.
Periaatteessa kymmensenttisen pitäisi riittää anatomian kannalta.mutta pitkällä pääsee pidemmälle opcorn:
ja ohuempaan parempi "jumpata" samalla lantionpohjalihaksia
*kiittää*huomenta :flower:
ja hyvää äitienpäivää äityleille *tarjoilee kahvia vuoteisiin*
niin että mittailemaan vaan kun siinä tilanteessa onPeriaatteessa kymmensenttisen pitäisi riittää anatomian kannalta.
Mutta naisillehan ei riitä mikään. Ja jos on tarjota enemmän, niin sekään ei ole aina hyvä
Kaikesta huolimatta Hyvää Äitienpäivää.
Kiitos samoin :flower:vähän kun mun kroppa sillä erotuksella että mulla ei pahemmin pompi
Entäs Pienitissisten tuki ry :saint: :snotty:
huomenta =)
mukavaa Äitienpäivää :heart:
no kylläpäs sulla nukutti, mä "katoin" lastenohjelmia kasista ysiin ja nousun ysiltä keittää rouwalle aamukahveetMä heräsin vasta nyt :O outoa, en ees valvonut kovin myöhään.
Joo, eilenkin nukuin yhtä myöhään tää on epistä, mä jouduin ite keittää kahveet|O:snotty:no kylläpäs sulla nukutti, mä "katoin" lastenohjelmia kasista ysiin ja nousun ysiltä keittää rouwalle aamukahveet
ei tule eiKiitos samoin :flower:
No mutta pienistä tisseistä ei tule fyysisiä ongelmia niin kuin isoilla. Jatkuvaa kipua, särkyä ja hartiat jumissa.
:hug:Voihan kökkö..aamuyöstä särki kuopuksen jalkaa ja nyt meinaa esikoiselle migreeniä iskeä