mut sähän voit kertoa :xmas:ei et osaa kuvitella minkämoisessa yöpissä hiihtelette par'aikaa ruutiksen verkkokalvoilla?
mut sähän voit kertoa :xmas:ei et osaa kuvitella minkämoisessa yöpissä hiihtelette par'aikaa ruutiksen verkkokalvoilla?
On kakkuva.kiitos haleista :hug:
jäikös LG maustekakkua vielä?
kahvi just tippumassa
lapsilta tuli taas niin kivoja koulussa ja ilttiksessä tehtyjä muistamisia :heart:
yöpaitanahan voi olla vaikka vaan toppinyt tinku ja LG, ei sais puhua tommosia K18 juttuja ennen pikkulasten nukkumaanmenoaikaa
*maistaa mielellään*On kakkuva.
no jotain tämmöstä mutta ilman noita pikkareitamut sähän voit kertoa :xmas:
tuollaiseenhan kietoutuuno jotain tämmöstä mutta ilman noita pikkareita
no kieltämättä...tuollaiseenhan kietoutuu
eikös tuo olis parempi panotakkina
Mun tissit ei mahdu tuohon. :snotty:no jotain tämmöstä mutta ilman noita pikkareita
siihenkin varmaan sopisino kieltämättä...
mulla mahtuis hyvinkin, niitä edes näkyisiMun tissit ei mahdu tuohon. :snotty:
JESJoku kerta voin laittaa kuvan missä mul on kiva yöpaita. Ei tarvi kuvitella. :xmas:
jos nyt on alkanut hyvien päivien aikaOnkohan huomenna sitten se huono päivä kun nyt ollut kaks hyvää päivää peräjälkeen.Ihan pelottaa jos huomenna on se paska päivä.
Ei kai. Niitä päiviä on yleensä joskus.Onkohan huomenna sitten se huono päivä kun nyt ollut kaks hyvää päivää peräjälkeen.Ihan pelottaa jos huomenna on se paska päivä.
Onkohan huomenna sitten se huono päivä kun nyt ollut kaks hyvää päivää peräjälkeen.Ihan pelottaa jos huomenna on se paska päivä.
Ei kunhan hihhuloin..ketjulaisia?
mä laskin tänään mg:n kuluja kaavalla 0,25*47*5*kmVoi p sentään! miten mun matkakuluista voi tulla niin vähän...mä lasken tän nyt jotenkin väärin... eikö ne nyt lasketa KMxPVxKKx0,25?!
voiko ihminen olla tosiaan näin urpå:headwall:
en jaksa uskoa että olisit edes halunnut olla :heart:Miun tarttis kuulemma ostaa uus yöpaita..itekin aattelin että vois kai sitä vähän vähempäänkin pukeutua ku semmoseen täyspitkään mummoyökkäriin (ei miulla tosin ihan semmoista ole) vaikka en oo kyl saanu olla rauhassa entisessäkään yöpaidas. Tuossa yllä ois kyl yks hyvä vaihtoehto