Ä
Äitihän
Vieras
Kyllä vituttaa, kun tietää aina nää äitienpäivät sun muut millasia ne on. Mies toi eilen ruusun, oli ostanut äidilleen samanlaisen erivärisenä(ja juu just sen värin mistä ite oisin tykänny)Mä sain omani eilen mieheltä, miks taas noin, lastenhan se ois pitänyt antaa ja vasta huomenna. Oisin halunnut kakun, mulla ei rahat riittäneet, mies ei kuulema osaa tehdä niin ei hakenut tarpeita. Voiko olla vaikeet, meillä on pakkasessa valmiita pohjia, kermankin saa valmiina, lapset vois laittaa karkkeja päälle, mikä siinä on niin vaikeeta... Ei halua ees sen vertaa vaivaa nähdä. Ite askartelin lasten kans itelleni kortit. Me paapotaan miestä isänpäivänä, mutta äitienpäivää ei tarvii näköjään noteerata. Paska mieli, kun äitiys on tärkeintä mulle ja mies ei halua yhtään lasten kans panostaa. Ois kiva olla itekin ees yhden päivän se palvottava ihana äiti, saada sänkyyn kahvit, kakut ja kukat ja laulut ja nukkua pitkään. Totuus on se, että herään lasten kans kuuden aikaan keittää puuroa ja muuta mitä joka päivä ja mies nukkuu ite pitkään... Parempi pysyä huomenna pois kaikista fb:stä ja palstoista, kun tulee vaan paha mieli, kun muut hehkuttaa ihanaa äitienpäivää
Surullinen mieli, jatkan itsesäälissä kieriskelyä... Mollatkaa vaan rauhassa, tuskin palaan tätäkään lukemaan, kunhan sain purkaa pahaa mieltä jonnekin...
Surullinen mieli, jatkan itsesäälissä kieriskelyä... Mollatkaa vaan rauhassa, tuskin palaan tätäkään lukemaan, kunhan sain purkaa pahaa mieltä jonnekin...