se meinaa sitten sitä että ite joudut tekee saman:xmas:Ota läppäri mukaan suihkuun ja laita päivittämään livekuvaa tänne palstalle, ihan vain meidän mieliksi
se meinaa sitten sitä että ite joudut tekee saman:xmas:Ota läppäri mukaan suihkuun ja laita päivittämään livekuvaa tänne palstalle, ihan vain meidän mieliksi
tai jos kysyis Ariekseltä kortonkiaJoku pussi siihen, tai käärii elmukelmuun
Ei ooo läppäriiOta läppäri mukaan suihkuun ja laita päivittämään livekuvaa tänne palstalle, ihan vain meidän mieliksi
tai jos kysyis Ariekseltä kortonkia
jos Ariekselta ei löydy niin voin ystävällisesti tarjota täältä sellasen...tai jos kysyis Ariekseltä kortonkia
te sinkut ootte kyllä hyvin varustautuneitajos Ariekselta ei löydy niin voin ystävällisesti tarjota täältä sellasen...
Aivan testattavissa oleva asia :saint:no onneks ei oo messuhallia
pitäähän sitä nyt olla..ihan vaan varuiks:saint:te sinkut ootte kyllä hyvin varustautuneita
usko vaan mun sanaan. en mä itte sitä sano...Aivan testattavissa oleva asia :saint:
:kiss::kiss::heart:Pah, ignore |O
mun kipsin ympärys on noin 48 senttiä että elä ota ihan katkarapulootastapitäähän sitä nyt olla..ihan vaan varuiks:saint:
Kuinkas lyhyt se tarkkaan ottaen onkaanYllättäen mullaki on lyhyehkö mekko päällä ja mä ku en oo mikkää mekkoihiminen. Ja huhheijjaaa, ku viime yö meni Gideonin seurassa, nii ny pitää sitte tsihhauttaa. Nih!
On tuolla mustia jätesäkkejä, taitaa jokunen eräsäkkikin olla jos ei mustasta tykkään!tai jos kysyis Ariekseltä kortonkia
mun kipsin ympärys on noin 48 senttiä että elä ota ihan katkarapulootasta
:hug:Mä poistun petiin. Niska ja pää kipiä. Ja nyt tuli vielä paha olo. :kiss: :wave:
mulla on eri kokoja
Juu juu, meillä sinkuilla o rivi kaapissa sievästi kokojärjestyksessä :xmas:
Iltaa mystis!Heippatirallaa! Mökkeilyä kaverin kanssa päivä 2 - ei huvittanutkaan vielä lähteä kotiin.
Mutta tänään selvinpäin !
Jep ja jälkikasvullakin kaikki hyvinIltaa mystis!
mitäs sitä kotiin mennä kun on hyvässä seurassa ja on kivaa
mulla nous vinkkulasi päähän mutta nyt se on jo haihtunut ja nyt ryystän sidukkaa.
mä korkkasin sen vinkun jo eilen ei siitä tuu enää ku puoli lasia mutta sidukkaa on ja joitain laivapulloja mutta en mä nyt niitä halua,ei maistu.jos oli lime bacardia ni vois korkata mutta kun on vaan karpalo bacardii ni ei maistu. Otan tota ananas sidukkaa .Pitkästä aikaa ostin omena sidun mutta yhtä pahaa se on ku ennenkin:xJep ja jälkikasvullakin kaikki hyvin
Ota nyt ihmeessä koko vinkkupullo, pää pitää joskus nollata !
On mullaki muutamaa :saint:mulla on eri kokoja
hyvä me tytötOn mullaki muutamaa :saint:
Tarpeeks. Joku tilapäinen mielenhäiriöKuinkas lyhyt se tarkkaan ottaen onkaan