Uskossa on hyvä elleä sano lapamatoEnemmän sillä on merkitystä kuin/kuka sitä käyttää
Uskossa on hyvä elleä sano lapamatoEnemmän sillä on merkitystä kuin/kuka sitä käyttää
Tottahan tuo onUskossa on hyvä elleä sano lapamato
tähän oon itekki koettanu tukeutuaTottahan tuo on
Koitahan parantua :kiss: hyvii unii!Mä poistun petiin. Niska ja pää kipiä. Ja nyt tuli vielä paha olo. :kiss: :wave:
:wave: jaksujaMä poistun petiin. Niska ja pää kipiä. Ja nyt tuli vielä paha olo. :kiss: :wave:
Siis se on totta että sillä oo väliä, ei se lapamato juttutähän oon itekki koettanu tukeutua
Kaipa se paksuus mukavampi naisesta on, varmaan aika keskiverto jos ei sormet yllä varren ympäri.mitä te meinaatte koolla,pituutta vai paksuutta vai kumpaakin? mä ajattelen sen kyllä paksuudeltaan, että on sillä pikkusen väliä. kerran olen törmännyt pieneen ja oikeesti,hävettää myöntää mutta se oli aika kamalaa:ashamed: Oon aina kuvitellut et olen sitä sorttia ettei koolla ole väliä mutta kun se pieni tuli vastaan niin...
en olis uskonu että säkin olet noin ronkeli...mitä te meinaatte koolla,pituutta vai paksuutta vai kumpaakin? mä ajattelen sen kyllä paksuudeltaan, että on sillä pikkusen väliä. kerran olen törmännyt pieneen ja oikeesti,hävettää myöntää mutta se oli aika kamalaa:ashamed: Oon aina kuvitellut et olen sitä sorttia ettei koolla ole väliä mutta kun se pieni tuli vastaan niin...
No jos sillä oletetaan olevan väliä, ni enemmän sitte just tuo paksuusmitä te meinaatte koolla,pituutta vai paksuutta vai kumpaakin? mä ajattelen sen kyllä paksuudeltaan, että on sillä pikkusen väliä. kerran olen törmännyt pieneen ja oikeesti,hävettää myöntää mutta se oli aika kamalaa:ashamed: Oon aina kuvitellut et olen sitä sorttia ettei koolla ole väliä mutta kun se pieni tuli vastaan niin...
no niin luulis, paksuutta vähintään kaljatölkin verran ja pituutta noin puoli metriäKaipa se paksuus mukavampi naisesta on, varmaan aika keskiverto jos ei sormet yllä varren ympäri.
mutta kun pieni on pieni,siis jos on sellanen minituppi.en olis uskonu että säkin olet noin ronkeli...
En nyt aivan tuota tarkoittanut, mutta riippuuhan sekin että mihin sitä on laittamassa! Hyvä se on naisen miestä haukkua "pienimunaiseksi" jos itellä on kuin messuhallin sisäänkäynti.. mahtuu kahdessa rivissä sisään ja ulos samanaikaisestino niin luulis, paksuutta vähintään kaljatölkin verran ja pituutta noin puoli metriä
pienemmät on niitä katkarapuja
mää saa happee enääEn nyt aivan tuota tarkoittanut, mutta riippuuhan sekin että mihin sitä on laittamassa! Hyvä se on naisen miestä haukkua "pienimunaiseksi" jos itellä on kuin messuhallin sisäänkäynti.. mahtuu kahdessa rivissä sisään ja ulos samanaikaisesti
eläpä naura, naisetkin keksii syyn miehen haukkumiseen ihan mistä vaanmää saa happee enää
Tämä on sitten 100% huumoria.En nyt aivan tuota tarkoittanut, mutta riippuuhan sekin että mihin sitä on laittamassa! Hyvä se on naisen miestä haukkua "pienimunaiseksi" jos itellä on kuin messuhallin sisäänkäynti.. mahtuu kahdessa rivissä sisään ja ulos samanaikaisesti
tulisin auttamaan mutta kun on tuo vasen takajalka lasikuitusaappaassaPitäs mennä pesee hiukset, millää jaksais..ois kello jo enemmän ni sais lapsetkin nukkumaan..väsymys iski
Ota läppäri mukaan suihkuun ja laita päivittämään livekuvaa tänne palstalle, ihan vain meidän mieliksiPitäs mennä pesee hiukset, millää jaksais..ois kello jo enemmän ni sais lapsetkin nukkumaan..väsymys iski
enhän mä hauku ketään,sanoin vaan mitä ajattelen asiasta.ja kun en tosiaan ole törmännyt oikeesti kuin kerran elämässäni pieneen joten...sellanen normi on ihan hyvä.eläpä naura, naisetkin keksii syyn miehen haukkumiseen ihan mistä vaan
no onneks ei oo messuhalliaTämä on sitten 100% huumoria.
Joku pussi siihen, tai käärii elmukelmuuntulisin auttamaan mutta kun on tuo vasen takajalka lasikuitusaappaassa