The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mitä te meinaatte koolla,pituutta vai paksuutta vai kumpaakin? mä ajattelen sen kyllä paksuudeltaan, että on sillä pikkusen väliä. kerran olen törmännyt pieneen ja oikeesti,hävettää myöntää mutta se oli aika kamalaa:ashamed: Oon aina kuvitellut et olen sitä sorttia ettei koolla ole väliä mutta kun se pieni tuli vastaan niin...

Aries 78
mitä te meinaatte koolla,pituutta vai paksuutta vai kumpaakin? mä ajattelen sen kyllä paksuudeltaan, että on sillä pikkusen väliä. kerran olen törmännyt pieneen ja oikeesti,hävettää myöntää mutta se oli aika kamalaa:ashamed: Oon aina kuvitellut et olen sitä sorttia ettei koolla ole väliä mutta kun se pieni tuli vastaan niin...
Kaipa se paksuus mukavampi naisesta on, varmaan aika keskiverto jos ei sormet yllä varren ympäri.

en olis uskonu että säkin olet noin ronkeli...

Sangria
No jos sillä oletetaan olevan väliä, ni enemmän sitte just tuo paksuus :rolleyes:

Aries 78
no niin luulis, paksuutta vähintään kaljatölkin verran ja pituutta noin puoli metriä

pienemmät on niitä katkarapuja
En nyt aivan tuota tarkoittanut, mutta riippuuhan sekin että mihin sitä on laittamassa! Hyvä se on naisen miestä haukkua "pienimunaiseksi" jos itellä on kuin messuhallin sisäänkäynti.. mahtuu kahdessa rivissä sisään ja ulos samanaikaisesti

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä