The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuka lähtee mun kanssa ettii mulle tötterötukka ukkoa? näin kaupas hyvännäkösen tuuttitukka miehen,ei mikään kiiltokuva poju vaan vähän sellanen karun näkönen:p En kehannut tuijotella ja kattoo millasella kulkupelillä lähti mutta kassalla vaihettiin katseita,sitä rupes hymyilyttää kun tajus et tajusin sen tuijottavan.Parkkiksella kun jo jäin oottelee millon tulee kaupasta ulos ja sit hiljaa ajoin ohi ja katsoin sitä. Oon aina ollut vähän heikkona tötterötukkasiin:D

Kuka lähtee mun kanssa ettii mulle tötterötukka ukkoa? näin kaupas hyvännäkösen tuuttitukka miehen,ei mikään kiiltokuva poju vaan vähän sellanen karun näkönen:p En kehannut tuijotella ja kattoo millasella kulkupelillä lähti mutta kassalla vaihettiin katseita,sitä rupes hymyilyttää kun tajus et tajusin sen tuijottavan.Parkkiksella kun jo jäin oottelee millon tulee kaupasta ulos ja sit hiljaa ajoin ohi ja katsoin sitä. Oon aina ollut vähän heikkona tötterötukkasiin:D
mä voisin lähtee :D mulle mielummin sellanen kalju ja parrakas :p

ruutis ehtikin laittaa jo kuvaa paitsi et noilla on aivan liian kiharat hiukset.ehkä se tuuttitukka malli on enempi sellanen,sellanen rockabilly mallinen vaikken mikään fiftari fani olekkaan. ja ruutis en mä sitä miestä sen tukan perusteella et ois ainoo kriteeri:stick: ne nyt vaan saa pään kääntyy ja vielä kun tosiaan ovat sellasissa vaatteissa jotka sitten sopii tyyliin.tosin huoliiko tuuttitukat eukokseen sellasta joka ei oo mikään fiftari. oon joskus kierrelly noita autotapahtumia ja siellä on ollut oikeen kunnolla niitä tosin rouviensa kanssa mutta eipä sillon niin väliä ollut kun itekin siihen aikaan oli varattu.

mut nyt mää lähen sinne lenkille,

ja juu ja jos joku luki sen mun teevee ongelman tuolta aiemmin niin kiitos jos joku voisi avustaa asiassa. tollasta pätkimistä kukaan jaksa.

mutta nyt hetkeks taas heippa:wave:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä