Onks kipee olo vielä?Ja mä joudun nysvää kotona.
Onks kipee olo vielä?Ja mä joudun nysvää kotona.
Kun en kotonakaan pysty tekee mitään. Pakko levätä. Ja äskettäin tämä alkoi. Ei parane parissa päivässä.Onks kipee olo vielä?
ootsä käynyt lekurilla? Otat nyt sit vaan iisisti niinkun tähän astikin ni eiköhän se ala helppaamaan.Kun en kotonakaan pysty tekee mitään. Pakko levätä. Ja äskettäin tämä alkoi. Ei parane parissa päivässä.
Nykyään antavat hoitsulle ajan ja arvioivat pääseekö lekurille. Lekuri käväs kuuntelemassa keuhkot. Hoitaja katsoi CPR:n. Limaa keuhkoissa, yskää ja pientä kuumetta. Joku virus kuullemma.ootsä käynyt lekurilla? Otat nyt sit vaan iisisti niinkun tähän astikin ni eiköhän se ala helppaamaan.
:hug:
nih?Tinku, anteeks tyhmä kysymys mut mikä on tötterötukka??:ashamed:
Mä käyn vanhempien luona huomenna. Asuvat lähellä.No, myö lähetään nyt mummolaan
mä voisin lähtee mulle mielummin sellanen kalju ja parrakasKuka lähtee mun kanssa ettii mulle tötterötukka ukkoa? näin kaupas hyvännäkösen tuuttitukka miehen,ei mikään kiiltokuva poju vaan vähän sellanen karun näkönen En kehannut tuijotella ja kattoo millasella kulkupelillä lähti mutta kassalla vaihettiin katseita,sitä rupes hymyilyttää kun tajus et tajusin sen tuijottavan.Parkkiksella kun jo jäin oottelee millon tulee kaupasta ulos ja sit hiljaa ajoin ohi ja katsoin sitä. Oon aina ollut vähän heikkona tötterötukkasiin
mulla on joskus nuorena ollu tötterötukka :ashamed:Tinku, anteeks tyhmä kysymys mut mikä on tötterötukka??:ashamed:
no vaikee sanoo kun en tiedä millanen tukka sun isällä sillon ollutAi jestas, sellainen tukka mikä oli mun isällä 60-luvulla.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28457325:
No tötterö hällä oli.no vaikee sanoo kun en tiedä millanen tukka sun isällä sillon ollut
Mun isoveljellä oli rock ja punk vaiheet.onneks se mun fiftarivaihe kesti vaan pari vuotta...
muutama tuubi Soavea siinä meni
mulle tuli ton rockabilly-vaiheen jälkeen semmonen rock/heavy -vaiheMun isoveljellä oli rock ja punk vaiheet.
ai niin se teeveemut nyt mää lähen sinne lenkille,
ja juu ja jos joku luki sen mun teevee ongelman tuolta aiemmin niin kiitos jos joku voisi avustaa asiassa. tollasta pätkimistä kukaan jaksa.
mutta nyt hetkeks taas heippa:wave:
Mä olen aina ollut disco vaiheessa. :xmas:mulle tuli ton rockabilly-vaiheen jälkeen semmonen rock/heavy -vaihe
saapa nähä mikä tulee seuraavaksi :saint: