Oisko paikalla ketään, jonka lapsilla olis Skylander-peliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauppaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauppaan

Vieras
Meillä oli se Spyros Adventure, mutta levy naarmuuntui niin ettei pelikone enää pyöritä sitä. Peli jäi siis kesken ja uusia hahmojakin on, joita ei ehditty koskaan pelaamaan. Joudun siis ostamaan uuden. Mutta mietin nyt, että onko se Giants selkeästi eri peli, vai sama peli johon on tehty päivityksiä? Kannattaako mun siis edelleen ostaa se Spyros Adventure vai suoraan Giants? Osaisko joku kertoa, jolla olisi molemmat pelit?

(Tai osaako joku kertoa myydäänkö jotain ainetta jolla saa levyt korjattua..)

Ne uudet hahmot ei käy vanhaan peliin mut toisinpäin en oo varma.. Se varmaan kantsii selvittää ettei tuu sit siitä paha mieli) ja on olemassa paikkoja missä ne levyt voidaan korjata n.10e maksaa. Kantsii Googlata olisko teilläpäin sellasta!

Tietyllä varauksella naarmuuntuneen levyn voi hioa uuden veroiseksi. Ei tietenkään itse vaan siihen tarkoitetulla laitteella. Kannattaa kysellä levy-/pelikaupoista mistä moista palvelua voisi saada.

Meillä on Wii:llä se ensimmäinen versio. Pelikaupassa kyselin siitä Giantsista ja se on tosiaan vain seuraava versio samalla idealla ja uusilla maailmoilla. Tietty uusia hahmoja on myös. Vanhat hahmot ja portaali toimivat myös Giantsissa mutta jos haluaa päivittää niin järkevintä on ostaa se Giantsin aloituspakkaus jossa on joku hahmokin mukana. Pelkkä levy maksaa jo melkein saman verran.

Meiltä löytyy pleikka kolmosen molemmat skylandersit. Päädyttiin ostamaan molemmista täysi versio, kun laskettiin, että tulee halvemmaksi ostaa se täysi versio useampine hahmoineen kuin ostaa ne hahmot sitten erikseen. Suurin ero on, että ensimmäisessä portaali on ilman johtoja (syö paljon pattereita), giantsissa on johdolla.

Varsinaiset giantsin hahmot ei toimi vanhassa pelissä, mutta vanhan pelin hahmoja voi käyttää tuossa uudemmassa giantsissa ja käsittääkseni jopa niiden keräämät kokemukset kulkevat mukana.

Minäkin suosittelen kyselemään levykorjaus palvelua jostain, tee-se itse kittejäkin kaupataan, mutta ovat kalliimpia kuin yksittäisen levyn korjaus. Yksi vaihtoehto on ostaa se vanha peli käytettynä.

Meiltä löytyy hehtaarikaupalla metsää, missä leikkiä, tehdä omat seikkailut käyttäen luontoa. Ei tarvi mennä kauppaan etsiin kiillottajaa jos sammalmajan tukikeppi katkeaa. Elämä on hauskaa, kun mielikuvitus lapsilla riittää siihen että epätodellista maailmaa tuumaruuduilta tuijotuksen sijaan voi itse tehdä sen ympärilleen luonnon kauneudessa. Tietokoneet ja pelit mädättävät aivoja!

Meiltä löytyy hehtaarikaupalla metsää, missä leikkiä, tehdä omat seikkailut käyttäen luontoa. Ei tarvi mennä kauppaan etsiin kiillottajaa jos sammalmajan tukikeppi katkeaa. Elämä on hauskaa, kun mielikuvitus lapsilla riittää siihen että epätodellista maailmaa tuumaruuduilta tuijotuksen sijaan voi itse tehdä sen ympärilleen luonnon kauneudessa. Tietokoneet ja pelit mädättävät aivoja!

Ei helvetti. :laugh:

Kuulostaa vähän mun äidiltä jolla oli aina tapana puolustella varattomuutta tuollaisilla lausahduksilla. :D

Meillä pelataan JA ULKOILLAAN. ;)

No sä voit vaikka imeä parsaa.