The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"FreezeCat"
sinä se osaat aina kirjoittaa niin kauniisti :hug: :heart:

mutta sattuu silti :'(
on niin ihana ja huomioonottava ihminen kuitenkin

toki parempi nyt kuin esim 3kk päästä
Sattuuhan se. Aina, kun sydämestä on kyse. :hug:

Mutta sä oot vahva. Vahvuus ei sitten poissulje missään vaiheessa sydänsuruja mutta se edesauttaa huomaamaan kyyneleiden jälkeen sen, että on vahva elämään kaikkien tunteiden kanssa :). Kuitenkin ja varsinkin.

Sulla on suuri, lämmin sydän.

• Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="FreezeCat";28455498]Sattuuhan se. Aina, kun sydämestä on kyse. :hug:

Mutta sä oot vahva. Vahvuus ei sitten poissulje missään vaiheessa sydänsuruja mutta se edesauttaa huomaamaan kyyneleiden jälkeen sen, että on vahva elämään kaikkien tunteiden kanssa :). Kuitenkin ja varsinkin.

Sulla on suuri, lämmin sydän.[/QUOTE]

näinhän tuo on :)
ja suht helposti tästä selviytyy kun tunnettiin vain 6 viikkoa eikä 6kk tai 6 vuotta :)

kerran kun oltiin parilla baarissa, hänen lapsensa soitti hänelle ja yhtäkkiä halusi kuulla mun äänen :heart:

mä sitten sanoin lapselle muutaman sanan ja mulla oli kuulemma kiva ääni :heart:

nyt tuo lapsi on myrtsinä, eihän he ymmärrä vasta kun omalle kohdalle sattuu :)

"FreezeCat"
näinhän tuo on :)
ja suht helposti tästä selviytyy kun tunnettiin vain 6 viikkoa eikä 6kk tai 6 vuotta :)

kerran kun oltiin parilla baarissa, hänen lapsensa soitti hänelle ja yhtäkkiä halusi kuulla mun äänen :heart:

mä sitten sanoin lapselle muutaman sanan ja mulla oli kuulemma kiva ääni :heart:

nyt tuo lapsi on myrtsinä, eihän he ymmärrä vasta kun omalle kohdalle sattuu :)
*tykkää*

Otapa huomenna, kuules, oikein kuohuviiniä ensijuomaksi...etsit sen aurinkoisemman kohdan terassilta..istuudut ja skoolaat itsellesi sekä elämällesi sekä kaikelle uudelle tulevalle ihanalle asialle ja ihmiselle...:) :heart:

Sä olet ansainnut todellakin vähintään kuohuviiniä :heart!

• Tykkää
Juups,mäkin painun nukkumaan.Ei mitään suunnitelmia huomiseks muutakun et se lenkki tulee taas tehtyy ja mitäs muuta...jaa no kai se sitten selkiytyy,mikään pakko kun ei ole tehdä mitään. Öitä ja rauhallisia unia:kiss:

[QUOTE="FreezeCat";28455528]*tykkää*

Otapa huomenna, kuules, oikein kuohuviiniä ensijuomaksi...etsit sen aurinkoisemman kohdan terassilta..istuudut ja skoolaat itsellesi sekä elämällesi sekä kaikelle uudelle tulevalle ihanalle asialle ja ihmiselle...:) :heart:

Sä olet ansainnut todellakin vähintään kuohuviiniä :heart![/QUOTE]

täytyy varmaan poiketa sitten alkossa :D
tai sitten muuten vain ottaa kuoharia :)

Viimeksi muokattu:
"FreezeCat"
...mä tassuttelen nukkumaan. On muuten ollut aika ihanaa istuskella hiljaisen talon ympäröimänä..valvoa muiden ihanoiden unikuvia ja -rauhaa :heart:..Eikä mua vieläkään väsyttäs mutta menen koettamaan kalaonneani, jos vaikka tärppäis :D...Huomenna muuten toimin taustapiruna esikoisen täytekakun leipomisessa - poika pyysi mua tänään häntä opastamaan moiseen salaisuuteen, hankki tänään tykötarpeet kakulle...on se ihana ipana :heart:! Yksi nuista kolmesta :heart:...

Kauniita, rauhallisia unia kaikille :kiss:...

• Tykkää
[QUOTE="FreezeCat";28455549]Do dih :D - tottahan toki![/QUOTE]

hyvin ristiriitaisia on kuitenkin ollut hänen puheenssa
tai sitten vain kuvittelen nin
mutta jos ei ole niitä tunteita niin eihän niitä väkisinkään tule tai sitten ei halua että niitä tulee ja laittaa pelin poikki

antoi kuitenkin ihan täyden mahdollisuuden tulla sydämeen eikä se kauhean kaukana kuulemma ollut etteikö se olis lähtenyt kehittyyn siihen suuntaan

ja miettii voisko sitä olla vain ystäviä vai pitääkö se vain haavat auki
toisaalta mulle on kiva laitella viestejä ja vaihtaa kuulumisia

:headwall: :D

Viimeksi muokattu:
"FreezeCat"
hyvin ristiriitaisia on kuitenkin ollut hänen puheenssa
tai sitten vain kuvittelen nin
mutta jos ei ole niitä tunteita niin eihän niitä väkisinkään tule tai sitten ei halua että niitä tulee ja laittaa pelin poikki

antoi kuitenkin ihan täyden mahdollisuuden tulla sydämeen eikä se kauhean kaukana kuulemma ollut kuulemma etteikö se olis lähtenyt kehittyyn siihen suuntaan

ja miettii voisko sitä olla vain ystäviä vai pitääks se vain haavat auki
toisaalta mulle on kiva laitella viestejä ja vaihtaa kuulumisia

:headwall: :D
:D - niin, jotta "airot nou - soutaakin pitäis" eli ollako vaiko eikö olla

Mä luulen, että löytyypi yksi taho, missä kovasti pohditaan, menikö sittenkin aivan metsään....

• Tykkää
[QUOTE="FreezeCat";28455581]:D - niin, jotta "airot nou - soutaakin pitäis" eli ollako vaiko eikö olla

Mä luulen, että löytyypi yksi taho, missä kovasti pohditaan, menikö sittenkin aivan metsään....[/QUOTE]

niinhän hän sanoikin että asia jota varmasti katuu :D
ota nyt hänestä selvää :D

meneväistä sorttia ja varmaan ajattelee että uskaltaako "sitoutua" vaikka olenkin joskus sanonut että en kahlitse ketään kun on juteltu kaikenlaisia :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä