Sattuuhan se. Aina, kun sydämestä on kyse. :hug:sinä se osaat aina kirjoittaa niin kauniisti :hug: :heart:
mutta sattuu silti :'(
on niin ihana ja huomioonottava ihminen kuitenkin
toki parempi nyt kuin esim 3kk päästä
niin munkin pitäis mennäMun piti olla jo nukkumassa|O
*tykkää*näinhän tuo on
ja suht helposti tästä selviytyy kun tunnettiin vain 6 viikkoa eikä 6kk tai 6 vuotta
kerran kun oltiin parilla baarissa, hänen lapsensa soitti hänelle ja yhtäkkiä halusi kuulla mun äänen :heart:
mä sitten sanoin lapselle muutaman sanan ja mulla oli kuulemma kiva ääni :heart:
nyt tuo lapsi on myrtsinä, eihän he ymmärrä vasta kun omalle kohdalle sattuu
Kauniita unia :kiss:Nyt meen nukkumaan että jaksaa aamulla töihin ees jotenkuten. HY kaik :kiss:
öitä, työpäivä mullakin huomennaNyt meen nukkumaan että jaksaa aamulla töihin ees jotenkuten. HY kaik :kiss:
Nuku hyvin :kiss:Juups,mäkin painun nukkumaan.Ei mitään suunnitelmia huomiseks muutakun et se lenkki tulee taas tehtyy ja mitäs muuta...jaa no kai se sitten selkiytyy,mikään pakko kun ei ole tehdä mitään. Öitä ja rauhallisia unia:kiss:
Do dih - tottahan toki!täytyy varmaan poiketa sitten alkossa
- niin, jotta "airot nou - soutaakin pitäis" eli ollako vaiko eikö ollahyvin ristiriitaisia on kuitenkin ollut hänen puheenssa
tai sitten vain kuvittelen nin
mutta jos ei ole niitä tunteita niin eihän niitä väkisinkään tule tai sitten ei halua että niitä tulee ja laittaa pelin poikki
antoi kuitenkin ihan täyden mahdollisuuden tulla sydämeen eikä se kauhean kaukana kuulemma ollut kuulemma etteikö se olis lähtenyt kehittyyn siihen suuntaan
ja miettii voisko sitä olla vain ystäviä vai pitääks se vain haavat auki
toisaalta mulle on kiva laitella viestejä ja vaihtaa kuulumisia
:headwall:
Eihän sitä saa nukutuksia eikä voi rauhassa katsella tv:tä, jos ne aina pomppii.en mä tykkäis tuollaisista pomppivista
Miehet ! Aina ajattelemassa aivan liikaa...niinhän hän sanoikin että asia jota varmasti katuu
ota nyt hänestä selvää
meneväistä sorttia ja varmaan ajattelee että uskaltaako "sitoutua" vaikka olenkin joskus sanonut että en kahlitse ketään kun on juteltu kaikenlaisia
senhän nyt tietää millä miehet ajatteleeMiehet ajattelee liikaa vai.
Kyl ne miehetki ajattelee joskus liikaaeikös naiset aina ajattele liikaa
ainakin olen niin kuvitellut