Korkokengät ja piukat farkut

• Viestiketjun aloittaja Mies36v
  • Ensimmäinen viesti
Ite käytän kans välillä korkkareita ja piukkoja farkkuja. Ei mun mies puutu mun pukeutumiseen. Arkena en todellakaan käytä korkkareita, kävelen sen verran pitkiä matkoja, että heitän tennarit jalkaan. Tosin nekin oon kävelly puhki ja kohta oon kävelly puhki ballerinatkin. Perkele, aina sama juttu noitten kenkien kanssa, pitäis löytää oikeesti kävelyä kestävät kengät.

Mut asiaan takasi. Toi on ihan normaali pukeutumis tyyli, en käsitä kyl, miten semmonen herättää halun nussia. Haha, kaapu päällä ja huivi päässä aiheuttaa jo luolamies elkeet, nilkasta lähimpään puskaan :D.

Korkkarit :heart: Ihan minkä kanssa vain. Luulisi tosin, että jos naisella on mekko päällä niin se aiheuttaisi liikehdintää miesten haarovälissä, ei niinkään nuo farkut. Mutta kaipa niitäkin sitten on.

Se on kyllä näköjään ihan sama, mitä julkisille paikoille vetää niskaansa, mikään ei kelpaa. Jos vedät vähemmän naisellista rytkyä ylle, keskustelu- ja tekstiviestipalstoilla koohotetaan, miten suomalaiset lanttunaamanaiset eivät satsaa pukeutumiseen, kyllä itärajan takana osataan tämäkin paremmin. Jos yllä on tiukat farkut ja korkokengät, joku mesoaa, miten halpaa ja suoranaista kiusantekoa moinen on.

Pysy ap kotona.

katse maassa
Mä nyt käytän "aina" korkkareita koska tunnen itseni niin lyhyeksi. Ne nyt vaan sattuu sopimaan paremmin farkkujen tai hameen kanssa kun verkkareiden joten muu asu rakentuu aikalailla kenkien ympärille. Ajatus siitä että joku mies kuvittelee että mä tarjoaan persettäni vähän niinkuin tarjottimella pukeutumisen takia on kieltämättä ahdistava. Onneksi yleensä välttelen ympärilleni katsomista kun kuljen jossain niin en edes huomaa käännänkö katseita.

"vieras"
Vai että ihan oli farkut ja korkkarit jalassa. Voi kamalaa miten paljastavaa pukeutumista...

Ihan tosissaan ap. Täysin normaalit arkivaatteet on farkut ja korkkarit. Ymmärtäisin jos olisi esim joku pakaratpaljastava minimekko tai shortsit. Silloin voisi jo itselläki vilahtaa mielessä että eikö tuo nainen oo yhtään miettinyt mitä päälleen laittaa/on laittamatta. Toki jokaisella on oikeus kiihottua farkuista ja korkkareista, mutta ei ne mitään itsensäpaljasteluvaatteita ole.

Mikä edes oli ap:n pointti. Hämmästelet että voi kun naiset ei yhtään mieti mitä päällen laittaa ja kuitenkin perään toetat että sinua ei haittaa. Oliko siis tarkoitus imarrella näitä farkkuihin pukeutuneita naisia, vai ei. Pitäisikö sitten pukeutua säkkiin, ettei vaan kellään herää mitään turhmia ajatuksia? Minusta on kiva pukeutua muodikkaasti ja vartalolleni edullisesti. Minusta olisi paljon kurjempaa herättää miehissä inhoa, kuin kiinnostusta, vaikka varattu olenkin halua näyttää hyvältä jo ihan mieheni takia.

No, minä tiedän herättäväni huomiota tiukoissa farkuissa, pitkissä jaloissani ja korkokengissä. mitä sitten? Miettikööt miehet mitä lystää, tärkeintä on se, mitä minä mietin. Eipä tuolla ulkona miehetkään pukeudu sen mukaan, mitä minä ajattelen. Niitä läskimahoja ja verkkopaitoja on joka terassi taas kohta väärällään, ja toisaalta en minäkään toivo, että sellaiset kaksvitoset, trimmatut ja sairaan hyvännököiset miehet kiellettäisiin. Ja kyllä, miksen ajattelisi seksiä? Mikä ihmeen avaus tämä nyt oli?

Ap:n kannattaisi matkustaa islamistisiin, fundamentalistisiin maihin, joissa naisilta ei saa näkyä kuin pupillit, koska se suojaa heitä itseään miehiltä, jotka ovat lain mukaan täysin syyntakeettomia ja oikeutettuja tekemään mitä mieleen tulee naiselle, jolta näkyy vaikka hiukset. Kyllä Suomessa järjestyspoliisi puuttuu siihen, jos joku alasti kulkee. Muu käy minulle, olen vastuussa vain omasta pukeutumisestani. Onneksi täällä ei lasketa raiskaustapauksissa lieventäväksi asianhaaraksi sitä, että nainen oli pukeutunut tiukkoihin housuihin ja korkkareihin.

Melko jälkeenjäänyt logiikka niillä, joiden mielestä naisten pitäisi ottaa vastuu miesten ajatuksista. Ottakoot itse, ja jos eivät kykene itseään konrtolloimaan, pysykööt kotona tai hakekoot lääkityksen.

Viimeksi muokattu:
"..."
Itse en kyllä ole koskaan tajunnut korkkareita. Järkyttävän huonot jalassa ja vaikeuttavat liikkumista. Käytän korkkareita muutaman kerran vuodessa juhlissa, mutta arkena en laittaisi ikinä vapaaehtoisesti jalkaan.

[QUOTE="...";28450236]Itse en kyllä ole koskaan tajunnut korkkareita. Järkyttävän huonot jalassa ja vaikeuttavat liikkumista. Käytän korkkareita muutaman kerran vuodessa juhlissa, mutta arkena en laittaisi ikinä vapaaehtoisesti jalkaan.[/QUOTE]

Ne saa jalat näyttämään paremmilta ja ryhdin suoremmaksi. Toki on sitten niitä koukkupolvihiihtäjiä, jotka eivät koroilla osaa kävellä ja heidän kohdallaan olisi ihan aiheellista pohtia lenkkareita.

"mies"
On yksi asia näyttää seksikkäältä ja toinen asia näyttää hienolta naiselta. Yleensä miehet ei suhtaudu vakavammin seksikkään näköiseen naiseen vaan just siihen, joka jättää vähän arvailunkin varaan. Voi hänkin olla silti tyylikäs.

Molemmat toki saavat miesten huomion - mutta ajatelkaapa naiset tekin: mies A:lla on hihaton kireä paita ja nahkahousut ja mies B:llä vaikkapa tyylikäs/kalliimpi t-paita ja hyvin istuvat farkut ja kengät. Kyllä mies B antaa "vakavamman" vaikutelman hyvällä tavalla.

Venäläisnaiset osaa tämän hyvin (toki muissakin maissa jostain syystä naiset osaa tämän paremmin yleensä). Sieltä tulee hyvin naisellista settiä, mutta harvemmin silmille tulevaa seksiä naisen asussa. Kaksi hieman eri asiaa.

"Eee"
[QUOTE="...";28450236]Itse en kyllä ole koskaan tajunnut korkkareita. Järkyttävän huonot jalassa ja vaikeuttavat liikkumista. Käytän korkkareita muutaman kerran vuodessa juhlissa, mutta arkena en laittaisi ikinä vapaaehtoisesti jalkaan.[/QUOTE]

Oot vaan ostanut huonoja korkkareita. Mulla on useemmat erittäin mukavat korkkarit kaapissa.

Korkkarit on ihanat, koska ne ryhdistää koko olemuksen ja tulee itsellekin kivampi fiilis! <3

"..."
[QUOTE="Eee";28450316]Oot vaan ostanut huonoja korkkareita. Mulla on useemmat erittäin mukavat korkkarit kaapissa.

Korkkarit on ihanat, koska ne ryhdistää koko olemuksen ja tulee itsellekin kivampi fiilis! <3[/QUOTE]

Ihan sama, miten laadukkaat korkkarit ostaa, huonommat ne ovat jalassa kuin tennarit :)
Ja urheilun ja joogan ansiosta ryhtikin on hyvä, ihan ilman korkoja.

Rollolainen
mun tyttärellä on notkoselkä, joten hän kulkee aina niin , että "pylly on pystyssä" mutta ei hän sille mitän voi.
Hän on nuori ja kaunis nainen ja tykkää tiukoista vaatteista ja korkkareista pitäisikö hänen pukeutua säkkiin?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"..."
Ne saa jalat näyttämään paremmilta ja ryhdin suoremmaksi. Toki on sitten niitä koukkupolvihiihtäjiä, jotka eivät koroilla osaa kävellä ja heidän kohdallaan olisi ihan aiheellista pohtia lenkkareita.
No eikö ole aika köyhää, jos joutuu joka päivä kärsimään korkkareista ihan vain sen tähden, että jalat näyttävät paremmilta.
Vinkkinä voin kertoa, että hymy ja pieni pilke silmäkulmassa kääntää paljon tehokkaammin miesten päät, kuin korkeimmatkaan korot.

"Hää"
Vaikka mullakin on ihan ok kroppa, niin en mä kyllä ihan ymmärrä miten jotkut pukeutuu. Siis omahan se on asiansa, mut emmä kyllä tunne yhtään parisuhteessa olevaa yli 20-vuotiasta, joka vetäis kaupungilla arkena 10 sentin koroissa ja superpiukoissa farkuissa tai minarissa. Viihteellä voi olla hiukan seksympääkin, mutta rajansa silloinkin.
Jos mun kroppa näyttäis hyvältä piukoissa farkuissa tai minihameessa, käyttäisin niitä aina. Miksei komeeta kroppaa vois näyttää?

[QUOTE="...";28450410]No eikö ole aika köyhää, jos joutuu joka päivä kärsimään korkkareista ihan vain sen tähden, että jalat näyttävät paremmilta.
Vinkkinä voin kertoa, että hymy ja pieni pilke silmäkulmassa kääntää paljon tehokkaammin miesten päät, kuin korkeimmatkaan korot.[/QUOTE]

No ei ole köyhää. Mulla on monet kengät, enkä ole erityisen köyhä. Pidän korkkareista, mutta myös lenkkareista, tennareista ja monista muista kengistä. En tarvitse korkkareita kääntääkseni miesten päät -johan kerroin, että tärkeintä on se, mitä itse ajattelen. Ja hameen kanssa ne toimivat paremmin kuin jotkut läskipohjamaiharit.

"Eee"
[QUOTE="...";28450382]Ihan sama, miten laadukkaat korkkarit ostaa, huonommat ne ovat jalassa kuin tennarit :)
Ja urheilun ja joogan ansiosta ryhtikin on hyvä, ihan ilman korkoja.[/QUOTE]

Mulla on oikeasti useammat korkkarit, jotka on jalassa ihan yhtä mukavat kuin tennarit, ja käytän niitä paljon mielummin kuin tennareita, koska ne on myös hyvän näköiset, toisin kuin tennarit.

Ja ryhti on hyvä muutenkin, mutta aina voi parantaa vielä vähän käyttämällä korkkareita. :)

"mies"
[QUOTE="Hää";28450425]Jos mun kroppa näyttäis hyvältä piukoissa farkuissa tai minihameessa, käyttäisin niitä aina. Miksei komeeta kroppaa vois näyttää?[/QUOTE]

En tiedä luitko esimerkkiäni hihattomassa kulkevasta miehestä vs. siisti t-paita -miehestä. Kyllähän vaikutelma on erilainen ihmisestä rippuen mitä hänellä on päällään ja kuinka hän tuo itsensä esiin.

Hyvännäköistäkään kroppaa ei välttämättä tarvitse esitellä auliisti kaikille, jos haluaa jäädä mieleen muullakin tavalla. Pätee sekä naisiin että miehiin. Itseäni koukuttaa naisellinen hienostunut tyyli selvästi enemmän kuin "niukka" tai suoraviivainen tyyli, kun etsin vakavampaa kumppania enkä (vain) silmäkarkkia.

"Eee"
[QUOTE="...";28450410]No eikö ole aika köyhää, jos joutuu joka päivä kärsimään korkkareista ihan vain sen tähden, että jalat näyttävät paremmilta.
Vinkkinä voin kertoa, että hymy ja pieni pilke silmäkulmassa kääntää paljon tehokkaammin miesten päät, kuin korkeimmatkaan korot.[/QUOTE]

Minä en ainakaan kärsi päivää korkkareissa vaan nautin niiden käyttämisestä! Ja korkkarit ei millään tavalla poissulje hymyä ja pilkettä silmäkulmassa. Päinvastoin itseasiassa.

Korkkarit <3

vierailija
Vinkkinä voin kertoa, että hymy ja pieni pilke silmäkulmassa kääntää paljon tehokkaammin miesten päät, kuin korkeimmatkaan korot.
Minä en ainakaan kärsi päivää korkkareissa vaan nautin niiden käyttämisestä! Ja korkkarit ei millään tavalla poissulje hymyä ja pilkettä silmäkulmassa. Päinvastoin itseasiassa.

Korkkarit <3[/QUOTE]

vierailija
[QUOTE="Hää";28450425]Jos mun kroppa näyttäis hyvältä piukoissa farkuissa tai minihameessa, käyttäisin niitä aina. Miksei komeeta kroppaa vois näyttää?
En tiedä luitko esimerkkiäni hihattomassa kulkevasta miehestä vs. siisti t-paita -miehestä. Kyllähän vaikutelma on erilainen ihmisestä rippuen mitä hänellä on päällään ja kuinka hän tuo itsensä esiin.

Hyvännäköistäkään kroppaa ei välttämättä tarvitse esitellä auliisti kaikille, jos haluaa jäädä mieleen muullakin tavalla. Pätee sekä naisiin että miehiin. Itseäni koukuttaa naisellinen hienostunut tyyli selvästi enemmän kuin "niukka" tai suoraviivainen tyyli, kun etsin vakavampaa kumppania enkä (vain) silmäkarkkia.[/QUOTE]

Yhteistyössä