The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juu ja en oo oikeasti vaan jaksanut roikkuu täällä :D Mut joo, kyllähän tuo AMK pitää kiireisenä. Vaikka lusmuileekin monesta kohti :D

Tuossa olisi vika varsinainen tentti huomenna (huomaathan, luen siihen juuri ahkerana) :D Ja ensi viikolla on uusintoja koko viikko, en tiedä menenkö yhteenkään, saa nähdä.
:D - juujuu, sä olet parhaillaan suorittamassa intensiivistä kertausta koealueesta *nyökyttelee pontevana* - hyvin se huominen menee, trast mii mai friiend, ai nou :)

Mitä ihmettä sä siellä uusinnoissa teet :O? Ei kait siellä nyt tuplaten saa olla samoista tenteistä täysiä pisteitä kiskomassa....ai jaaaaa...siellä on joku hottis maikka uusintoja vetämässä :rolleyes: :p....

• Tykkää
Reactions: kepsis
Juu, se on totta. Onhan se hyvä systeemi. Siinä tosin maksaa vähän isompaa hintaa minuuteistaan kuin paketeissa. Mutta paketeissa taasen hyvin harvoin pystyy sovittamaan just eikä melkein sitä per laskutuskausi että se saldo on kulutettu.

Olispa amerikkalainen tapa täälläkin, että jos on saldoo puhepaketissa niin se siirretään joko seuraavalle kaudelle tai hyvitetään laskussa. Mutta ei, suomessa kiskotaan kaikesta rahat irti, sen sijaan että tarjoillaan asiakkaalle hyvä kokemus.
älä nyt, mulla paketissa 5000 viestiä ja 5000 min puhetta eikä todellakaan tule kaikkia käytettyä mutta oli halpa tarjous niin otin :D

:D - juujuu, sä olet parhaillaan suorittamassa intensiivistä kertausta koealueesta *nyökyttelee pontevana* - hyvin se huominen menee, trast mii mai friiend, ai nou :)

Mitä ihmettä sä siellä uusinnoissa teet :O? Ei kait siellä nyt tuplaten saa olla samoista tenteistä täysiä pisteitä kiskomassa....ai jaaaaa...siellä on joku hottis maikka uusintoja vetämässä :rolleyes: :p....
Ei ole kyllä hottis maikkaa koko koulussa :D Tai no kai joku joka tykkää kiltistä nyhveröstä ja on miehiin päin voisi tuosta meidän pc tech opettajasta pitää. :D

Joo, täysiä pisteitä, kröhöm, kyllä niitähän ropisee :LOL:

kahvikirahvi
Ostin kakkua varten pähkinäsekoituspussin, mutta muistin ne vasta siinä vaiheessa kun olin jo kaatanut taikinan vuokaan. Mutta keksin tarjota tolle ipanalle niitä ja hyvin näyttää maistuvan. Hyvä meinaan, koska mä en tykkää pähkinöistä ilman suklaata :snotty:

Ei ole kyllä hottis maikkaa koko koulussa :D Tai no kai joku joka tykkää kiltistä nyhveröstä ja on miehiin päin voisi tuosta meidän pc tech opettajasta pitää. :D

Joo, täysiä pisteitä, kröhöm, kyllä niitähän ropisee :LOL:
..."..pc tech opettaja.."...apua :O, miten rupes niin mun korvissa nyt tinnittämään ja poskissa punoittamaan ja...se on niinkuin hiukan pvc:tä ja tekniikkaa ympättynä samaan pakettiin :rolleyes: :p :D...

Ja aina niin vaatimattomana oot siellä, senkin mokoma :kiss:!!

kahvikirahvi
jaa kenties telefinland. :D
Saunalahdelta kuulostaa, kattelin just tänään niitten tarjouksia. Siel oli 5000+5000 ja rajaton mobiililaajakaista 24e/kk.

Mulla on finlandi ja se ei kyl todellakaan oo ollu halpa sen avaamisen jälkeen. Noussu kuukausimaksu kympillä ilman et liittymässä on tapahtunu muutoksia. Ja kävin katteleen niittenkin sivulla kattelemassa uusia liittymäpaketteja, ja mun havittelema liittymä maksais uutena pakettina 21e/kk ja valmiille telefinlandin asiakkaalle 38e. Ei kauheesti houkutellu. Saattaapi olla että vaihdan pian liittymää.

pyöräily onkin kivaa :)
Joo, mä tykkään siitä ihan älyttömästi, ja nyt oonkin meinannut esikoisen kanssa tässä valloittaa maantiet ja mettätiet fillareilla, kun poikakin on hurmaantunut fillaroimiseen. Saan kunnon kirittäjän lenkeille ja loistavaa juttuseuraa :).

Ja pyöräily on tehokasta liikuntaa eikä niin rasita niveliäkään. Matkamittari on kätevä juttu, sitä ei muutoin tajuakaan, kuinka helposti ja vaivattomasti ahmii kilometrejä. Ja - pyöräilyyn tulee himo :p!

Sitte pitäs saada toi ruokailu kondikseen.Mulla on mennyt nyt yksin ollessa ruoka ajat ihan persiilleen , syön huonosti,enkä aina niin monipuolisesti ainakaan talvi aikaan.Teen ruokaa 2-3krt viikossa ja sit syön niitä pari päivää ja sitten menee tota ruisleipää.Ennen söi säännöllisin ajoin ja monipuolisesti mutta nyt kun tekee vaan itelle niin se vaan jää. Onneks kohta rupee saamaan tuoreita kasviksia ja jos sitä kalaakin sitte sais vaikka sitä nyt sais millon vaan mutta eipä tuu sitäkään kovin itekseen laitettua.Salaatteja menee aika kiitettävästi kesäaikaan.

Viimeksi muokattu:
Saunalahdelta kuulostaa, kattelin just tänään niitten tarjouksia. Siel oli 5000+5000 ja rajaton mobiililaajakaista 24e/kk.

Mulla on finlandi ja se ei kyl todellakaan oo ollu halpa sen avaamisen jälkeen. Noussu kuukausimaksu kympillä ilman et liittymässä on tapahtunu muutoksia. Ja kävin katteleen niittenkin sivulla kattelemassa uusia liittymäpaketteja, ja mun havittelema liittymä maksais uutena pakettina 21e/kk ja valmiille telefinlandin asiakkaalle 38e. Ei kauheesti houkutellu. Saattaapi olla että vaihdan pian liittymää.
mulla vuoden tuollainen 14.95e :)
oli joku aikasempi tarjous jonka otin

ja on nyt myös joku 2 megan netti ja nuo samat viesti- ja puhelumäärät 19.90e

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä