The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siitä en tiedä. On mulla joskus ollut salainen numero. Mutta prepaidin otin aikoinaan koska se oli nopea tapa vaihtaa numeroa. Sille tielle olen jäänyt.
Juu, se on totta. Onhan se hyvä systeemi. Siinä tosin maksaa vähän isompaa hintaa minuuteistaan kuin paketeissa. Mutta paketeissa taasen hyvin harvoin pystyy sovittamaan just eikä melkein sitä per laskutuskausi että se saldo on kulutettu.

Olispa amerikkalainen tapa täälläkin, että jos on saldoo puhepaketissa niin se siirretään joko seuraavalle kaudelle tai hyvitetään laskussa. Mutta ei, suomessa kiskotaan kaikesta rahat irti, sen sijaan että tarjoillaan asiakkaalle hyvä kokemus.

Miten himskatissa mä saan päivään kaks kertaa ton tunnin kävelyn,arkena siis? vai pitääkö mennä 2tuntia putkeen? Töihin kuitenkin joka aamu lähen klo 6 nii ei sitä aamulla ehdi.Viikonloppusin sitten tietysti eria asia.

Suomessa on vissiin lian löysä kilpailu operaattorien kesken kun niillä näyttää olevan monellakin lailla varaa syöttää meille pazkaa
Tai sanotaan niin että kilpailu on typerää, keskittymällä olemassa oleviin asiakkaisiin sen sijaan että jatkuvasti keksitään uusia porkkanatarjouksia kilpailijan asiakkaille saisi pysyvämmän asiakaspohjan. Nykyäänhän se on sitä että merkittävä osa asiakkaista vaihtaa firmaa tasasin väliajoin tarjousten vuoksi. Jotka kestää vaan sen hetken ja sitten taas katsellaan uutta firmaa.

Soon morjentes :wave:!

Antakee armoa ja ymmärrystä, nyt se on menossa semmonen tauti että ihan hirveetä!!!!

:D...meitsi on siivonnu - s-i-i-v-o-n-n-u!!! - ihan kipeenä :O...ja se mokoma vielä tuntuukin mukavalta :snotty: :rolleyes:...

Tosi paha kevät tulossa näemmä....:D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Koska juoksu olis tehokkaampaa mutta mä en juokse niin toi hikikävely 2krt päivässä olis sitten ihan hyvä. Pyöräkin pitäs laittaa ajokuntoon niin sitte vois kävellä sen tunnin ja mennä pyörällä jonkun lenkin.
..ei ole muuten välttämättä juoksu tehokkaampaa, jos juoksee väärin. Yleisesti ottaen kävely on tehokkaampaa ja monipuolisempaa, varsinkin jos ottaa vielä mukaan sauvat. Kunnon hikilenkki kerran päivässä riittää kyllä ja kerta tai kaksi sitten jotain jumppasalia, jos sitä nyt tarttee...fillarointi on kans todella hyvää kropan huoltoa!

Mä olen tehnyt tunnin hikikävelyä 2 kertaa viikossa +kuntosali kerran viikossa. Hyvin on kohottanut kuntoa ja paino pudonnut.
Mua ei oikeen saa tonne kuntosalille,on pyydetty mutten näe itteeni sellaisessa ympäristössä. Ja kun en varsinaisesti mitenkään yritä laihduttaa vaan siksi teen tätä kun siitä tulee hyvä olo.Ja eikai se vanhemmiten mikään paha asia ole yrittää pysyy edes jossain kunnossa. Kesällä sitten jotain trampoliinilla pomppimista epäsäännöllisesti,silloin kun sattuu olee sellisessa paikassa jossa sellanen on.

..ei ole muuten välttämättä juoksu tehokkaampaa, jos juoksee väärin. Yleisesti ottaen kävely on tehokkaampaa ja monipuolisempaa, varsinkin jos ottaa vielä mukaan sauvat. Kunnon hikilenkki kerran päivässä riittää kyllä ja kerta tai kaksi sitten jotain jumppasalia, jos sitä nyt tarttee...fillarointi on kans todella hyvää kropan huoltoa!
Ei mua saa minnekkään jumppasalille,ei ole mun juttu mitkään jumpat. Mut pyöräilen kesäsin kyl aika paljon sitten kun saan sen pyörän otettuu esille.

:kiss: kepsukkaiselle...suakin näkee, vissiin on kiirusta pukannut opiskelurintamalla? Jokos loma häämöttää, ei kait sitä kesällä kirjoja katella?
Juu ja en oo oikeasti vaan jaksanut roikkuu täällä :D Mut joo, kyllähän tuo AMK pitää kiireisenä. Vaikka lusmuileekin monesta kohti :D

Tuossa olisi vika varsinainen tentti huomenna (huomaathan, luen siihen juuri ahkerana) :D Ja ensi viikolla on uusintoja koko viikko, en tiedä menenkö yhteenkään, saa nähdä.

Ei mua saa minnekkään jumppasalille,ei ole mun juttu mitkään jumpat. Mut pyöräilen kesäsin kyl aika paljon sitten kun saan sen pyörän otettuu esille.
Pyöräily on kyllä niin mahtavaa :)! Siinä tulee ihmeen helposti kilometrejä, kun vain pistää menemään..ja ei ainoastaan nouse kunto ja kiinteydy vaan saa silmänruokaa yllin kyllin :p..ja korvienvälitilakin rentoutuu kummasti :).

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä