mutta eikös salaisestakin numerosta pysty laittaan palveluteksiviestejä?Auttanee se myös jos on salainen numero? Ei minulla ainakaan ikinä ole tullut mitään vääriä laskuja.
prepaidistako ei pysty?
mutta eikös salaisestakin numerosta pysty laittaan palveluteksiviestejä?Auttanee se myös jos on salainen numero? Ei minulla ainakaan ikinä ole tullut mitään vääriä laskuja.
juuuuu voi, mutta kysehän on siitä että joku yrittää laskuttaa tunnettua numeroa, jos kerta ei itse ole käyttänyt palvelunumeroita silloin kun lasku väittää.mutta eikös salaisestakin numerosta pysty laittaan palveluteksiviestejä?
prepaidistako ei pysty?
Juu, se on totta. Onhan se hyvä systeemi. Siinä tosin maksaa vähän isompaa hintaa minuuteistaan kuin paketeissa. Mutta paketeissa taasen hyvin harvoin pystyy sovittamaan just eikä melkein sitä per laskutuskausi että se saldo on kulutettu.Siitä en tiedä. On mulla joskus ollut salainen numero. Mutta prepaidin otin aikoinaan koska se oli nopea tapa vaihtaa numeroa. Sille tielle olen jäänyt.
Tai sanotaan niin että kilpailu on typerää, keskittymällä olemassa oleviin asiakkaisiin sen sijaan että jatkuvasti keksitään uusia porkkanatarjouksia kilpailijan asiakkaille saisi pysyvämmän asiakaspohjan. Nykyäänhän se on sitä että merkittävä osa asiakkaista vaihtaa firmaa tasasin väliajoin tarjousten vuoksi. Jotka kestää vaan sen hetken ja sitten taas katsellaan uutta firmaa.Suomessa on vissiin lian löysä kilpailu operaattorien kesken kun niillä näyttää olevan monellakin lailla varaa syöttää meille pazkaa
Miksi 2h päivässä? Eikö yksi riitä?Miten himskatissa mä saan päivään kaks kertaa ton tunnin kävelyn,arkena siis? vai pitääkö mennä 2tuntia putkeen? Töihin kuitenkin joka aamu lähen klo 6 nii ei sitä aamulla ehdi.Viikonloppusin sitten tietysti eria asia.
:hug: eikun droppia ja lepoa.Mä en jaksa tätä. |O Ensin tuli nuha sitten keuhkot kipeenä ja vielä yskä lisänä. Huomenna taas puolikuntoisena töihin.
stepperillä töllön edessä iltaisinMiten himskatissa mä saan päivään kaks kertaa ton tunnin kävelyn,arkena siis? vai pitääkö mennä 2tuntia putkeen? Töihin kuitenkin joka aamu lähen klo 6 nii ei sitä aamulla ehdi.Viikonloppusin sitten tietysti eria asia.
Koska juoksu olis tehokkaampaa mutta mä en juokse niin toi hikikävely 2krt päivässä olis sitten ihan hyvä. Pyöräkin pitäs laittaa ajokuntoon niin sitte vois kävellä sen tunnin ja mennä pyörällä jonkun lenkin.Miksi 2h päivässä? Eikö yksi riitä?
Mä olen tehnyt tunnin hikikävelyä 2 kertaa viikossa +kuntosali kerran viikossa. Hyvin on kohottanut kuntoa ja paino pudonnut.Koska juoksu olis tehokkaampaa mutta mä en juokse niin toi hikikävely 2krt päivässä olis sitten ihan hyvä. Pyöräkin pitäs laittaa ajokuntoon niin sitte vois kävellä sen tunnin ja mennä pyörällä jonkun lenkin.
:kiss: pakastinmirrilleSoon morjentes :wave:!
Antakee armoa ja ymmärrystä, nyt se on menossa semmonen tauti että ihan hirveetä!!!!
...meitsi on siivonnu - s-i-i-v-o-n-n-u!!! - ihan kipeenä :O...ja se mokoma vielä tuntuukin mukavalta :snotty: ...
Tosi paha kevät tulossa näemmä....
..ei ole muuten välttämättä juoksu tehokkaampaa, jos juoksee väärin. Yleisesti ottaen kävely on tehokkaampaa ja monipuolisempaa, varsinkin jos ottaa vielä mukaan sauvat. Kunnon hikilenkki kerran päivässä riittää kyllä ja kerta tai kaksi sitten jotain jumppasalia, jos sitä nyt tarttee...fillarointi on kans todella hyvää kropan huoltoa!Koska juoksu olis tehokkaampaa mutta mä en juokse niin toi hikikävely 2krt päivässä olis sitten ihan hyvä. Pyöräkin pitäs laittaa ajokuntoon niin sitte vois kävellä sen tunnin ja mennä pyörällä jonkun lenkin.
:kiss: kepsukkaiselle...suakin näkee, vissiin on kiirusta pukannut opiskelurintamalla? Jokos loma häämöttää, ei kait sitä kesällä kirjoja katella?:kiss: pakastinmirrille
Mua ei oikeen saa tonne kuntosalille,on pyydetty mutten näe itteeni sellaisessa ympäristössä. Ja kun en varsinaisesti mitenkään yritä laihduttaa vaan siksi teen tätä kun siitä tulee hyvä olo.Ja eikai se vanhemmiten mikään paha asia ole yrittää pysyy edes jossain kunnossa. Kesällä sitten jotain trampoliinilla pomppimista epäsäännöllisesti,silloin kun sattuu olee sellisessa paikassa jossa sellanen on.Mä olen tehnyt tunnin hikikävelyä 2 kertaa viikossa +kuntosali kerran viikossa. Hyvin on kohottanut kuntoa ja paino pudonnut.
Ei mua saa minnekkään jumppasalille,ei ole mun juttu mitkään jumpat. Mut pyöräilen kesäsin kyl aika paljon sitten kun saan sen pyörän otettuu esille...ei ole muuten välttämättä juoksu tehokkaampaa, jos juoksee väärin. Yleisesti ottaen kävely on tehokkaampaa ja monipuolisempaa, varsinkin jos ottaa vielä mukaan sauvat. Kunnon hikilenkki kerran päivässä riittää kyllä ja kerta tai kaksi sitten jotain jumppasalia, jos sitä nyt tarttee...fillarointi on kans todella hyvää kropan huoltoa!
:hug:...otapa kultaseni hunajaa ja voitele sillä sulokurkkusi ....Voi viddu tätä yskää! Mä en muuta teekkään kuin yskin tässä. Saas nähä kuinka nukun ens yönä.
Juu ja en oo oikeasti vaan jaksanut roikkuu täällä Mut joo, kyllähän tuo AMK pitää kiireisenä. Vaikka lusmuileekin monesta kohti:kiss: kepsukkaiselle...suakin näkee, vissiin on kiirusta pukannut opiskelurintamalla? Jokos loma häämöttää, ei kait sitä kesällä kirjoja katella?
Pyöräily on kyllä niin mahtavaa ! Siinä tulee ihmeen helposti kilometrejä, kun vain pistää menemään..ja ei ainoastaan nouse kunto ja kiinteydy vaan saa silmänruokaa yllin kyllin ..ja korvienvälitilakin rentoutuu kummasti .Ei mua saa minnekkään jumppasalille,ei ole mun juttu mitkään jumpat. Mut pyöräilen kesäsin kyl aika paljon sitten kun saan sen pyörän otettuu esille.