No niinpä :ONyt selvis se lapin taika meitsillekin.
emmä puhu tosta mitään Laurille ettei se möksähäKahvilassa otan joskus cappuccinon. Harvemmin latea.
:wave:Oisko nälkäsiä ketjulaisia? Tääl ois tarjolla tuorevihanneswokkia ja ohrariisiä, ja pian ois tuoretta leipääkin, kunhan saan ne uuniin. Sit päiväkahvia ja ah, suklaakakkua.
Oi, kuulostaa ihanalta! Onneks oon menossa kylään syömään ja kahville nii saan varmaan jotai herkkuja kansOisko nälkäsiä ketjulaisia? Tääl ois tarjolla tuorevihanneswokkia ja ohrariisiä, ja pian ois tuoretta leipääkin, kunhan saan ne uuniin. Sit päiväkahvia ja ah, suklaakakkua.
oisippa ehotellu hetki sittenOisko nälkäsiä ketjulaisia? Tääl ois tarjolla tuorevihanneswokkia ja ohrariisiä, ja pian ois tuoretta leipääkin, kunhan saan ne uuniin. Sit päiväkahvia ja ah, suklaakakkua.
Meikäkin sai oman puolikkaan tänään kotiin Se oli isällään pari yötä, mutta eilen kävin epäonnistuneen työpäivän välissä poikia moikkaamassa leikkipuistossa. Jäbä oli niin ihana kun menin sinne ja kysyin saako äiti ison halin, niin se juoksi kädet levällään räkänaurun kera ja heittäytyi mun kaulaan :heart:Oi, kuulostaa ihanalta! Onneks oon menossa kylään syömään ja kahville nii saan varmaan jotai herkkuja kans
Ja nään mun lainapuolikasta :heart:
joutunet reklamoimaan operaattorillemä en ymmärä kun mulla on joka puhelinlaskussa ollut jotain 6-7kpl palvelutekstiviestejä johonkin 17*** numeroon, kaksi ekaa numeroa näkyy, sitten tähtiä
tarkistin niin melkein aina olen ollut töissä niihin aikoihin kun olen muka palvelutekstarin laittanut.
enkä sellaisia kyllä ole laittanu
Toisaalta ihan hyvä että vaihdoin prepaidiin. Ei tule näitä ongelmia.mä en ymmärä kun mulla on joka puhelinlaskussa ollut jotain 6-7kpl palvelutekstiviestejä johonkin 17*** numeroon, kaksi ekaa numeroa näkyy, sitten tähtiä
tarkistin niin melkein aina olen ollut töissä niihin aikoihin kun olen muka palvelutekstarin laittanut.
enkä sellaisia kyllä ole laittanu
juu, olen ajatellutkin että täytyy soittaa ja kysyäjoutunet reklamoimaan operaattorille
Auttanee se myös jos on salainen numero? Ei minulla ainakaan ikinä ole tullut mitään vääriä laskuja.Toisaalta ihan hyvä että vaihdoin prepaidiin. Ei tule näitä ongelmia.
Siitä en tiedä. On mulla joskus ollut salainen numero. Mutta prepaidin otin aikoinaan koska se oli nopea tapa vaihtaa numeroa. Sille tielle olen jäänyt.Auttanee se myös jos on salainen numero? Ei minulla ainakaan ikinä ole tullut mitään vääriä laskuja.
sori muttaeukot :headwall:
velipoika soitteli (me soitellaan hyvin harvakseen) niin ei keretty kuin joku minuutti raatailla niin eiköhän veljen vaimo jo alkanut huudella että lopettakaa jo
Jopas on vaimo kun ei anna puhua rauhassa.eukot :headwall:
velipoika soitteli (me soitellaan hyvin harvakseen) niin ei keretty kuin joku minuutti raatailla niin eiköhän veljen vaimo jo alkanut huudella että lopettakaa jo
helouHeipsan:wave:
työpäivä takana ja reipas happihyppelykin jo tehty. Ja taas ihan kuittina.
sanoppa muuta ja me ei todellakaan päntiönään varasteta hänen kallisarvoista aikaansaJopas on vaimo kun ei anna puhua rauhassa.