The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt joku lukemaan mun puolesta enklannin kieliseen tietoliikenteen tenttiin, ja on sit huomen aamul klo 8 siellä kirjoittamassa sitä mun puolesta eiks jeh... tää on angstia yrittää valmistautua.

kahvikirahvi
Oi, kuulostaa ihanalta! Onneks oon menossa kylään syömään ja kahville nii saan varmaan jotai herkkuja kans :p

Ja nään mun lainapuolikasta :heart:
Meikäkin sai oman puolikkaan tänään kotiin :) Se oli isällään pari yötä, mutta eilen kävin epäonnistuneen työpäivän välissä poikia moikkaamassa leikkipuistossa. Jäbä oli niin ihana kun menin sinne ja kysyin saako äiti ison halin, niin se juoksi kädet levällään räkänaurun kera ja heittäytyi mun kaulaan :heart:

mä en ymmärä kun mulla on joka puhelinlaskussa ollut jotain 6-7kpl palvelutekstiviestejä johonkin 17*** numeroon, kaksi ekaa numeroa näkyy, sitten tähtiä
tarkistin niin melkein aina olen ollut töissä niihin aikoihin kun olen muka palvelutekstarin laittanut.
enkä sellaisia kyllä ole laittanu

mä en ymmärä kun mulla on joka puhelinlaskussa ollut jotain 6-7kpl palvelutekstiviestejä johonkin 17*** numeroon, kaksi ekaa numeroa näkyy, sitten tähtiä
tarkistin niin melkein aina olen ollut töissä niihin aikoihin kun olen muka palvelutekstarin laittanut.
joutunet reklamoimaan operaattorille

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Lady Gardenea
Toisaalta ihan hyvä että vaihdoin prepaidiin. Ei tule näitä ongelmia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä