"vieras"
[QUOTE="vieras";28448493]Kommentoin ketjuun ensimmäisenä ja olen edelleen sitä mieltä että LOL. Joo, minullakin oli raskausdiabetes, mutta en sitä todellakaan kokenut millään tavalla vaivaksi, vaikka toki vakava juttu onkin. Oikein huhtikuussa oksennustauti. No, minä oksensin ekat kuukaudet 24/7, kävin silti töissä enkä todellakaan tajua miten pystyin. Suunnilleen joka asiakkaan välissä oksensin. Nyt ei nukkuminen tahdo onnistua, tirsk Mä en pystynyt nukkumaan kuukausiin ja kyljeltä kääntymiseen meni aikaa vaikka ja kuinka, koska se sattui. Minun närästys oli sitä, että oksentelin. Olin osastohoidossakin välillä, kun epäiltiin aivohalvausta joiden takia kävin magneettikuvissa, kuukausien pakkolevot, liitoskivut, jotka aiheuttivat lantion löystymisen ja veivät liitoskivun ja lantio kipuilee edelleen...selkä- ja issiaskivuista en viitsi edes valittaa, kun ne on mulla muutenkin ihan normiarkea. Mä olen peruspositiivinen, mutta sillä positiivisella ajattelulla on oikeasti rajansa ja mua vaan ärsyttää, kun joku vähällä selvinnyt tulee mussuttamaan jonnin joutavaa.[/QUOTE]
Pakko vielä lisätä, mulle puhkesi raskauden jälkeen ihan oikean diabetes, joten rd on oikeasti niiiiin piis okf keik, kun se on vaan muutaman kuukauden ajan. Enkä mä ymmärrä mitä kauheaa vaivaa diabeteksesta edes on (ellei ole vaikeahoitoinen). Hemmetin vakava sairaus se on, mutta ei tuo pistely ja lääkkeiden syönti nyt niin kovin kamalaa ole
Pakko vielä lisätä, mulle puhkesi raskauden jälkeen ihan oikean diabetes, joten rd on oikeasti niiiiin piis okf keik, kun se on vaan muutaman kuukauden ajan. Enkä mä ymmärrä mitä kauheaa vaivaa diabeteksesta edes on (ellei ole vaikeahoitoinen). Hemmetin vakava sairaus se on, mutta ei tuo pistely ja lääkkeiden syönti nyt niin kovin kamalaa ole