uskoa pitää ainaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446401:Sepä,mut nähtäväksi jää.
uskoa pitää ainaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446401:Sepä,mut nähtäväksi jää.
Tänää viimeksi :ashamed: Kyllä siellä kesäisin on niin paljon porukkaa että kaikki mahollista.:O
voisin veikata et suurin osa hiplailuista kalajoella tapahtuu hiekkasärkillä....käytkö useestikki siellä ?opcorn:
sitte (mun) pitää kiertää särkät kaukaa ettei joudu hiplattavaksiTänää viimeksi :ashamed: Kyllä siellä kesäisin on niin paljon porukkaa että kaikki mahollista.
Levoton tuhkimo.Ääääärrrr....ei oo ääntää..juonu kuumaa, ottanu lääkettä ja syöny pastillei. Pitäis vissii olla hiljaa et pääsis ääni parantuu mutku ei osaa olla
Mäkään en yleensä koskaan ole hiljaa...ellen sit ole yksinÄäääärrrr....ei oo ääntää..juonu kuumaa, ottanu lääkettä ja syöny pastillei. Pitäis vissii olla hiljaa et pääsis ääni parantuu mutku ei osaa olla
Kokkolassa olin teatterilla niin siellä jouduin.. Eikä mikään mieltäylentävä kokemus ole, ilmeisesti naiset luulee että kaikki miehet pitää kun lähennellään.sitte (mun) pitää kiertää särkät kaukaa ettei joudu hiplattavaksi
jouduitko tänää uhriks ?:xmas:
:hug: onpas ongelma :\ Ois kyl kauhee stressi itellä jos lapsella olisi jotain tuommoista. Lapset kun osaa olla todella ilkeitä toisilleen.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446486:Miksi tähän ei koskaan totu?? Pelin ajan oli ajatukset ihan muualla. Tää on niin typerää alottaa stressiä sellasesta asiasta mikä ei ole vielä edes oikeastaan tapahtunut.Ja osasinhan mä jo sitä odottaakin näihin aikoihin,kun koulu ikä lähestyy.
Tyttärellä siis taas pitkän tauon jälkeen on alkanut tukka lähtemään päästä. Tällä hetkellä pari kaljua kohtaa löytyy takaraivolta.
Kesäkuulla olis vasta lääkäri ja katotaan josko sitten päästäis ihotautilääkärille viimeinkin selvittelemään vaikeusastetta.
Ei mua muu siinä mietitytä eikä stressaa, muutaku se jos koulussa sitten likkaa kiusataan. Vaikka saahan sitten niihin hiuksiin hiuspidennyksiä,huiveja tai peruukkeja.
Taas huomaa ku lapsoset nukkuu eikä meinaa olla mitään tekemistä niin kaikki asiat alkaa mietityttämään. :ashamed:
Jaksuja teille :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446486:Miksi tähän ei koskaan totu?? Pelin ajan oli ajatukset ihan muualla. Tää on niin typerää alottaa stressiä sellasesta asiasta mikä ei ole vielä edes oikeastaan tapahtunut.Ja osasinhan mä jo sitä odottaakin näihin aikoihin,kun koulu ikä lähestyy.
Tyttärellä siis taas pitkän tauon jälkeen on alkanut tukka lähtemään päästä. Tällä hetkellä pari kaljua kohtaa löytyy takaraivolta.
Kesäkuulla olis vasta lääkäri ja katotaan josko sitten päästäis ihotautilääkärille viimeinkin selvittelemään vaikeusastetta.
Ei mua muu siinä mietitytä eikä stressaa, muutaku se jos koulussa sitten likkaa kiusataan. Vaikka saahan sitten niihin hiuksiin hiuspidennyksiä,huiveja tai peruukkeja.
Taas huomaa ku lapsoset nukkuu eikä meinaa olla mitään tekemistä niin kaikki asiat alkaa mietityttämään. :ashamed:
ootko sittenkään?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446494:Mäkään en yleensä koskaan ole hiljaa...ellen sit ole yksin
juu, ei kannata kesällä mennä särkillesitte (mun) pitää kiertää särkät kaukaa ettei joudu hiplattavaksi
jouduitko tänää uhriks ?:xmas:
Niinpä. Mutta onneksi likka on kuitenkin hyvin sinut sairautensa kanssa,ja eiköhän ne sitten taas kasva kuitenkin takaisin kun on kasvanut tähänkin asti.:hug: onpas ongelma :\ Ois kyl kauhee stressi itellä jos lapsella olisi jotain tuommoista. Lapset kun osaa olla todella ilkeitä toisilleen.
jo vain sinne kesällä tohtii mennä, arielhan on silloin inarilla :vampire:juu, ei kannata kesällä mennä särkille
Hmmm... Ehkä,riippuu ihan siitä mitä oon tekemässä :saint:ootko sittenkään?
Kiitos :heart:Jaksuja teille :hug:
Se on hyvä että on reipas tyttöAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446526:Niinpä. Mutta onneksi likka on kuitenkin hyvin sinut sairautensa kanssa,ja eiköhän ne sitten taas kasva kuitenkin takaisin kun on kasvanut tähänkin asti.
Eiiiiii ny saat.... kauheeta scheissea
tai miehet luulee että kaikki naiset tykkää kun lähennelläänKokkolassa olin teatterilla niin siellä jouduin.. Eikä mikään mieltäylentävä kokemus ole, ilmeisesti naiset luulee että kaikki miehet pitää kun lähennellään.
Niih, kunpa äitiki osais sitte olla aina yhtä reipasSe on hyvä että on reipas tyttö
Mä en ole aina silloinkaan, pitäähän sitä ny itelle jutellaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28446494:Mäkään en yleensä koskaan ole hiljaa...ellen sit ole yksin
no sittejo vain sinne kesällä tohtii mennä, arielhan on silloin inarilla :vampire:
no niimpä, silloinhan sitä on arvoisessaan seurassaMä en ole aina silloinkaan, pitäähän sitä ny itelle jutella