ota ihmeessäOttaisko sivistyneesti tuiman napsun mansikkalikööriä vodkalla lantrattuna?
tietystiOttaisko sivistyneesti pikku napsun mansikkalikööriä?
Sellainen tuima napsu kelpais itellekkin nyt.Ottaisko sivistyneesti pikku napsun mansikkalikööriä?
Ota vaan tulee unikin paremmin. mä en kyl likööreistä välitä mutta enhä mä sitä ole ottamassakaanOttaisko sivistyneesti pikku napsun mansikkalikööriä?
Soittelin sille ja vähän ihmettelin asiaa, niin se oli sillekin (kuulemma) selvinnyt vasta hetkeä aiemmin. Mutta joo, sama se sille. Sain kuitenkin työt tehtyä eikä ollu kiire minnekään kun pp.kin on vielä huomiseen isällän. Tosin kävin heitä moikkaamassa tauolla kun asuvat melko lähellä mun työpistettäpomolla pasmat sekaisin?
Siehän voisit minun auton maalata kesällä jos tehen pohjatyötSoittelin sille ja vähän ihmettelin asiaa, niin se oli sillekin (kuulemma) selvinnyt vasta hetkeä aiemmin. Mutta joo, sama se sille. Sain kuitenkin työt tehtyä eikä ollu kiire minnekään kun pp.kin on vielä huomiseen isällän. Tosin kävin heitä moikkaamassa tauolla kun asuvat melko lähellä mun työpistettä
kannatan musta-hopeaa:attn:Siehän voisit minun auton maalata kesällä jos tehen pohjatyöt
Pitäisi kaksiväriseksi maalta
Joko musta-valkoinen taikka musta-hopea
tulee lapsellisen näkönen, mustaks vaankannatan musta-hopeaa:attn:
sas se, välistä silimät vuotaa ku ruokkolehemälläsaakutti, että tää allergia vie näin voimat...
oli kaks vaihtoehtoa:stick:tulee lapsellisen näkönen, mustaks vaan
Mietin että joko hopea alhalta ja musta katto, taikka valkoinen alhalta ja musta katto.kannatan musta-hopeaa:attn:
okei, pelkän katon saat maalata minkäväriseks vaanMietin että joko hopea alhalta ja musta katto, taikka valkoinen alhalta ja musta katto.
Mitä, minäkö maalaan pohjia ite tekemättä :OSiehän voisit minun auton maalata kesällä jos tehen pohjatyöt
Pitäisi kaksiväriseksi maalta
Joko musta-valkoinen taikka musta-hopea
Jos hommaan maalaustilan, haen varastosta vehkeet, uunikin olisi ja kaikki ostaisin ite mitä tarvii. Luontovisa ei taida nyt käydä, mutta pitää kattoa mitähän tuo tulee maksamaan.Mitä, minäkö maalaan pohjia ite tekemättä :O
a) Onko sulla halli ja asialliset välineet maalausta ja suojausta varten?
b) Ostatko valmiit maalit vai joutuuko ite sekottamaan?
c) Paljonko maksat jos maalaan?
Kattelin yhtä samanlaista merssua tänään joka näyttelyautoksi rakennellaan niin komia oli kun valkoinen muuten, mutta katto maalattu että näyttää avo-auton rättikatolta ja lakka pinnassa.okei, pelkän katon saat maalata minkäväriseks vaan
mä kävin eilen neuvottelemassa uudesta autosta ja päädyin mustaan että ehkä sillä on nyt nuot tummahipiäiset mielenpäällä...Kattelin yhtä samanlaista merssua tänään joka näyttelyautoksi rakennellaan niin komia oli kun valkoinen muuten, mutta katto maalattu että näyttää avo-auton rättikatolta ja lakka pinnassa.
Meillä toinen vaihtis on tällä hetkellä kalja ja siihen mie en koske..ainakaan ennen ku on tarpeeks muuta pohjalla Mut siihen tilaan en oo nyt pyrkimässä.Ota vaan tulee unikin paremmin. mä en kyl likööreistä välitä mutta enhä mä sitä ole ottamassakaan
Joo ei toi luontovisa köyhää ämmää paljon lämmitä Panen korvan taakse harkintaan tämän tarjouksen!Jos hommaan maalaustilan, haen varastosta vehkeet, uunikin olisi ja kaikki ostaisin ite mitä tarvii. Luontovisa ei taida nyt käydä, mutta pitää kattoa mitähän tuo tulee maksamaan.