kumpi halvempi, sakot vai rengasliikeJos äijä ei edes töitä jaksa hommata, tuskinpa sen enempää renkaitakaan jaksaa vaihtaa.
Voi olla, että tili on tyhjä...
kumpi halvempi, sakot vai rengasliikeJos äijä ei edes töitä jaksa hommata, tuskinpa sen enempää renkaitakaan jaksaa vaihtaa.
Voi olla, että tili on tyhjä...
mites nyt niinÖö... Sillä on nyt Volvo V40 bensaturbo... Jotain 185 / R15 taitaa olla koko?
Sillä oli 850 pari kuukautta, mutta hajotti senkin.
Onneksi ei ole mun ongelmani enää.kumpi halvempi, sakot vai rengasliike
melko halpaa silti25 eurosta, saa pikkusen hyvän tuntipalkan puhtaana käteen kun ite vaihtaa
ja kesärenkaat kans suht pitkäänOnneksi ei ole mun ongelmani enää.
Sanoo tosin mies, jolla oli viime vuonna 30.5 nastarenkaat :ashamed:
Se leikkas kiinni.mites nyt niin
mutta volvo näköjään olla pitää
Öö... Joulukuussa taisin ajella vielä kesärenkailla. Muistaakseni.ja kesärenkaat kans suht pitkään
ei muuten kestä suitsukin moottoripyöräkään ajaa ilman öljyäSe leikkas kiinni.
Jotain 600 tkm ajettu dieseli oli, vuoti ja öljyä ei kukaan tietenkään vaivautunut katsomaan. Noh, nyt on sitten toinen Volvo sillä alla, saas nähdä kauanko kestää.
No ei varmaan.ei muuten kestä suitsukin moottoripyöräkään ajaa ilman öljyä
jäi kerran öljynvaihossa suodattimen kansi löysälle...
vois mullekin noin käydä :ashamed:Se leikkas kiinni.
Jotain 600 tkm ajettu dieseli oli, vuoti ja öljyä ei kukaan tietenkään vaivautunut katsomaan. Noh, nyt on sitten toinen Volvo sillä alla, saas nähdä kauanko kestää.
no, silloinhan satoi vielä vettäkinÖö... Joulukuussa taisin ajella vielä kesärenkailla. Muistaakseni.
onneks mulla oli siihen pyörään 2 pyttyä, viripytty meni piloille niin jouduin laittaa alkuperäisen takaisinNo ei varmaan.
Mahto vituttaa, sanalla sanottuna.
Kannattaa tarkistaa öljyt aina silloin tällöin, niin ei tule yllätyksiä.vois mullekin noin käydä :ashamed:
no, silloinhan satoi vielä vettäkin
Olis nyt mennyt edes se "vakio"pytty... Mutta noh, sattuu sitä paremmissakin piireissä ja tekevälle sattuu.onneks mulla oli siihen pyörään 2 pyttyä, viripytty meni piloille niin jouduin laittaa alkuperäisen takaisin
öitä :kiss:Nyt mä lähden nukkumaan, täytyy aamulla suunnata työasioissa Tampereelle ja herätä ajoissa.
Hyvääpi yötä allihuuppa ! :kiss:
täytyy joskus tutkia missä on mittatikkuKannattaa tarkistaa öljyt aina silloin tällöin, niin ei tule yllätyksiä.
Ja joo, vettä tuli!
olis tietty ollu kivempi niin päinOlis nyt mennyt edes se "vakio"pytty... Mutta noh, sattuu sitä paremmissakin piireissä ja tekevälle sattuu.
voortit ei ruukaa syödä öljyä...täytyy joskus tutkia missä on mittatikku
no eksä tietää milloin pitää vaihtaa
jos vielä vaihtaa
lukkojakin piti katsoa mutta ei ole vielä katsonut :xmas:
jaha, hyvävoortit ei ruukaa syödä öljyä...