kömmin heti kun Homeland loppuukömpii sitten lusikkaan niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä. nyt menee->
kömmin heti kun Homeland loppuukömpii sitten lusikkaan niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä. nyt menee->
pitäskö sitä muistuttaa 2pv sitten käydyn keskustelun sävystä?Voihan naiset! Pari päivää sitten exä taas vaahtosi kun viimeistä päivää ja nyt sitten apua pitäisi saada multa
ei pidä liikaa sotkeaEi muuta kuin kokeilemaan.
jotkut eksät on niin ihaniaVoihan naiset! Pari päivää sitten exä taas vaahtosi kun viimeistä päivää ja nyt sitten apua pitäisi saada multa
Kyllä varmaan pitäis...pitäskö sitä muistuttaa 2pv sitten käydyn keskustekun sävystä?
no ei tarvikkanKermavaahtoa ja mansikkahilloa ja lättyjä. Ei siihen enää tartte ees deittiä seuraksi, riittääpä itelle enemmän :snotty:
No onjotkut eksät on niin ihania
juu ei, sotkee vaanhöh,ruualla ei leikitä!
jotain tämmöstä:Kyllä varmaan pitäis...
Renkaat pitäis kuulemma vaihtaa hänen autoonsa, kun vieläkin nastarenkaat alla. Täytynee vastata jotain nasevaa.
Jotain tommosta pitää laittaa.jotain tämmöstä:
"vittuilit siihen malliin toissapäivänä että vaihappa kuule ihan ite omat renkaas"
saattasin sinuna laittaa harkintaanJotain tommosta pitää laittaa.
Ja kyllä mä ne suihinotosta vaihdan!
onhan sillä se uusi mies, vaihtakoot seKyllä varmaan pitäis...
Renkaat pitäis kuulemma vaihtaa hänen autoonsa, kun vieläkin nastarenkaat alla. Täytynee vastata jotain nasevaa.
en usko että olis kiinnostava diili :xmas:saattasin sinuna laittaa harkintaan
käyt sitte vastaavasti siivoomassa eksän kortteeriissaonhan sillä se uusi mies, vaihtakoot se
tosin vaihtoi munkin eksä mun autoon renkaat :heart:
Mulla olis citikan vanteet jos sopii sen autoon, ajaa niillä kesägumien pinnoilla just sinne juhannukseenNo on
Ajakoon nastarenkailla vaikka juhannukseen.
Tuolla palkalla en kyllä taida enää tuolle naiselle vaihtaa. siitä vasta "härdelli" syntyisikin.saattasin sinuna laittaa harkintaan
no enkäyt sitte vastaavasti siivoomassa eksän kortteeriissa
Se uusi mies on sen luokan kommarihippi, että se ei kyllä osaa / jaksa vaihtaa mitään.onhan sillä se uusi mies, vaihtakoot se
tosin vaihtoi munkin eksä mun autoon renkaat :heart:
sano että nypi nastat irtiTuolla palkalla en kyllä taida enää tuolle naiselle vaihtaa. siitä vasta "härdelli" syntyisikin.
Se uusi mies on sen luokan kommarihippi, että se ei kyllä osaa / jaksa vaihtaa mitään.
Talvirenkaatkin vaihdoin exälle, tosin sen takia, kun mun lapsia kuskailee...
Öö... Sillä on nyt Volvo V40 bensaturbo... Jotain 185 / R15 taitaa olla koko?Mulla olis citikan vanteet jos sopii sen autoon, ajaa niillä kesägumien pinnoilla just sinne juhannukseen
luulis että punavihersokeus ei haittaa renkaanvaihossa mutta maailma on täynnä pieniä ihmeitäSe uusi mies on sen luokan kommarihippi, että se ei kyllä osaa / jaksa vaihtaa mitään.
Talvirenkaatkin vaihdoin exälle, tosin sen takia, kun mun lapsia kuskailee...
Toi olis hyvä !sano että nypi nastat irti
Jos äijä ei edes töitä jaksa hommata, tuskinpa sen enempää renkaitakaan jaksaa vaihtaa.luulis että punavihersokeus ei haittaa renkaanvaihossa mutta maailma on täynnä pieniä ihmeitä
Voi olla, että tili on tyhjä...
onneksi rengasliikkeetkin vaihtaa
25 eurosta, saa pikkusen hyvän tuntipalkan puhtaana käteen kun ite vaihtaa
onneksi rengasliikkeetkin vaihtaa