Mulla 11:00, meen 12:00 töihinmulla 6.20
mulle ei enää iske tuota kuumettaMontakos viikkoa vielä jäljellä?
Tänne on iskeny salakavala tauti, meinaan vauvakuume. Ihan tuskaisaa!
lällällää mulla 4 työpäivääMulla 11:00, meen 12:00 töihin
ABC-bensa on niin kallista, ettei sitä oo varaa tankata.abc mulla
3vk viikkoa oon vielä kipsissä, paljonko lopulliseen toipumiseen menee niin sitä en tiedäMontakos viikkoa vielä jäljellä?
Mulla kesäkuun alkuun... Sitten kesällä en tiedä, millä eletään, kun yrittäjän hommissa on se huono juttu, että kun kesällä ei ole juurikaan koulutettavaa muutamia kursseja lukuunottamatta, ei juokse palkkakaan.lällällää mulla 4 työpäivää
eiks siellä ole Nesteen bensa niinkuin kaikilla muillakinABC-bensa on niin kallista, ettei sitä oo varaa tankata.
bonukset kiittääABC-bensa on niin kallista, ettei sitä oo varaa tankata.
ei kauhean kauan sullakaanMulla kesäkuun alkuun... Sitten kesällä en tiedä, millä eletään, kun yrittäjän hommissa on se huono juttu, että kun kesällä ei ole juurikaan koulutettavaa muutamia kursseja lukuunottamatta, ei juokse palkkakaan.
Vähemmän euroja nesteen mittareille uppoaa, sitä en tiedä, mistä se mömmö tule.eiks siellä ole Nesteen bensa niinkuin kaikilla muillakin
Mä oon laskenut sen ja kannattaa ennemmin tankata halvemmalla.bonukset kiittää
tai sit ei
mä luulisin että kaikki bensa tulee SköldvikistäVähemmän euroja nesteen mittareille uppoaa, sitä en tiedä, mistä se mömmö tule.
Ei niin. Onhan se aikamoinen, mutta kyllä siitä jollain hanttihommilla selvitään. Toivottavasti.ei kauhean kauan sullakaan
paha paikka tuo palkattomuus : /
Täällä on huomattavasti halvempaa Neste-kylmäasemalla, mutta Teboililta haen usein kun siellä on mulla piikki.mä luulisin että kaikki bensa tulee Sköldvikistä
täällä halvin on Shellin kylmä asema
varmaan joo mutta kivoja ne bonuksetkin tilillä onMä oon laskenut sen ja kannattaa ennemmin tankata halvemmalla.
Minkä sortin vauvaa ajattelit? Ihmis-, eläin-, -?Montakos viikkoa vielä jäljellä?
sentin hintaero tekee 14 vuodessa keskimääräisellä ajosuoritteellavarmaan joo mutta kivoja ne bonuksetkin tilillä on
ei sitä kuitenkaan montaa kilometriä enempää halvemmalla pääse, kait
jos muutamia senttejä siis hinnassa eroa
no mulle ei käy kuin ihmisvauvat kun oon elukoille allerginen mutta olen ollut tässä enempi jarrumiehen roolissaMinkä sortin vauvaa ajattelit? Ihmis-, eläin-, -?
Totta, mutta mä vaan tankkaan halvemmalla mielummin, eikä siitä kauheasti bonareitakaan kerry. Tosin, mistä kukakin tykkää.varmaan joo mutta kivoja ne bonuksetkin tilillä on
ei sitä kuitenkaan montaa kilometriä enempää halvemmalla pääse, kait
jos muutamia senttejä siis hinnassa eroa
aika vähän :saint:sentin hintaero tekee 14 vuodessa keskimääräisellä ajosuoritteella
mä ajoin vuoden aikana 5000kmTotta, mutta mä vaan tankkaan halvemmalla mielummin, eikä siitä kauheasti bonareitakaan kerry. Tosin, mistä kukakin tykkää.
Mä ajan 35000 km vuodessa ihan vain huviajoa, niin siinä menee sitä litkua jonniinverran.
Ihmis- ja kissavauva :heart:Minkä sortin vauvaa ajattelit? Ihmis-, eläin-, -?
Saa vastata, ainahan ne toisten asiat kiinnostaa :kiss:no mulle ei käy kuin ihmisvauvat kun oon elukoille allerginen mutta olen ollut tässä enempi jarrumiehen roolissa
vastasin vaikka ei kysytty :saint:
Onko sulla julkisia kulkuyhteyksiä mitenkä saatavilla?mä ajoin vuoden aikana 5000km