neste oil kiittääTervehdys taas! Se siitä rauhallisesta illasta, taas tuli mentyä ees taas ja vasta äsken kotiin.
Noh, vierivä kivi ei sammaloidu.
helouTervehdys taas! Se siitä rauhallisesta illasta, taas tuli mentyä ees taas ja vasta äsken kotiin.
Noh, vierivä kivi ei sammaloidu.
öitä tinkuse on aikanen herätys joten nyt öitä kaikille!
laulanko tuutulaulun?Plaah, ei tullu uni vielä vaikka väsyttäis.
ööööö, arvaan että.... et oo?Mun pitäis olla nukkumassa, aamulla herätys ennen sianpieremää mutta arvatkaa vaan oonko. Yliopistolla kirjoitan tehtävää kun ei taas aiemmin saanu aikaan |O
Bingo :flower:ööööö, arvaan että.... et oo?
munkin pitäis jämeröityä ja herätä aamulla vähän aiemmin, pitäs käydä kaupungilla hoitelemassa yks työjuttu ja käydä näyttäytymässä sorvin ääressä
Mulla about samat, ja vielä pitää kirjottaa ainaski sivu...Meikällä olis kans herätys 5.45 että ehtis juoda aamukahvit ennenkun revin pp.n sängystä ja vien sen tarhaan..
Huh, ei sentään rautakankea persuksiinBingo :flower:
Mua niin nyppii mennä huomenna töihin, opinnot on enemmän levällään ku pitäs ja joudun tekeen viikon tai kaksi päivävuoroja
Hyvää jämeröitymistä sullekin *tunkee terästä selkärankaan*
Menisköhän se siinä samallaHuh, ei sentään rautakankea persuksiin
No eikö se oo vähän helpompaa ku alkaa sinne selkärankaan mitään vääntelemään :xmas:Menisköhän se siinä samalla
ruutikselle tungin ku se tarttee kuulemma
kiitos, se on nyt tarpeen kun oon ollu 4vk lasareetissa ja kotona*tunkee terästä selkärankaan*
Taitaa olla Teboil, joka kiittääneste oil kiittää
Tuu tuu tupakkarullalaulanko tuutulaulun?
mulla 6.20Meikällä olis kans herätys 5.45 että ehtis juoda aamukahvit ennenkun revin pp.n sängystä ja vien sen tarhaan..
abc mullaTaitaa olla Teboil, joka kiittää
Montakos viikkoa vielä jäljellä?kiitos, se on nyt tarpeen kun oon ollu 4vk lasareetissa ja kotona