niinpä :attn:no ei nyt sentään :heart:
niinpä :attn:no ei nyt sentään :heart:
Viimeksi kun jouduin kyseisenkaltaiseen tilanteeseen niin mua töllötti koiratno pitihän nyt töllöttää kuka veljen kanssa on yön viettänyt
mua töllötti vastaavassa tilanteessa ensin vain eksän mummu
Mä en suoraan sanottuna tiedä, onko mitenkään, kun yritin vain ensin, että molemmat hakisivat sitä, mutta kun ei käynyt, hain vain sitten yksin. Prosessieroista en suoraan sanottuna tiedä.saanko mä tunkee nokkani tähän ja kysyy noista avioeroista miten se prosessi on erilainen jos vain toinen hakee eroa tai jos yhdessä haetaan?
mulla vasta alkanut kk sitten, lokakuun alussa sitten lähestyy loppuaanHeippatrallaa. Tajusin justaan, että avioeron harkinta-aika lähestyy loppuaan...
koira oliskin parempiViimeksi kun jouduin kyseisenkaltaiseen tilanteeseen niin mua töllötti koirat
Etenki se narttu oli selvästi hieman mustis
juu, munkin mielestä toiselle menee sitten tieto että eroa haettu mutta silti sillä ei ole mitään merkitystä eron kannaltamulla on semmonen mielikuva että on aivan se ja sama että hakeeko eroa toinen vai molemmat
asiasta neuvostoliittoon: täällä avattiin rillikausi, viritettiin hiilirilliin punanen ja tiristeltiin siinä sianlihhoa
Mä hain puoli vuotta sitten ja viim. päivä on 8pv., jos en väärin muista.mulla vasta alkanut kk sitten, lokakuun alussa sitten lähestyy loppuaan
Menee toiselle semmonen kirjekuori joo...juu, munkin mielestä toiselle menee sitten tieto että eroa haettu mutta silti sillä ei ole mitään merkitystä eron kannalta
sen saa silti
Noin se menee.juu, munkin mielestä toiselle menee sitten tieto että eroa haettu mutta silti sillä ei ole mitään merkitystä eron kannalta
sen saa silti
me molemmat allekirjoitettiin se lappu ja mä vein henk.koht käräjoikeuteenMä hain puoli vuotta sitten ja viim. päivä on 8pv., jos en väärin muista.
:hug:Noin se menee.
Mä sain silloin tietää erosta kun se tuli postiluukusta.
Mä pistin muistaakseni postilla ja perille menivät nekin =)me molemmat allekirjoitettiin se lappu ja mä vein henk.koht käräjoikeuteen
menee varmasti perille mut mä varmistin ettei huku :xmas:Mä pistin muistaakseni postilla ja perille menivät nekin =)
On neki vähän kiusallisia joskus. Esim kun toinen hyppäs sänkyyn meidän viereen/päälle, olikohan tulossa mukaan leikkimään vai mitä.koira oliskin parempi
Joo, ei sitten viitsinyt ilmoittaa mulle. Olis voitu jutella ja katsoa kannattaako yrittää vielä.:hug:
tuliko ihan puskan takaa?
ja saattavat nylkyttääOn neki vähän kiusallisia joskus. Esim kun toinen hyppäs sänkyyn meidän viereen/päälle, olikohan tulossa mukaan leikkimään vai mitä.
Mää meen huomenna takas töihin, ja aamuvuoroon prkl.kiva oli tänään pitkästä aikaa käydä aamulla kävelylenkillä
mulla muuten enää 4 työpäivää =)
ei oo kissatkan paljon mukavampiaOn neki vähän kiusallisia joskus. Esim kun toinen hyppäs sänkyyn meidän viereen/päälle, olikohan tulossa mukaan leikkimään vai mitä.
mä jään työttömäksi :snotty:Mää meen huomenna takas töihin, ja aamuvuoroon prkl.