No on! Ja mulla myös! ps. mä kävin eilen ostamassa itelleni (äitienpäivä) lahjan! ostin pitkään himoitsemani Louis vuittonin ....eikä ihan tonni riittänyt :X
[QUOTE="Vieras";28430015]Ja myös järkeä olla ostamatta. Hyvän kun saa havemmallakin, enkä tarkoita mitään dressmannia[/QUOTE]
Kyllä maailmanluokan puku on yli 1000 euroa. Oma ykköskombinaationi on kaikkineen (vyö, paita, puku, kengät, solmio) ovh 1700 euroa. Sitä ei helposti lyödä, kuten ei minuakaan
[QUOTE="mies";28430050]Kyllä maailmanluokan puku on yli 1000 euroa. Oma ykköskombinaationi on kaikkineen (vyö, paita, puku, kengät, solmio) ovh 1700 euroa. Sitä ei helposti lyödä, kuten ei minuakaan [/QUOTE]
[QUOTE="mies";28430050]Kyllä maailmanluokan puku on yli 1000 euroa. Oma ykköskombinaationi on kaikkineen (vyö, paita, puku, kengät, solmio) ovh 1700 euroa. Sitä ei helposti lyödä, kuten ei minuakaan [/QUOTE]
En, räätälin kautta editoituna kustansi n. 610 euroa (560 + 50). Mutta yleensä ovat yli tonnin valmispukuina (Ermenegildo Zegna). On hieno vaate kyllä, sitä voi pitää arkenakin jos haluaa, on mukava yllä.
Viime aikoina olen tosin panostanut rennompaan kesätyyliin. Ebaysta ostan suurimman osan vaatteista ja isoin ei-pakollinen menoerä taitaa olla vaatteet juuri nyt. Varmaan tosi homoa palstamammoista =)
[QUOTE="mies";28430100]En, räätälin kautta editoituna kustansi n. 610 euroa (560 + 50). Mutta yleensä ovat yli tonnin valmispukuina (Ermenegildo Zegna). On hieno vaate kyllä, sitä voi pitää arkenakin jos haluaa, on mukava yllä.
Viime aikoina olen tosin panostanut rennompaan kesätyyliin. Ebaysta ostan suurimman osan vaatteista ja isoin ei-pakollinen menoerä taitaa olla vaatteet juuri nyt. Varmaan tosi homoa palstamammoista =)[/QUOTE]
[QUOTE="luna";28430131]minun mielestäni ei ole lainkaan homoa. [/QUOTE]
Kiitti No mä vähän kärjistin. Kyllä Suomessa vaatteiden merkitys on kasvanut viime vuosina miehilläkin.
Mut on sinkkuna hieno tunne kun löytää oman tyylin ja naisilta tulee paljon kiinnostuneita katseita! Vähän aikaa sitten tein muutaman loppukevään/kesän tyyliini ja muutos oli tosi iso parempaan Nyt tulee olo että mua syödään elävältä kun käyn vähänkin ulkona Yritin yhdistää urbaaniutta, taiteellisuutta ja hienostuneen sporttista tyyliä ja vaatteita on päällä monesta maasta.
En silti ala ainakaan vielä pitää blogia Niitä ei taida montaa olla edes miesten pitämiä.
Kyllä nyt sen verran pitää rahaa olla, että saa sellaiset vaatteet ostettua kuin haluaa. Pukuja hänellä on aika paljon, edellisessä työssä oli jokapäiväinen vaate, että oikeasti pukua ei olisi tarve vielä uutta hankkia.
[QUOTE="mies";28430167]Kiitti No mä vähän kärjistin. Kyllä Suomessa vaatteiden merkitys on kasvanut viime vuosina miehilläkin.
Mut on sinkkuna hieno tunne kun löytää oman tyylin ja naisilta tulee paljon kiinnostuneita katseita! Vähän aikaa sitten tein muutaman loppukevään/kesän tyyliini ja muutos oli tosi iso parempaan Nyt tulee olo että mua syödään elävältä kun käyn vähänkin ulkona Yritin yhdistää urbaaniutta, taiteellisuutta ja hienostuneen sporttista tyyliä ja vaatteita on päällä monesta maasta.
En silti ala ainakaan vielä pitää blogia Niitä ei taida montaa olla edes miesten pitämiä.[/QUOTE]
[QUOTE="luna";28430207]hyvä homma! onko haku päällä?[/QUOTE]
No näin voi sanoa Palstalla roikkuessa ei seuraa löydy, tosin tytsiä vähän piiritin taannoin
Sinkkukahvila olisi hyvä Helsinkiin, nyt en oikein tiedä mitään paikkaa harrastusten ulkopuolella, jossa haku päällä oleva sinkku voisi aikaansa viettää täällä pk-seudulla.
[QUOTE="mies";28430253]No näin voi sanoa Palstalla roikkuessa ei seuraa löydy, tosin tytsiä vähän piiritin taannoin
Sinkkukahvila olisi hyvä Helsinkiin, nyt en oikein tiedä mitään paikkaa harrastusten ulkopuolella, jossa haku päällä oleva sinkku voisi aikaansa viettää täällä pk-seudulla.[/QUOTE]
No ei varmaan vaatteita, mutta esim.prätkä tai moottorisaha tai kylpypalju, tai mitä nyt ikinä keksiikään seuraavaksi haluta!(ja mun mielestä ei oo sitä rahaa...)