Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Saa kyllä vähäksi aikaa riittää tuo testien teko.. Ei kyllä vieläkään oo mitään menkkatuntemuksia. Taidan tilata netistä uusia testejä ja testailen niitä sitten ensi viikolla. Jos maltan :D ...eiku oikeesti pakko malttaa, ei tätä joka aamun mökötystä enää jaksa.
 
Puuromarjalle iso :hug:
Hymypallon testissä näen minäkin viivan :heart:

Eipä tulleet testit sitten vielä tänäänkään:kieh: Eipähän tarvitse testailla,mööh!
Nooh toisaalta, lämmöt tänään laskeneet dpo 13. Oliskoos se tätilöinen sieltä sitten odotettavissa!
 
Testilöiset saapui ja Davidin erittäin herkkis testi ihan puhtonen nega!
Testasin myös ovulaatiotestin ja ihmettelin lähes samanvahvuista testiviivaa...onko se sitten vaan näin menkkojen alla?!
Menkkakipuja kyllä on...vielä ei vaan ole vuotamaan alkanut.
Ei auta,pää pystyyn vaan!;)
 
Mä tuossa funtsailin että voisko mulla se raskaushormoni nousta jotenki hitaammin ja siksi testit näyttää negaa..? Tätiäkään ei kuulu eikä näy, yleensä mulla paria päivää ennen menkkoja sattuu mahaan sillee "menkkamaisesti" mutta nyt nuo mahakivut on ollu ihan erilaisia.. :confused:
 
Miss Piggy:hug: Onnea uuteen kiertoon:heart:
Mitkä ovistestit sulla?
Tässä nää mun tänpäiväset (päiväpissasta) ovistestit ja dpo 14! Eihän toi testiviiva silmille hypi mutta on se miltei testiviivan vahvunen kuitenkin...ja mulla EI ole ovulaatiota nyt! Ihme juttuja...|O
 
Eilen testattu nega, jälleen kerran.. Mutta mutta: jos mun menkat tuli viimeksi 10 päivää myöhässä, niin lasketaanko uusi kierto niiden myöhässä olevin mukaan vai siitä, kun niiden olisi pitänyt alkaa :confused: nimimerkillä ei mitään hajua mitkä kp:t nyt menossa :kieh:
 
Madeia, kp alkaa aina kun kunnon vuotokin, eli vaikka sun menkat tulis normiin verrattuna 10 päivää myöhässä on edellinenkierto sen 10 päivää pidempi ja uus alkaa siitä mistä kunnon vuotokin. Jos pruukaa tuhnutella niin niitä ei lasketa.
 
Mayinka: Näätkö yhtään punaväriä? Mä näkisin tossa viimisessä kuvassa minkä pistin.. Siksi toiveet nyt niin korkealle nousikin, varsinkin kun tuo viivanen oli tommoinen paksu.. :whistle: Mutta joo, ajattelin seuraavan tehdä vasta maanantaina...

*muoks, niin ja siis livenä näin testin kuivuttua viivanen näkyy todella selvästi ja häivähdys sitä punaväriä myös..*
 
Viimeksi muokattu:
En mie sitten ihan harhoja nähnyt :) tosin tuli näkyviin n. Puolen tunnin päästä testin teosta :/ mut sen verran monta testiä (apteekin omaa) oon elämäni aikana ehtinyt tihrustella, märkänä, kuivana, suunnilleen kaatopaikalta vielä kaivettuna, ja koskaan en niissä oo mitään nähnyt vaikka kuinka oon toivonut... Siis viivanpaikkoja oo nähnyt mut livenä tuossa viivassa on aavistus väriä.
Nyt pitää vaan malttaa ja odottaa et jos lähtisi vahvistumaan :heart:
Nyt siis kp 27/29. Esikoisesta tein testin kun menkat 4-5 päivää myöhässä ja hyvä että silloin edes erottui kunnolla, joten en vielä heitä kirvestä kaivoon....
 

Yhteistyössä